Ανακοινώθηκε πως, σε προσπαθώντας να αυξήσει τον συνολικό αριθμό των συνδρομητών του καθώς ο ανταγωνισμός στον κλάδο εντείνεται συνεχώς.

Τονίζεται πως, σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, οι εκπτώσεις που μπορεί να «κόψουν» τις τιμές έως και στο μισό θα αφορούν κυρίως χώρες της Μέσης Ανατολής, της βορείου Αφρικής και τμήματα της Λατινικής Αμερικής και της Ασίας, όπου η εταιρεία θεωρεί πως χρειάζεται να αυξήσει την διείσδυση της και να κερδίσει νέους συνδρομητές. Η λίστα περιλαμβάνει ερίπου 30 χώρες.

Την ίδια ώρα, ωστόσο, προχωρά κανονικά με τα σχέδια της για να περικόψει το μοίρασμα των κωδικών των λογαριασμών, κυρίως στις μεγάλες αγορές, όπως των ΗΠΑ και της Ευρώπης θεωρώντας ότι η πρακτική αυτή μειώνει τα κέρδη της.

Πάντως, η ανακοίνωση της επιλεκτικής μείωσης των τιμών των συνδρομών δεν άρεσε στην αγορά, με την μετοχή της πλατφόρμας να υποχωρεί έως και κατά 4%.