Εκπαιδευτικοί: Κανένα τμήμα με περισσότερους από 15 μαθητές

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔04/09/2020 - 20:28 | Author: Ρούσσου Ασημίνα

Αποφάσεις Γενικής Συνέλευσης (3/9/2020): Α. Για την τρέχουσα πολιτική κατάσταση. Η πανδημία που βρίσκεται σε εξέλιξη τους τελευταίους μήνες φανερώνει και ταυτόχρονα επιταχύνει την οικονομική κρίση, καθώς και τις σκληρές συνέπειές της σε βάρος των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων.

Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Αποκαλύπτει με τον πιο εύγλωττο τρόπο τη γύμνια όλων των αντιλαϊκών πολιτικών των τελευταίων χρόνων και τις βαριές πληγές που άφησαν σε κάθε κοινωνική δομή και κατάκτηση. Η κυβέρνηση εκμεταλλεύτηκε όλη αυτή την περίοδο (επιταχύνοντας τους ρυθμούς της) για να επιβάλει πλήθος αντιλαϊκών – αντεργατικών και αντιδημοκρατικών μέτρων, όπως η εκ περιτροπής εργασία και τηλεργασία με θεσμοθέτηση μισθολογικών περικοπών, οι φοροαπαλλαγές και εισφοροαπαλλαγές που πρόσφερε απλόχερα στα επιχειρηματικά συμφέροντα. Για πρώτη φορά μεταπολιτευτικά το δημοκρατικό δικαίωμα στη διαδήλωση τίθεται σε καθεστώς ευθείας απαγόρευσης. Την ίδια στιγμή το βουβό – προς ώρας – ποτάμι των ανέργων γιγαντώνεται ενώ η πολυδιαφημιζόμενη – από την κυβέρνηση – τουριστική περίοδος αφήνει πίσω της καμένη γη και χιλιάδες λουκέτα. Επιβεβαιώνεται πως όλα τα μέτρα που πάρθηκαν είχαν σαν στόχο να ρίξουν το βάρος των συνεπειών της οικονομικής κρίσης στις πλάτες των εργαζομένων, των μικρομεσσαίων αυτοαπασχολούμενων, των λαϊκών στρωμάτων.

Η κυβέρνηση της ΝΔ εντείνει την αντιλαϊκή – αντεργατική πολιτική της. Μετά τα «μνημόνια» και τη βαρβαρότητα των μέτρων, το ξεπούλημα-ιδιωτικοποίηση του δημοσίου πλούτου, τη συρρίκνωση της Δημόσιας Παιδείας, Υγείας, ασφάλισης και πρόνοιας, η επίθεση στους εργαζόμενους παίρνει νέα διάσταση. Μπροστά στη μεγάλη ύφεση της οικονομίας που ξεκίνησε, έρχονται νέα μνημόνια και σκληρά αντιλαϊκά μέτρα για τα οποία ήδη έχουν θέσει τις βάσεις και αξιοποιώντας την πανδημική κρίση. Προχωρούν στην καταβαράθρωση των εργασιακών δικαιωμάτων με δεκάδες χιλιάδες απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα, ελαστικοποίηση σχέσεων εργασίας. Η ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής κυβέρνησης και ΕΕ αποκτά επείγοντα χαρακτήρα για τα σωματεία μας.

Την ίδια στιγμή ο κίνδυνος εμπλοκής της χώρας μας στο σκηνικό πολεμικής ανάφλεξης στην περιοχή μας εντείνεται με την πολιτική ταύτισης που ακολουθεί η κυβέρνηση με τις ΗΠΑ, το ΝΑΤΟ και την ΕΕ και τους ενδοϊμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς που οξύνονται στην περιοχή μας. Η ΟΛΜΕ θα πάρει πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη στην εκπαίδευση και στην κοινωνία αντιπολεμικού – αντιιμπεριαλιστικού μετώπου.

