: Η πλατφόρμα για τις ηλιακές ομάδες 30 – 39 και 40 – 49 έχουν ανοίξει και οι πολίτες μπορούν να κλείσουν το ραντεβού τους για .

Ποιά η διαδικασία

Η είσοδος στην εφαρμογή για την αύλη συνταγογράφηση γίνεται με τους κωδικούς TAXISnet και, σύμφωνα με τις οδηγίες του gov.gr και της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ) για να ενεργοποιηθεί η άυλη συνταγογράφηση απαιτούνται 3 στοιχεία.

Αυτά είναι τα εξής:

Οι προσωπικοί κωδικοί πρόσβασης στο

Ο ΑΜΚΑ του πολίτη ή και των ασφαλιστικά εξαρτώμενων μελών του.

Ο αριθμός του κινητού τηλεφώνου ή/και η διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (e-mail), στο οποίο θα έρχονται οι ενημερώσεις για την άυλη συνταγογράφηση.

Εφόσον επιλέξετε την άυλη συνταγογράφηση, θα λαμβάνετε τα στοιχεία της συνταγής που σας συνταγογράφησε ο ιατρός, μέσω μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο (SMS) ή/και στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) που θα δηλώσετε και όχι σε μορφή φυσικού εντύπου (τυπωμένης συνταγής).

Όταν θα επισκεφθείτε τον φαρμακοποιό για να εκτελέσετε την ηλεκτρονική συνταγή, δεν θα απαιτείται να προσκομίσετε το φυσικό έντυπο της συνταγής φαρμάκων του ιατρού με την υπογραφή και τη σφραγίδα του.

Επίσης, ο φαρμακοποιός μπορεί να αναζητήσει για να εκτελέσει τη συνταγή σας με τον αριθμό της (barcode συνταγής), τον οποίο θα τον γνωρίζετε, καθώς θα τον έχετε λάβει με μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο (SMS) ή/και στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) που θα έχετε δηλώσει.

Στην περίπτωση απώλειας του SMS ή/και του e-mail που έχετε λάβει με τον αριθμό της συνταγής (barcode συνταγής), ο φαρμακοποιός μπορεί να αναζητήσει τη συνταγή σας με βάση τον σας.

Θα χρειαστεί να έχετε μαζί σας το κινητό τηλέφωνο ή/και πρόσβαση στο e-mail σας, στο οποίο θα σας αποσταλεί κωδικός επιβεβαίωσης, τον οποίο θα πρέπει να γνωστοποιήσετε στον φαρμακοποιό.

Πρόσβαση και ενεργοποίηση άυλης συνταγογράφησης

Αφού συνδεθείτε στη διαδικτυακή πύλη, που φιλοξενούνται οι ψηφιακές υπηρεσίες του ελληνικού Δημοσίου (www.gov.gr), στη συνέχεια επιλέγετε την κατηγορία υπηρεσιών «Υγεία και Πρόνοια». Ακολουθείτε τα εξής βήματα:

Φάκελος Υγείας > Άυλη Συνταγογράφηση > Είσοδος στην Υπηρεσία, θα οδηγηθείτε στην κεντρική σελίδα (login) της εφαρμογής της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας. Εκεί επιλέγετε «Είσοδος με » και μετά «Είσοδος στην Υπηρεσία».

Θα μεταφερθείτε στη σελίδα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (), μέσω της οποίας γίνεται η πιστοποίηση των στοιχείων σας, και εισάγετε το username και το password που χρησιμοποιείτε στο σύστημα TAXISnet και επιλέγετε «Είσοδος».

Αφού ταυτοποιηθούν τα στοιχεία που δώσατε, καλείστε να δώσετε την εξουσιοδότησή σας για την ανάκτηση προσωπικών σας δεδομένων (ΑΦΜ) από την ΗΔΙΚΑ, πατώντας το κουμπί «Εξουσιοδότηση» στην οθόνη που ανοίγει.

Στη συνέχεια, εισάγετε τον ΑΜΚΑ σας ή τον ΑΜΚΑ του ασφαλιστικά εξαρτώμενου μέλους και επιλέγετε «Είσοδος».

Εμφανίζεται η σύνοψη των στοιχείων σας, ενώ αφού ελέγξετε την ορθότητά τους, επιλέγετε «Επιβεβαίωση».

Μετά την επιτυχή σύνδεση, εισέρχεστε στη σελίδα της στο σύστημα της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας. Επιλέγετε «Επιθυμώ Άυλη Συνταγογράφηση» και, στη συνέχεια, θα πρέπει να συμπληρώσετε το κινητό τηλέφωνο ή/και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), ανάλογα με τον τρόπο που επιθυμείτε να λαμβάνετε τα στοιχεία των συνταγών που εκδίδονται.

Εάν συμπληρώσετε και τα δύο, τότε η αποστολή των στοιχείων της συνταγής γίνεται μέσω SMS και e-mail. Στο SMS θα λαμβάνετε το barcode της συνταγής, την ημερομηνία έναρξης και ημερομηνία λήξης ισχύος της συνταγής και στο e-mail θα λαμβάνετε το σύνολο της πληροφορίας της συνταγής (barcode της συνταγής, την ημερομηνία και ώρα καταχώρισής της, τη διάρκεια ισχύος της συνταγής, τις διαγνώσεις και τα φάρμακα).

Επιβεβαίωση και αποθήκευση στοιχείων επικοινωνίας: Για την αποθήκευση των στοιχείων επικοινωνίας, τόσο του αριθμού κινητού τηλεφώνου όσο και του e-mail, απαιτείται πρώτα η επιβεβαίωσή τους, μέσω ενός κωδικού που αποστέλλεται με SMS και e-mail, αντιστοίχως.

Η διαδικασία είναι η εξής:

Συμπληρώνετε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου ή/και το e-mail.

Το κουμπί «Επιβεβαίωση» ενεργοποιείται.

Πατώντας το κουμπί «Επιβεβαίωση», ανοίγει ένα νέο παράθυρο, στο οποίο εισάγετε τον κωδικό που έχετε λάβει είτε μέσω SMS είτε μέσω e-mail, αναλόγως το στοιχείο που θέλετε να επιβεβαιώσετε και επιλέγετε το «ΟΚ».
Αφού έχετε εισαγάγει επιτυχώς το PIN κινητού ή /και το PIN e-mail, ανοίγει το παρακάτω παράθυρο και επιλέγετε

«ΟΚ» για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία.

Στην περίπτωση λανθασμένης εισαγωγής PIN εμφανίζεται σχετικό μήνυμα για λανθασμένο PIN, επιλέγετε «ΟΚ» για να κλείσει το παράθυρο και επαναλαμβάνετε τη διαδικασία επιβεβαίωσης.

Εφόσον έχετε ολοκληρώσει τη διαδικασία επιβεβαίωσης των στοιχείων επικοινωνίας, προχωράτε στην «Υποβολή».