Μετρό: Αναστολή της 24ωρης κινητοποίησης που ήταν προγραμματισμένη για την Πέμπτη
Αναστέλλει, όπως έγινε γνωστό, η 24ωρη απεργία που είχε εξαγγείλει για την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Αττικό Μετρό, μετά τη συνάντηση που είχε με την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ (stasy.gr). Κανονικά η στάση εργασίας αύριο, Τετάρτη 15 Νοεμβρίου, από τις 21:00 μέχρι τη λήξη της βάρδιας. Κατά τη […]