Οι εκτιμήσεις για τις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ και στην ΕΑΕ .

Για τις αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ και στην ΕΑΕ, 25-30% λιγότερα είναι τα λειτουργικά κενά που δηλώθηκαν, συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, ενώ το ποσοστό των ικανοποιημένων αιτήσεων απόσπασης στην ΕΑΕ ενδέχεται να κυμανθεί στα ίδια, ίσως και σε υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με πέρυσι.

Τα λειτουργικά κενά ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ με τα οποία τα τρέξει το σύστημα αποσπάσεων

 

Όλα τα κενά ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ με βάση τα οποία τα τρέξει το σύστημα για τις αποσπάσεις

Αποσπάσεις δευτεροβάθμιας: Χρονοδιάγραμμα και εκτιμήσεις

Ακολουθεί το ενημερωτικό σημείωμα

Η εικόνα των φετινών αποσπάσεων Κατά τη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ στις 23 Ιουνίου, αποφασίστηκε το πλαίσιο με βάση το οποίο θα πραγματοποιηθούν οι αποσπάσεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ και στην ΕΑΕ.

Συγκεκριμένα, την Τετάρτη 25 Ιουνίου το σύστημα θα «τρέξει» με τα περισσότερα λειτουργικά κενά και τα λιγότερα πλεονάσματα από εκείνα που καταχωρήθηκαν στο ΟΠΣΥΔ από τις κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας και τις Περιφερειακές Διευθύνσεις.

Για τις αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ και στην ΕΑΕ, 25-30% λιγότερα είναι τα λειτουργικά κενά που δηλώθηκαν, συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Βέβαια, η ικανοποίηση των αιτήσεων δεν εξαρτάται μόνο από τον απόλυτο αριθμό των κενών, αλλά και από την κατανομή τους ανά την επικράτεια, αλλά και τις προτιμήσεις και επιλογές περιοχών των ίδιων των εκπαιδευτικών.

Εκτίμηση με βάση τα δεδομένα για τις αποσπάσεις στην ΕΑΕ:

Δείτε επίσης 

Την περσινή χρονιά ικανοποιήθηκαν 467 αιτήσεις σε σύνολο 560 αιτήσεων, ποσοστό ικανοποίησης 83,4%.

Φέτος, οι ενεργές αιτήσεις που θα εξεταστούν είναι 620 (με μικρή επιφύλαξη) και παρά τα λιγότερα δηλωμένα λειτουργικά κενά που θα «τρέξουν» στο σύστημα σε σχέση με το 2024, το ποσοστό των ικανοποιημένων αιτήσεων απόσπασης ενδέχεται να κυμανθεί στα ίδια, ίσως και σε υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με πέρυσι.

Δώσαμε και θα συνεχίσουμε να δίνουμε τη μάχη για την ικανοποίηση του μεγαλύτερου δυνατού ποσοστού αιτήσεων απόσπασης, υπερασπιζόμενοι τις πραγματικές ανάγκες των συναδέλφων/ισσών μας και των σχολείων.