Οι φωνές αγωνίας των συναδέλφων μας στο χώρο της Δημόσιας Υγείας κάνουν φανερή την δραματική κατάσταση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας που βρίσκεται σε καθεστώς μαρασμού και υποβάθμισης εξαιτίας των πολιτικών που επέβαλαν όλες οι κυβερνήσεις διαχρονικά. Τώρα που η υγειονομική κρίση φαίνεται πως περνά σε μια νέα φάση, εξαιτίας της παρατηρούμενης έξαρσης των κρουσμάτων, αποκαλύπτονται ξανά οι βαριές ευθύνες της πολιτικής της υποβάθμισης της Δημόσιας Υγείας που αφήνουν εκτεθειμένο το λαό μας. Η κυβέρνηση για να συγκαλύψει τις δικές της τεράστιες ευθύνες ενεργοποιεί ξανά το δόγμα της “ατομικής ευθύνης” για να τις μετατοπίσει στις πλάτες του λαού μας.

Β. Για την κατάσταση στην εκπαίδευση

Το διάστημα αυτό η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ επέβαλε πλήθος αντιεκπαιδευτικών μέτρων από την περασμένη άνοιξη ως και σήμερα. Κομβικό σημείο αποτελεί ο νόμος 4692/2020 που αποτελεί «πολυεργαλείο» για την επιβολή όλης της αντιεκπαιδευτικής ατζέντας του ΥΠΑΙΘ όπως υπαγορεύεται από τις πολιτικές του ΟΟΣΑ και της ΕΕ. Σκληρή αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών (με παράλληλη ενεργοποίηση και στελέχωση της ΑΔΙΠΠΔΕ), «τράπεζα θεμάτων», αύξηση του εξεταστικού φόρτου στα Γυμνάσια, αυστηροποίηση προαγωγής και απόλυσης, επαναφορά του χαρακτηρισμού της διαγωγής, κάμερες στις τάξεις, εξοβελισμός ολόκληρων διδακτικών αντικειμένων και ειδικοτήτων, αύξηση μαθητών ανά τμήμα στην πρωτοβάθμια, κατηγοριοποίηση των σχολείων με αύξηση των προτύπων είναι λίγα μόνο από τα μέτρα που επιβλήθηκαν στις αρχές του καλοκαιριού. Την ίδια πολιτική ακολούθησε η κυβέρνηση και στην ιδιωτική εκπαίδευση ψηφίζοντας νόμο που διαλύει εργασιακές σχέσεις και θέτει εν αμφιβόλω την εγκυρότητα των τίτλων σπουδών που χορηγούνται από τα ιδιωτικά σχολεία, εις βάρος των μαθητών των δημόσιων. Ακόμα και η ίδια η επανέναρξη των σχολείων τον περασμένο Μάη έγινε με τέτοιους όρους που κατέστησαν την εκπαίδευση προαιρετική, πληγώνοντας βαθιά το πολύπαθο σώμα του Δημόσιου Σχολείου. Η μισθολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών συνεχίζεται, με μειώσεις μισθών 30% έως 40% την τελευταία δεκαετία, ενώ ετοιμάζεται νέα επίθεση στα εναπομείναντα ασφαλιστικά δικαιώματα με την ψήφιση και νέου νόμου που προωθεί η κυβέρνηση.

Μέσα στο καλοκαίρι η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ ενεργοποίησε για πρώτη φορά το «προσοντολόγιο» δημοσιοποιώντας τους προσωρινούς πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών. Τα αναρίθμητα λάθη (μη προσμέτρηση προϋπηρεσίας ή άλλων κριτηρίων) που περιέχουν οι πίνακες αυτοί, καθώς και οι πολλές χιλιάδες απολυμένοι εκπαιδευτικοί «λόγω παραβόλου», έρχονται να προστεθούν στο άδικο θεσμικό πλαίσιο του ν.4589/19 (προσοντολόγιο) που αναστατώνει και ανατρέπει τον εργασιακό βίο για χιλιάδες συναδέλφους μας που εδώ και χρόνια εργάζονται στα σχολεία ως αναπληρωτές, απαξιώνοντας το κεκτημένο της προϋπηρεσίας και εγκαινιάζοντας ένα σκληρό και ατέρμονο κυνήγι προσόντων για τη νέα γενιά και το χορό εκατομμυρίων που στήνεται πίσω απ’ αυτό.

