Ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Μαθηματικών Ειδικής Αγωγής εξέδωσε ανακοίνωση αναφορικά με τα

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Πρόσφατα, ο σύλλογός μας ενημερώθηκε για δημοσιεύσεις – ανακοινώσεις σχετικά με την πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να επιφέρει κάνοντας προσθήκη στο ήδη υπάρχον σύστημα, ώστε αυτό να περιλαμβάνει πέρα από τον πυλώνα του προσοντολογίου και των κοινωνικών κριτηρίων και τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών.

Οι αλλεπάλληλες αλλαγές στο σύστημα διορισμού καταδεικνύουν την προχειρότητα με την οποία αντιλαμβάνεται η εκάστοτε πολιτική ηγεσία τα κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τη στελέχωση των σχολικών μονάδων με Εκπαιδευτικούς, κάτι το οποίο προκαλεί ανασφάλεια και σύγχυση σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Αρκετοί άνθρωποι έχουν επενδύσει τόσο σε επίπεδο σπουδών όσο και σε χρόνο και σε οικονομικές απαιτήσεις. Αναρωτιόμαστε αν οι Προϊστάμενοι της Διοίκησης αντιλαμβάνονται τη σοβαρότητα των πολιτικών τους κινήσεων, αποφασίζοντας συνεχώς νέες αλλαγές.

Θα ήταν ωφέλιμο και χρήσιμο να ενημερωθεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την άποψη των χιλιάδων εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ του 2008, οι οποίοι αισθάνονται κατάφορα αδικημένοι, καθώς παραμένουν ακόμα αδιόριστοι και πολλές φορές χωρίς εργασία. Επομένως, ένας γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ ακυρώνει για άλλη μία φορά όχι μόνο τις σπουδές χρόνων, αλλά και την προϋπηρεσία των Εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν θυσιάσει την προσωπική τους ζωή για μια σταθερότητα στο επαγγελματικό τους μέλλον. Συνεπώς, είμαστε ενάντια σε κάθε γραπτό διαγωνισμό, καθώς το εγχείρημα φαίνεται ότι έχει αποτύχει κατά το παρελθόν και υποβαθμίζει όχι μόνο τα πτυχία μας, αλλά και τα ακαδημαϊκά μας προσόντα και την προϋπηρεσία μας, καθώς δημιουργεί Εκπαιδευτικούς διαφορετικών ταχυτήτων.

Τέλος, ζητούμε ένα σταθερό σύστημα διορισμών, χωρίς κανένα γραπτό διαγωνισμό με έμφαση στην προϋπηρεσία και τα ακαδημαϊκά προσόντα. Επιπρόσθετα, απαιτούμε τη συνέχιση των διορισμών για την κάλυψη του συνόλου των χιλιάδων κενών. Επιθυμούμε, πρωτίστως ως Εκπαιδευτικοί και δευτερευόντως ως άνθρωποι την ευημερία της κοινωνίας μέσα στην οποία ζούμε με σταθερότητα και συνέχεια, δημιουργώντας ένα σταθερό σύστημα διορισμών με επιλογή προσωπικού και προγραμμάτων σπουδών, ανεξαρτήτως Κυβερνήσεων και Υπουργών.