Νέες εκκρεμότητες καλείται να επιλύσει ο , με αποτέλεσμα η ολοκλήρωση της μετάβασης στο να τοποθετείται το Μάιο, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις.

Η νέα καθυστέρηση, που για ακόμη μία φορά μεταθέτει τα χρονοδιαγράμματα του ΟΑΣΑ και του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, οφείλεται στο γεγονός ότι η και ο ανάδοχος του ηλεκτρονικού δεν έχουν καταφέρει, έως σήμερα, να διασυνδέσουν τις βάσεις δεδομένων τους για τους ανέργους και τα ΑμεΑ.

Για παράδειγμα, ακόμη και όσοι εκ των ανέργων και ΑμεΑ έχουν ήδη παραλάβει τις κάρτες τους ή τις έχουν εκδώσει σε εκδοτήριο, δεν μπορούν ακόμα να τις χρησιμοποιήσουν, αφού εκκρεμεί η ενημέρωση των αυτόματων μηχανημάτων, προκειμένου να μπορούν να τις «φορτίζουν» με δωρεάν μετακινήσεις.

Η δεύτερη εκκρεμότητα αφορά την έκδοση προσωποποιημένων καρτών για τους υπόλοιπους δικαιούχους δωρεάν μετακίνησης. Πέραν από τους άνεργους, τα ΑμεΑ και τους εργαζόμενους στις συγκοινωνίες, δεν έχει ακόμα διευθετηθεί η έκδοση καρτών για άλλες ομάδες επιβατών, ανάμεσα στους οποίους είναι οι ένστολοι (οπλίτες, αστυνομικοί, πυροσβέστες) που μέχρι και σήμερα μετακινούνται με τις στρατιωτικές/υπηρεσιακές τους ταυτότητες.

Σημαντική πρόοδος σημειώνεται στο κλείσιμο των πυλών εισόδου και εξόδου στους σταθμούς του Μετρό, καθώς μέχρι σήμερα έχουν κλείσει οι πύλες στους περισσότερους σταθμούς των γραμμών 2 και 3. Εκκρεμεί, όμως, το κλείσιμο στους περισσότερους σταθμούς του ΗΣΑΠ, ανάμεσα στους οποίους βρίσκονται και μεγάλοι σταθμοί μετεπιβίβασης (Ομόνοια, Αττική, Μοναστηράκι).