Συνάντηση του Υπουργού Παιδείας με τα ΔΣ της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ
Την ερχόμενη εβδομάδα θα ανακοινωθεί η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για το σύστημα με το οποίο θα γίνουν οι μόνιμοι διορισμοί των 15.000 εκπαιδευτικών σε βάθος τριετίας. {ad} Τη διαβεβαίωση αυτή έδωσε ο Υπουργός Κώστας Γαβρόγλου στη συνάντηση που είχε σήμερα με τα Δ.Σ. της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ, σημειώνοντας ότι στην […]