array(36) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1636616007:7"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "7"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "512430"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["response_body"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(117) "{"id":"ed0558c1-908f-4acb-8460-f20eb6517ff6","recipients":40303,"external_id":"a9ef8c34-22da-53d6-d8cf-b5762783d666"}"
  }
  ["status"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "200"
  }
  ["recipients"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(5) "40303"
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "60"
  }
  ["_yoast_wpseo_focuskeywords"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "[]"
  }
  ["_yoast_wpseo_keywordsynonyms"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(4) "[""]"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "2"
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } ["_yoast_wpseo_primary_category"]=> array(1) { [0]=> string(2) "60" } }

Υπενθυμίζουμε ότι σήμερα στις 11 π.μ το υπουργείο Παιδείας, θα ανακοινώσει τα νέα που θα εφαρμοστούν  στα από την επόμενη σχολική χρονιά.

Αναφορικά με τα , τα περισσότερα από αυτά, που διδάσκονται στα έχουν υπερβεί το «όριο ζωής» καθώς διδάσκονται στην πλειονότητά τους πάνω από μια εικοσαετία και επίσης θα ανανεωθούν.

Το κόστος για την αναμόρφωση των προγραμμάτων θα καλυφθεί με την υποστήριξη ευρωπαϊκών κονδυλίων καθώς είναι ιδιαίτερα υψηλό, αφού αγγίζει τα 17,8 εκατ. ευρώ, ενώ η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών επί αυτών κοστολογείται στα 4,4 εκατομμύρια ευρώ.

Σημειώνεται ότι τα υφιστάμενα συνολικά Προγράμματα Σπουδών γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, πλην πολύ λίγων εξαιρέσεων, έχουν εκπονηθεί και ισχύουν σήμερα, ανά σχολική βαθμίδα, ως εξής:

Νηπιαγωγείο: από το 2003
Δημοτικό: από το 2003
Γυμνάσιο: από το 2003
Λύκειο: από το 1998.

Τα νέα Προγράμματα Σπουδών θα συμβαδίζουν με τις ανάγκες της σύγχρονης εποχής και θα συνοδεύονται με ψηφιακό υλικό για τους μαθητές και εκπαιδευτικούς. Το επόμενο διάστημα θα ακολουθηθεί και η σχετική διαδικασία, μέσω προκήρυξης για τη συγγραφή των νέων βιβλίων. Κατόπιν αυτού και όταν ολοκληρωθούν οι διαδικασίες αυτές και οι απαραίτητες εγκρίσεις θα αναλάβει έργο ο ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ (ο οργανισμός που αντικατέστησε τον Οργανισμό Έκδοσης Διδακτικών Βιβλίων) ώστε να προχωρήσει στην εκτύπωσή τους και τη διανομή στα σχολεία. Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας στόχος των νέων προγραμμάτων σπουδών είναι η καλλιέργεια δεξιοτήτων επιστήμης και τεχνολογίας, ζωής, η ανάπτυξη της ικανότητας των μαθητών να μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν, να λαμβάνουν αποφάσεις με βάση τα επιστημονικά δεδομένα, να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες, και να λειτουργούν με αυτοπεποίθηση και ενσυναίσθηση.