Εκπαιδευτικοί: Τρίμηνες συμβάσεις αναπληρωτών – Νέες εργασιακές σχέσεις γαλέρας

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔08/09/2020 - 00:14 | Author: Newsroom Ipaidia
Τελευταία τροποποίηση στις 08/09/2020 - 00:21

: ΕΝΩΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ Ε΄ΕΛΜΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ – ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΖΟΥΓΚΛΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΑΣΦΑΛΗ – 3μηνες συμβάσεις αναπληρωτών για το «σχολείο» της τηλεκπαίδευσης – ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ! Δεν είμαστε αναλώσιμοι! ΤΩΡΑ Μέχρι 15 μαθητές στο τμήμα! Μόνιμοι Μαζικοί διορισμοί Καθαριότητα, υγειονομικό προσωπικό, δωρεάν μαζικά τεστ, ενίσχυση του συστήματος υγείας!

Με μια αιφνιδιαστική κίνηση η κυβέρνηση της ΝΔ και η Υπουργός Παιδείας επιδιώκει να εισαγάγει νέες εργασιακές σχέσεις γαλέρας για τους στην εκπαίδευση. Στο σχέδιο νόμου του Υπ. Υγείας, που κατατέθηκε στη Βουλή στο μέρος Δ', άρθρο 24, προβλέπονται προκηρύξεις για τρίμηνες συμβάσεις αναπληρωτών για κάλυψη έκτακτων κενών ή για τηλεκπαίδευση (λόγω Covid-19)!!! Το σύνολο των διατάξεων στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο αποδεικνύει πως ο covid 19 αποτελεί την αφορμή για την επιτάχυνση όλων των αντιδραστικών αλλαγών στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών και στην αλλαγή του DNA του .
Συγκεκριμένα:
-στο άρθρο 24 που αφορά την εκπαίδευση αναφέρει: «… Η διάταξη του άρθρου 24 με την οποία παρέχεται η δυνατότητα να προσλαμβάνονται προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ή μέλη Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π., πλήρους ή μειωμένου ωραρίου, με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου τρίμηνης κατ’ ελάχιστον διάρκειας… …για να παρέχουν διδακτικό ή υποστηρικτικό έργο, κατά περίπτωση, δια ζώσης… …ή της ανάγκης παροχής τηλεκπαίδευσης που πιθανολογείται ότι θα προκύψουν, λόγω της πανδημίας.»
-στο άρθρο 24 παρ.9 ξεκαθαρίζει ότι όποιος προσληφθεί ως προσωρινός αναπληρωτής (νέος όρος εργασίας στην εκπαίδευση) δεν είναι διαθέσιμος πια για άλλη πρόσληψη και άρα δεν δικαιούται να προσληφθεί ως αναπληρωτής ορισμένου χρόνου ακόμα κι αν έρθει η σειρά του! Εν ολίγοις θα τον διαγράψουν από τους πίνακες των προσλήψεων αναπληρωτών.
– στο άρθρο 24. παρ.12 «…Κάθε θέμα σχετικό με την εφαρμογή του παρόντος, όπως το ωράριο των εκπαιδευτικών που προσλαμβάνονται καθορίζεται με απόφαση του υπουργού Παιδείας…» που συνιστά καταπάτηση κάθε κατοχυρωμένου εργασιακού δικαιώματος και ωραρίου.
-Το άρθρο 24 παρ2 αποκλείει από τις προσλήψεις εκπαιδευτικούς που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
-Το άρθρο 24 παρ.3 αναφέρει ότι «…Κάθε θέμα σχετικό με την τηλεκπαίδευση όπως το ωράριο διδασκαλίας, ο ανώτατος αριθμός μαθητών κατά διαδικτυακό τμήμα και η τοποθεσία από την οποία θα παρέχεται καθορίζονται με απόφαση του υπουργού παιδείας…».
-Το άρθρο24 παρ. 4 προβλέπει «…μοριοδότηση προσαυξημένη κατά μισό έκαστης περίπτωσης», επιχειρώντας να εκβιάσει σε αποδοχή αυτών των εξευτελιστικών συμβάσεων ,αλλά και να διασπάσει τους εκπαιδευτικούς.

Συναδέλφισσες/συνάδελφοι,
Η νέα νομοθετική παρέμβαση του Υπουργείου Παιδείας έχει διπλό στόχο.
1. Αποτελεί κατάφωρη επίθεση στα εργασιακά δικαιώματα στην εκπαίδευση. Είναι εξοργιστική η προσπάθεια της κυβέρνησης να εμπεδώσει τις πιο άθλιες σχέσεις εργασίας τύπου call workers και στην εκπαίδευση χωρίς δικαιώματα και προστασία στο όνομα του covid19. Την ίδια στιγμή ανοίγει το δρόμο για την καταπάτηση των εργασιακών δικαιωμάτων και των μονίμων εκπαιδευτικών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, αφού το ωράριο και ο τόπος διεξαγωγής των μαθημάτων καθορίζεται με μια υπουργική απόφαση. Η κυβέρνηση ρίχνει στην αρένα της εργασιακής ζούγκλας πρώτα τους ελαστικά εργαζόμενους και τις ευπαθείς ομάδες και έρχεται η σειρά των υπόλοιπων. Είναι εξοργιστικό, μετά από 10 χρόνια αδιοριστίας, η κυβέρνηση αντί να προχωρά σε μαζικούς μόνιμους διορισμούς ώστε να στελεχώσει τα σχολεία με το αναγκαίο προσωπικό και να καλύψει τις ανάγκες των παιδιών της φτωχολογιάς, βρίσκει την ευκαιρία να δημιουργήσει νέες γενιές δούλων πατώντας στην αγωνία του μεροκάματου.
2. Στοχεύει να ιδρύσει, να μονιμοποιήσει και να νομιμοποιήσει το σχολείο της τηλεκπαίδευσης σε συνδυασμό με τις προηγούμενες τροπολογίες και ΠΝΠ. Για πρώτη φορά θα έχουμε εκπαιδευτικούς που δεν έχουν ποτέ καμιά επαφή με τους μαθητές τους, αλλά και μαθητές που δεν θα έχουν καμιά σχέση μεταξύ τους, καθώς οι διευθύνσεις θα ομαδοποιούν τους μαθητές όλου του ΠΥΣΔΕ.
Επιδιώκουν, με αφορμή την πανδημία, την αντικατάσταση της φυσικής παρουσίας εκπαιδευτικών και μαθητών και της ζωντανής εκπαιδευτικής διαδικασίας από μια απρόσωπη εξ αποστάσεως ηλεκτρονική διδασκαλία, ως μια καθόλα νόμιμη εκπαιδευτική, μορφωτική διαδικασία με τη ματιά στραμμένη στο μέλλον.Η επίκληση της πανδημίας καθιστά εφικτή για πρώτη φορά στα εκπαιδευτικά χρονικά την ύπαρξη μαθητών που δεν θα έρθουν ποτέ σε φυσική και ζωντανή επαφή με τους δασκάλους τους!! Πρόκειται για τον ορισμό της τεχνοκρατικής προσέγγισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στόχο έχει τη χρησιμοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για την κάλυψη κενών ειδικά στα απομακρυσμένα σχολεία. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποτελεί βασική προτεραιότητα ΟΟΣΑ, Ε.Ε,ΣΕΒ και των κυβερνήσεων για την εξοικονόμηση εκπαιδευτικού προσωπικού για ένα φτηνό, ευέλικτο, διαφοροποιημένο σχολείο της αγοράς. Όπως εξάλλου αναφέρει και ο ίδιος ο ΟΟΣΑ «…..πρέπει να αξιοποιήσουμε την δυναμική της στιγμής για να αναμορφώσουμε προγράμματα σπουδών και περιβάλλοντα μάθησης σύμφωνα με τις ανάγκες του 21ου αιώνα» – όπου ανάγκες είναι φυσικά εκείνες του κέρδους και της εξουσίας.

ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ

ΔΕΝ ΘΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ,ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ

ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ.



  • ideascentral

    europalso

Enter your email address: