Σοφία Ζαχαράκη: Πρωτοφανής o αριθμός αναπληρωτών στα σχολεία (Βίντεο)

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔25/11/2019 - 10:20 | Author: Newsroom Ipaidia

Νέο νομοθετικό πλαίσιο προωθεί το για τα στελέχη και τις δομές εκπαίδευσης, καθώς και για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και την αξιολόγηση.

Σύμφωνα με την Σ. , τέλη Ιανουαρίου θα αναλάβει η πολιτική ηγεσία τη νομοθετική πρωτοβουλία για τη συγκρότηση νέων Δομών Εκπαίδευσης και τη διαδικασία επιλογής των Στελεχών Εκπαίδευσης.

«Δεν θέλουμε υδροκέφαλα συστήματα, τα οποία δεν θα φτάνουν ποτέ στην τάξη και στον εκπαιδευτικό», τόνισε η , σε ομιλία της στη Λαμία.

«Ως προς τα στελέχη εκπαίδευσης θα προχωρήσουμε σε ένα καινούργιο νομοθετικό πλαίσιο το οποίο θα έρθει περίπου στα τέλη Ιανουαρίου, και θα αφορά την επιλογή Στελεχών Εκπαίδευσης και τις,νέες Δομές Εκπαίδευσης» ,είπε  η υφυπουργός Παιδείας μιλώντας σε μέλη του κυβερνώντος κόμματος στη Λαμία, στην εκδήλωση της ΝΟΔΕ Φθιώτιδας.

Δείτε τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, έγκαιρα και έγκυρα στο ipaidia.gr

Στο καινούργιο πλαίσιο θα υπάρχουν αναφορές και στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και στην αξιολόγηση ή αποτίμηση, για την οποία η Σοφία Ζαχαράκη υπογράμμισε ότι δεν θα έχει τιμωρητικό χαρακτήρα.

Αναφορικά με τους η τόνισε : «Αυτή τη στιγμή έχουν πάει πάνω από 37.000 αναπληρωτές στα σχολεία, ο αριθμός είναι και πρωτοφανής, είναι και πάρα πολύ μεγάλος και ως προς τη διαχείριση και για τις επόμενες χρονιές. Οπότε η μέριμνά μας αυτή τη στιγμή είναι σε δύο μέτωπα. Πρώτα απ' όλα να δούμε ακριβώς τις ανάγκες και να πιέσουμε και τις διευθύνσεις (…) να κάνουν σωστά τη δουλειά τους, να μετράνε σωστά τα κενά, να χρησιμοποιούν σωστά το myschool (…) και συγχρόνως να δούμε ποιές είναι οι ανάγκες για τα επόμενα χρόνια στην Ελλάδα. Δεύτερο μέτωπο το οποίο θέλουμε  ως προς την τακτοποίηση των αναπληρωτών να δούμε είναι να πηγαίνουν νωρίτερα στα σχολεία».

Σοφία Ζαχαράκη: Μπήκε το νερό στο αυλάκι για το πανεπιστημιακό άσυλο (Βίντεο)

Loading...
  • Δια Βίου Επιλογή

    Β2 Γαλλικά σε 2 μήνες από το μηδέν!

    europalso

    europalso