Δωρεάν οδοντιατρικές εξετάσεις σε σχολεία του δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης
Δωρεάν πρόγραμμα πρόληψης και προαγωγής της στοματικής υγείας ξεκίνησε, σε συνεργασία με τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Πειραιώς, σε σχολεία του δήμου Ελληνικού -Αργυρούπολης. {ad} Το πρόγραμμα στοματικής υγείας οργανώνεται από τα Τμήματα Πρόληψης & Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας και του Τμήματος Παιδείας & Δια βίου Μάθησης και αφορά τους μαθητές των ειδικών σχολείων, των παιδικών σταθμών, […]