array(34) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1656402775:7"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "7"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } ["_yoast_wpseo_primary_category"]=> array(1) { [0]=> string(2) "60" } ["_thumbnail_id"]=> array(1) { [0]=> string(6) "488710" } ["response_body"]=> array(1) { [0]=> string(117) "{"id":"0aaed4e9-6709-4744-b177-5370819284ba","recipients":29277,"external_id":"4abef83b-edf0-51cb-0171-00b2669a688a"}" } ["status"]=> array(1) { [0]=> string(3) "200" } ["recipients"]=> array(1) { [0]=> string(5) "29277" } }

: Σήμερα το μεσημέρι οι τελειόφοιτοι ΓΕΛ και ΕΠΑΛ θα μάθουν πώς έγραψαν.

Συγκεκριμένα, μετά τις 13.00 αναμένεται να βγουν τα .

Οι υποψήφιοι θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τους με τρεις διαφορετικούς τρόπους, σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας. Σημειώνεται ότι οι καταστάσεις που θα αναρτηθούν στα Λύκεια θα περιέχουν μόνο τον κωδικό κάθε υποψηφίου και τα βαθμολογικά του στοιχεία ανά εξεταζόμενο μάθημα και όχι τα ονομαστικά στοιχεία του.

Οι στα ειδικά μαθήματα αναμένεται να ανακοινωθούν την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου ενώ όσον αφορά στις  εισαγωγής 2022 στα ΑΕΙ αυτές αναμένονται το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου.

: Πού θα τις δείτε

Τρεις είναι οι τρόποι για να δείτε τα αποτελέσματα για τις Πανελλήνιες 2022:

Οι τελειόφοιτοι που έχουν καταχωρίσει το κινητό τους τηλέφωνο στη σελίδα του υπουργείου Παιδείας smsresults.minedu.gov.gr ως τις 24 Ιουνίου, θα ενημερωθούν για τα αποτελέσματα Πανελληνίων 2022 με γραπτό μήνυμα.

Όλα τα ΝΕΑ για τις στο

Παράλληλα, στην εφαρμογή του ΥΠΑΙΘ results.it.minedu.gov.gr μπορούν να μάθουν τους βαθμούς τους πληκτρολογώντας τον οκταψήφιο κωδικό τους και το αρχικό γράμμα από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο, σε κεφαλαίους χαρακτήρες.

Τέλος, θα αναρτηθούν και στα Λύκεια της χώρας.

: Περισσότερες ειδικότητες φέτος στα δημόσια ΙΕΚ

Την αύξηση του αριθμού των ειδικοτήτων που θα παρέχονται στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας ενώ αυξημένες θα είναι και οι ειδικότητες αλλά και οι θέσεις στις οποίες θα έχουν πρόσβαση οι υποψήφιοι μέσω Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου, στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας για την αναβάθμιση και ανάδειξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.

Όπως ανακοινώθηκε «με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης και Νεολαίας κ. Γεώργιου Βούτσινου, ορίζεται ότι οι ειδικότητες που θα παρέχονται στα Ι.Ε.Κ. από το έτος κατάρτισης 2022-2023 θα είναι 134, αριθμός αυξημένος κατά 31 σύγκριση με τις 103 ειδικότητες που λειτουργούν κατά το τρέχον έτος κατάρτισης 2021-2022.

Αποτελέσματα Πανελλήνιες 2022: Πώς γίνεται ο υπολογισμός των μορίων

Οι συντελεστές βαρύτητας ανά πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα καθορίστηκαν, για πρώτη φορά φέτος, με απόφαση της Συγκλήτου του οικείου ΑΕΙ για κάθε Σχολή, Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση Τμήματος. Συνεπώς τα ίδια τα ΑΕΙ πλέον συνδιαμορφώνουν την ακαδημαϊκή φυσιογνωμία κάθε Σχολής ή Τμήματος, καθορίζοντας το συντελεστή βαρύτητας κάθε πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος για εισαγωγή σε αυτά.

Ο υπολογισμός του συνολικού αριθμού μορίων κάθε υποψηφίου που συμμετέχει στις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2022 και εφεξής για εισαγωγή στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων, γίνεται ως εξής: ο γραπτός βαθμός σε καθένα από τα τέσσερα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού όπου ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο, πολλαπλασιάζεται με τον αντίστοιχο συντελεστή βαρύτητας, όπως αυτός καθορίστηκε με απόφαση της Συγκλήτου του οικείου ΑΕΙ για κάθε Σχολή, Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση Τμήματος. Τα τέσσερα ανωτέρω γινόμενα προστίθενται και το τελικό άθροισμα πολλαπλασιάζεται επί 1.000, για να προκύψει ο συνολικός αριθμός μορίων κάθε υποψηφίου.

Δεδομένου του γεγονότος ότι οι συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων, όπως τέθηκαν από τα Ιδρύματα, σε κάποιες περιπτώσεις διαφέρουν μεταξύ Σχολών, Τμημάτων ή Εισαγωγικών Κατευθύνσεων ιδίου γνωστικού αντικειμένου, ενδέχεται να προκύψουν διαφοροποιήσεις στον υπολογισμό των μορίων των υποψηφίων.