: Όπως όλα δείχνουν σε τελική ευθεία φαίνεται πως βρίσκονται οι πίνακες – Σύμφωνα με τον αιρετό κ. Φασφαλή, μετά από τη συνάντηση της ΔΟΕ με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου προκύπτουν τα εξής:

Πρώτον , οι αναμένονται εντός του Ιουνίου , επιβεβαιώνοντας έτσι το iPaidia.gr που πρώτο είχε γράψει ότι αναμένονται εκείνη την περίοδο . Δεύτερον, σχετικά με την κατανομή ανα κλάδο δεν έχει αποφασιστεί κάτι ακόμα.

Υπενθυμίζουμε ότι το είχε γράψει πρώτο ότι .

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες του iPaidia.gr , κλειστά κρατάει το Υπουργείο Παιδείας τα χαρτιά του για την κατανομή των θέσεων αλλά και τον συνολικό αριθμός των διορισμών για το έτος 2021-2022.

Μέσα στον Ιούνιο,  αναμένεται να εκδοθούν οι οριστικοί πίνακες του από τους οποίους θα στελεχωθούν με μόνιμο προσωπικό τα σχολεία Γενικής Εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα.

Ο σχεδιασμός του Υπουργείου προβλέπει 10.500 μόνιμους σε βάθος διετίας, οι οποίοι θα μοιραστούν κατά προσέγγιση σε 5.250 ανά έτος σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Μετά και από τις καθυστερήσεις που έχουν σημειωθεί στη κατάρτιση των πινάκων, από την πλευρά της αξιωματικής αντιπολίτευσης, όπως προέκυψε μετά τη συνάντηση της ΟΛΜΕ με τον ΣΥΡΙΖΑ, ο τομεάρχης Παιδείας και πρώην υπουργός Παιδείας κ. Νίκος Φίλης πρότεινε να γίνουν οι μαζικά την επόμενη σχολική χρονιά, δηλαδή και οι 10.500.

Σύμφωνα με πληροφορίες του iPaidia.gr πρόκειται για μία σκέψη που συζητείται έντονα και από την πολιτική ηγεσία, εδώ και αρκετό καιρό και εξετάζεται το γεγονός αν οι συνθήκες θα επιτρέψουν μία τέτοια ενέργεια.

Άγνωστος παράγοντας η κατανομή στους διορισμούς

Οι μόνιμοι στην Εκπαίδευση, μετά από περισσότερα από 10 χρόνια, ικανοποιεί ένα ποσοστό εκπαιδευτικών, που για χρόνια καλύπτουν ως αναπληρωτές πάγια κενά στην Εκπαίδευση, όμως σε καμία περίπτωση δεν «κλείνουν» τις τρύπες από τις ελλείψεις στις σχολικές τάξεις.

Οι αριθμοί από τις είναι αμείλικτοι για τις ανάγκες που υπάρχουν στα σχολεία, με πάνω από 40.000 εκπαιδευτικούς να προσλαμβάνονται φέτος.

Η ΟΛΜΕ έχει προτείνει την κατανομή κατά 50% σε κάθε βαθμίδα, όμως κάποιοι εκπρόσωποι της Πρωτοβάθμιας επιμένουν σε μεγαλύτερο ποσοστό για Νηπιαγωγεία και Δημοτικά, καθώς όπως σημειώνουν, ο αριθμός των κενών σε αυτά είναι πολύ μεγαλύτερος.

Από την πλευρά της πρωτοβάθμιας, οι ανάγκες είναι αυξημένες, την ίδια ώρα που οι έχουν εκτοξευτεί ενώ παράλληλα θα επεκταθεί σε όλη τη χώρα η δίχρονη προσχολική εκπαίδευση.

Στην δευτεροβάθμια, καταγράφονται αντίστοιχα πολλά κενά ακόμα και σε βασικές ειδικότητες όπως φιλόλογοι, μαθηματικοί και βιολόγοι που διδάσκουν μεταξύ άλλων και πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθημάτα.