: «Ιδιαίτερη» χαρακτήρισε τη φετινή χρονιά των η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, μιλώντας νωρίτερα σήμερα στην τηλεόραση της ΕΡΤ1 και όπως ανέφερε το 77% των υποψηφίων είναι επιτυχόντες.

Αποτελέσματα πανελληνίων –

Η κ. έδωσε στη δημοσιότητα και ορισμένα στατιστικά στοιχεία των φετινών Πανελλαδικών πέραν του ποσοστού των επιτυχόντων.

Δείτε τις βάσεις 2020

Αναλυτικότερα, όπως είπε, εκ των υποψηφίων που πέτυχαν στις φετινές , το 53,39% είναι κορίτσια και το 46,61% είναι αγόρια. Επίσης, στην πρώτη τους προτίμηση πέρασε το 22,14% των υποψηφίων. Σε γενικές γραμμές, η. κ. Κεραμέως ανέφερε ότι σημειώθηκε πτώση των βάσεων στις ανθρωπιστικές, τις ιατρικές και τις θετικές σπουδές, ενώ στις οικονομικές υπήρξε άνοδος, της τάξεως περίπου του 20%.

Επίσης, όπως ανέφερε η υπουργός, το 42% των τμημάτων έχει βάση εισαγωγής κάτω των 10.000 μορίων, για όσους έδωσαν με το νέο σύστημα από τα ΓΕΛ, με το αντίστοιχο ποσοστό τμημάτων για όσους έδωσαν με το νέο σύστημα από τα ΕΠΑΛ να είναι στο 30%. Γενικότερα, όπως είπε η υπουργός, το 32% των υποψηφίων των ΓΕΛ είχε επιτυχία με λιγότερα από 10.000 μόρια, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ είναι 25%.

Όπως επεσήμανε η κ. Κεραμέως, η πτώση των βάσεων (νέο σύστημα) οφείλεται, πρώτον, στην απουσία συντελεστών βαρύτητας, που συνεπάγεται ότι όλα τα μαθήματα είναι ισοβαρή στη διαμόρφωση των μορίων και , δεύτερον, στο γεγονός ότι για πρώτη φορά φέτος συνεξετάστηκαν τα μαθήματα της Έκθεσης και της Λογοτεχνίας και υπήρξαν χαμηλά αποτελέσματα.

Την Τρίτη οι ανακοινώσεις για το

Αναφορικά με το άνοιγμα το σχολείων για τη νέα σχολική χρονιά, η κ. Κεραμέως επανέλαβε ότι οι σχετικές ανακοινώσεις θα γίνουν την ερχόμενη Τρίτη. Όπως είπε, θα προηγηθεί την Δευτέρα η συνεδρίαση της ολομέλειας της επιτροπής των ειδικών, όπου θα συζητηθούν όλα τα τελευταία επιδημιολογικά δεδομένα, προκειμένου να ληφθούν οι τελικές αποφάσεις. Πάντως, όπως είπε, ασχέτως της ημερομηνίας έναρξης των μαθημάτων, «όλα είναι έτοιμα», με τα βιβλία στα σχολεία, προσλήψεις αναπληρωτών και προσωπικού καθαρισμού των σχολείων.