Καλούμε σε επαγρύπνιση εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς, καθώς το κύμα συγχωνεύσεων που ξεκίνησε στα της Δευτεροβάθμιας βρίσκεται ήδη στο «συρτάρι» του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας, αναφέρει ο Σύλλογος εκπαιδευτικών Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας.

Η ανακοίνωση

Εν μέσω πανδημίας και ένα μήνα μετά την έναρξη του νέου σχολικού έτους το ΥΠΑΙΘ προχωρά σε μια ακόμα αντιεκπαιδευτική «καινοτομία» του «νέου σχολείου». Ζητώντας απόλυτη εχεμύθεια από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αποφασίζει  τον εξορθολογισμό των σχολικών μονάδων στις περιπτώσεις που παρατηρείται πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό και έλλειμμα μαθητών, με μοναδικό κριτήριο τους… αριθμούς.

Τα τελευταία 24ωρα επικρατεί αναβρασμός και στο νομό μας, καθώς ήδη σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας έχουν ενημερωθεί για τη συγχώνευση τμημάτων με βάση το όριο μαθητών ανά τάξη (28!!!!!!) και μαθητές μαζί με τους γονείς τους αντιδρούν σχετικά με τις απρόσμενες και αδικαιολόγητες κινήσεις του Υπουργείου που αναστατώνουν και υποβαθμίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία μεσούσης της σχολικής χρονιάς και σε περίοδο πανδημίας.

Σημειώνουμε παράλληλα, ότι ο στόχος για το Υπουργείο Παιδείας έχει στραφεί ξεκάθαρα εναντίον των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των οικογένειών τους. Αδιαφορία και εγκατάλειψη για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Τίποτα δεν μένει ανέγγιχτο. Κλείνει το Νηπιαγωγείο του Ειδικού Σχολείου Κωφών και Βαρήκοων μαθητών στην Πάτρα, αδιαφορώντας για τους μαθητές, αγνοώντας την κραυγή αγωνίας εκπαιδευτικών και γονέων. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!!!

Καλούμε σε επαγρύπνιση εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς, καθώς το κύμα συγχωνεύσεων που ξεκίνησε στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας βρίσκεται ήδη στο «συρτάρι» του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας.

Καλούμε τον Διευθυντή Π.Ε. Ηλείας, ο οποίος αρνήθηκε να σχολιάσει τις πληροφορίες που είχαμε για το θέμα κατά τη συνάντησή μας την περασμένη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021, να μην προχωρήσει σε καμία σχετική ενέργεια.

Διαμηνύουμε προς πάσα κατεύθυνση ότι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ θα μεριμνήσουμε ώστε να μην προχωρήσει καμία διαδικασία σύμπτυξης τμημάτων ή/και συγχώνευσης σχολικών μονάδων, υπενθυμίζοντας ότι στα σχολεία μας είμαστε και παραμένουμε ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΟΧΙ ΑΡΙΘΜΟΙ.