Ξεκινά η υποβολή αιτήσεων απόσπασης εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας σε ΚΕΣΥ
Πρόσκληση εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων απόσπασης σε Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) για το σχολικό έτος 2018-2019 {ad} Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ α λ ε ί τους εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των κλάδων, με εξειδίκευση στη συμβουλευτική στον επαγγελματικό προσανατολισμό οι οποίοι επιθυμούν να αποσπασθούν σε Κέντρα Εκπαιδευτικής και […]