Σε λειτουργία οι κάμερες που θα καταγράφουν όσους δεν πληρώνουν διόδια
Οι κάμερες έχουν τοποθετηθεί σε σταθμούς διοδίων στην εθνική οδό Αθηνών- Λαμίας – Βαριές ποινές για τους παραβάτες – Σε λειτουργία τίθενται από σήμερα ειδικές ηλεκτρονικές κάμερες στην εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας, που θα βεβαιώνουν παραβάσεις σχετικές με τη μη καταβολή τέλους διοδίων. {ad} Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ., οι κάμερες λειτουργούν στους εξής […]