array(33) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1662106859:7"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "7"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } ["_thumbnail_id"]=> array(1) { [0]=> string(6) "472571" } ["response_body"]=> array(1) { [0]=> string(117) "{"id":"470f68eb-61ae-4b95-b6de-ab55236ec247","recipients":25695,"external_id":"3ded9016-9c59-6ca1-f924-e60063fafc64"}" } ["status"]=> array(1) { [0]=> string(3) "200" } ["recipients"]=> array(1) { [0]=> string(5) "25695" } }

Tι ισχύει για τους ιδιοκτήτες που έκαναν χρήση των ευνοϊκών διατάξεων παίρνοντας τους καλοκαιρινούς μήνες πίσω τις πινακίδες τους.

Οι ιδιοκτήτες, αφού έκαναν τις διακοπές τους, είχαν την υποχρέωση να σταματήσουν να χρησιμοποιούν το όχημα τους- ανάλογα με την περίοδο που είχαν καταβληθεί τα τέλη με τον μήνα.

Επομένως, όσοι ιδιοκτήτες δεν έθεσαν το όχημα σε νέα ακινησία έλαβαν από την ΑΑΔΕ το . Το οποίο μάλιστα είναι και ιδιαίτερα αυξημένο. Συγκεκριμένα, διαμορφώνεται στο διπλάσιο των ετήσιων τελών κυκλοφορίας, αφού αφαιρεθεί το ποσό που ήδη καταβλήθηκε. Ήδη ιδιοκτήτης αυτοκινήτου που είχε πάρει τις πινακίδες για ένα μήνα και ο οποίος «ξέχασε» να το θέσει σε ακινησία διαπίστωσε στον προσωπικό του λογαριασμό ότι του επιβλήθηκε πρόστιμο 1.300 ευρώ (650 επί 2). Ακολούθως, από την ΑΑΔΕ αναφέρουν ότι είναι πολλοί αυτοί που ξέχασαν να το θέσουν πάλι σε ακινησία με αποτέλεσμα τα πρόστιμα να «πέφτουν βροχή».

Για την άρση ακινησίας χρονικής διάρκειας 1 μηνός, καταβάλλεται το 1/12 των αναλογούντων στο όχημα ετήσιων τελών κυκλοφορίας, για την άρση ακινησίας χρονικής διάρκειας 2 μηνών, καταβάλλονται τα 2/12 του ποσού των αναλογούντων στο όχημα ετήσιων τελών κυκλοφορίας, για την άρση ακινησίας χρονικής διάρκειας 3 μηνών, καταβάλλονται τα 3/12 του ποσού των αναλογούντων στο όχημα ετήσιων τελών κυκλοφορίας, κ.ο.κ..

Η επιλογή χρονικού διαστήματος άρσης είναι δεσμευτική και δεν παρέχεται η δυνατότητα εκ νέου, άρση της ακινησίας και κυκλοφορίας του οχήματος με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή με αναλογική καταβολή, δεδομένου ότι η δυνατότητα άρσης παρέχεται μόνο μία φορά εντός του έτους.

Για παράδειγμα ένα κάποιος έχει ένα 2.000 κυβικών εκατοστών και έχει ταξινομηθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου του 2021 το συνολικό κόστος των τελών κυκλοφορίας ανέρχεται στα 615 ευρώ. Εάν κάνει άρση ακινησίας για 4 μήνες θα καταβάλει 205 ευρώ ενώ για 7 μήνες θα πληρώσει 358,75 ευρώ.

Επιπρόσθετα, να σημειωθεί ότι η άρση ακινησίας γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας της ΑΑΔΕ. Με τους κωδικούς , οι ιδιοκτήτες των οχημάτων μπαίνουν στην πλατφόρμα επιλέγουν το όχημα που είναι σε ψηφιακή ακινησία και πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας για τους μήνες που θέλουν. Στη συνέχεια γίνεται online έλεγχος εάν το όχημα είναι ασφαλισμένο και στο τέλος θα υποβάλλεται το αίτημα για άρση της ακινησίας.

Όσοι λοιπόν ακόμα και σήμερα θέλουν να κάνουν ψηφιακή άρση θα πρέπει να επισκεφθούν την πλατφόρμα MyCAR της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων προκειμένου να πληρώσουν αναλογικά τα τέλη κυκλοφορίας και να χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητο τους για διάστημα που θα επιλέξουν.