Έρχεται ο – Τι αναφέρει σε άρθρο του ο Αβραάμ Θ. Λαφαζάνης, Φιλόλογος, Ειδικός Παιδαγωγός, μέλος Κεντρικού Τομέα Παιδείας ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής .

Η . Ο κ. Λαφαζάνης τονίζει πως «Μόνος κερδισμένος κι αυτή τη φορά, τα φροντιστήρια».

Όλο το άρθρο που έστειλε ο ίδιος στο :

Σε λίγες μέρες διεξάγεται ο πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ, ο οποίος διενεργείται ελάχιστα πριν τη διάλυση της Βουλής.

180.000 υποψήφιοι διεκδικούν τις ελάχιστες 5.124 θέσεις στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.

Οι επιτυχόντες θα ανακοινωθούν στα τέλη του χρόνου και οι διορισμοί απ’ το 2024…

Το ΥΠΑΙΘ θέλησε σαφώς να παρέχει ένα εμπόριο ελπίδας στους διαγωνιζομένους, καθότι οι εθνικές εκλογές της 9ης Απριλίου είναι προ των πυλών!

Προφανώς και είναι νόμιμο να διεξάγεται ένας γραπτός πανελλήνιος διαγωνισμός ελάχιστα πριν από τις εκλογές, είναι όμως και ηθικό;

Οι υποψήφιοι του πανελληνίου διαγωνισμού εγκλωβισμένοι στις υποσχέσεις του ΥΠΑΙΘ για άπειρους διορισμούς που εντέλει δεν συνέβησαν, θα διεκδικήσουν δυσανάλογα κάποιες ελάχιστες θέσεις διοικητικού χαρακτήρα στον δημόσιο τομέα.

Ποιός είναι λοιπόν, ο κερδισμένος της εν λόγω υπόθεσης;

Αναμφίβολα, τα φροντιστήρια προετοιμασίας των υποψηφίων, με την παροχή ενός υλικού όπου κανείς δεν γνωρίζει εάν ανταποκρίνεται πραγματικά στην ύλη του γραπτού διαγωνισμού.

Επιπρόσθετα, ουδείς γνωρίζει εάν ο διαγωνισμός 2Γ/2023 θα έχει κάποια ισχύ από την επόμενη κυβέρνηση, καθώς δεν υφίσταται καμία δέσμευση από τον οποιοδήποτε κομματικό σχηματισμό.

Ως εκ τούτου, η πολιτεία εμπαίζει και πάλι τους νέους επιστήμονες με έναν διαγωνισμό στο “παρά πέντε” κυριολεκτικά των εθνικών εκλογών, με ελάχιστες θέσεις διοικητικού προσωπικού σε επίπεδο επιτυχόντων και καμία ισχύ σε περίπτωση αλλαγής κυβέρνησης.

Μόνος κερδισμένος κι αυτή τη φορά, τα φροντιστήρια.

Κλείνοντας με τούτες τις σκέψεις φίλες και φίλοι, με την Παιδεία δεν παίζουμε κι αυτό πρέπει να αποτελέσει το πρόταγμα μιας ισχυρής σοσιαλδημοκρατικής κυβέρνησης, που είναι ώριμο πλέον τέκνο της ανάγκης των δημοκρατικών πολιτών μέσα από τις εθνικές εκλογές της Απλής Αναλογικής.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, οι παλινωδίες στον χώρο της Εκπαίδευσης δεν θα λάβουν ποτέ ουσιαστικό τέλος, ενώ η μόνη αλλαγή θα αφορά αποκλειστικά το επίπεδο πολιτικών προσώπων στο κομμάτι της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ.