μέρες που το news feed του Facebook περιελάμβανε μόνο μερικές φωτογραφίες και σχόλια κάποιων φίλων έχουν περάσει. Τώρα υπάρχουν συγκροτήματα, διασημότητες, αθλητικές ομάδες και ο,τι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς ανάλογα με το τι σελίδες ακολουθεί και σε ποιες ομάδες έχει γίνει μέλος. Κατά καιρούς το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο κάνει διάφορες αλλαγές και τώρα, σύμφωνα με το δημοσίευμα της Mirror, φημολογείται ότι κάνει δοκιμές ψάχνοντας έναν τρόπο για να λύσει το χάος και να κάνει τα πράγματα λίγο πιο εύκολα στην πλοήγηση των χρηστών που «χάνονται» στο news feed τους από τις πολλές πληροφορίες.
Η αρχική σελίδα των χρηστών λέγεται ότι θα είναι κατηγοριοποιημένη σε διάφορα τμήματα όπως ταξίδια, μουσική ή φαγητό. Επιπλέον, όπως αναφέρει το The Next Web, ακόμη και αν δεν πατήσει κάποιος πάνω στις κατηγορίες, τα θέματα θα εμφανίζονται με κάποιο τρόπο με ετικέτες πάνω σε αυτές. Το Facebook δεν έχει σχολιάσει ακόμη επίσημα την είδηση και δεν την έχει διαψεύσει ή επιβεβαιώσει αν και συνεχώς βελτιώνει το news feed κάνοντας μικρές δοκιμές και αλλαγές, κάποιες φορές ανεπαίσθητες στις αλληλεπιδράσεις των χρηστών. Τον Απρίλιο μάλιστα ανακοίνωσε ότι αλλάζει την κατάταξη της ροής των ειδήσεων για να δώσει προτεραιότητα σε άρθρα που οι συγκεκριμένοι χρήστες πραγματικά διαβάζουν, σε αντίθεση με αυτούς που κάνουν κλικ και στη συνέχεια βγαίνουν κατευθείαν γιατί δεν τους ενδιαφέρει. Το κοινωνικό δίκτυο υποστήριξε ότι αυτή αλλαγή θα το βοηθήσει να καταλάβει ποια άρθρα είναι ενδιαφέροντα για τους χρήστες και να δώσει, με βάση αυτό, βαρύτητα στη ροή των ειδήσεών τους.
«Ο χρόνος που επιλέγουν οι άνθρωποι να περάσουν στην ανάγνωση ή βλέποντας το περιεχόμενο ενός συνδέσμου που έκαναν κλικ στο news feed τους είναι μια σημαντική ένδειξη ότι η ιστορία ήταν ενδιαφέρουσα γι ‘αυτούς» αναφέρει εκπρόσωπος του Facebook.