Λίγο πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς η κυβέρνηση όρισε νέους διευθυντές εκπαίδευσης (αιφνιδιαστικά ακυρώνοντας το σχεδιασμό που η ίδια είχε κάνει), με μοναδικό κριτήριο την κομματική ταυτότητα, αποκλείοντας ακόμα και τους αιρετούς εκπροσώπους του κλάδου από το συμβούλιο επιλογής για πρώτη φορά από την μεταπολίτευση. Το ίδιο έκανε και για τα διορισμένα μέλη, προκειμένου να εξασφαλίσει την πλήρη υποταγή των υπηρεσιακών συμβουλίων στις αντιεκπαιδευτικές προσταγές της. Η πλήρης κομματικοποίηση του κρατικού μηχανισμού προμηνύει όσα πρόκειται να ακολουθήσουν σε όλες τις αλλαγές και «αξιολογήσεις» σε όλα τα επίπεδα. Ταυτόχρονα, εκδίδει επανειλημμένα παράνομες εγκυκλίους για τις υπηρεσιακές μεταβολές και τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών από τα ΠΥΣΔΕ και καταργεί την άδεια ανατροφής που δικαιούνται οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί με παιδιά 2-4 ετών. Αναμένεται δε, ο νέος νόμος για την επαγγελματική εκπαίδευση, για την οποία η κυβέρνηση έδειξε τις προθέσεις της με την απόπειρα να τεθεί όριο ηλικίας στην εγγραφή στα ημερήσια ΕΠΑΛ.

Βρισκόμαστε προ των πυλών της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς και από τις δηλώσεις της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ φαίνεται πως κινούνται στα τυφλά δίχως ουσιαστικά μέτρα στήριξης των σχολείων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών, στη λογική της «διαχείρισης» της πανδημίας χωρίς κανένα κόστος και με βαρύ πυροβολικό την «ατομική ευθύνη» μαθητών, γονιών, εκπαιδευτικών. Είτε τα σχολεία ανοίξουν στις 7/9 είτε στις 14/9 τα αδιέξοδα της πολιτικής του υπουργείου παραμένουν. Το ΥΠΑΙΘ επιμένει στην επικίνδυνη πολιτική για την Υγεία και την Παιδεία. Επιμένει στο συνωστισμό 25 και 27 παιδιών στα τμήματα, σε διορισμούς – προσλήψεις εκπαιδευτικών με το σταγονόμετρο (η Α’ φάση προσλήψεων κάλυψε μόλις το 68% των κενών στην γενική εκπαίδευση και το 69,7% στην ειδική), στα υγειονομικά ημίμετρα του «παγουρίνου» και της πάνινης μη ιατρικής μάσκας, των περικοπών των δαπανών για την Παιδεία για να αντιμετωπιστούν οι αυξημένες ανάγκες και λόγω πανδημίας. Η πολιτική του ΥΠΑΙΘ επενδύεται με σαθρά και προκλητικά επιχειρήματα, μνημεία «δημιουργικής λογιστικής» όπως αυτό του μέσου όρου των μαθητών που παρουσίασε πρόσφατα η υπουργός, εμπαίζοντας την εκπαιδευτική κοινότητα και την ελληνική κοινωνία. Η πραγματικότητα είναι ότι πάνω από ένα εκατομμύριο μαθητές στοιβάζονται σε τμήματα που υπερβαίνουν κατά πολύ τον επικαλούμενο μέσο όρο (91% των μαθητών στα γυμνάσια και 92% στα ΓΕΛ).

Κοντολογίς, η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ προχωρά με εντατικούς ρυθμούς στην εφαρμογή αντιεκπαιδευτικών μέτρων σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές και σε όλα τα επίπεδα. Εργασιακά, διορισμοί, μισθοί, συντάξεις όλα αλλάζουν με δραματικό τρόπο με μεγάλες συνέπειες στην κοινωνική, εκπαιδευτική και εργασιακή ζωή των εκπαιδευτικών. Η αποδόμηση του δημόσιου σχολείου εντείνεται. Τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών καταβαραθρώνονται, σε ένα σχολείο που γίνεται πιο ταξικό, ένα Λύκειο που μετατρέπεται σε εξεταστικό Γολγοθά, που περιορίζει τη δυνατότητα εισαγωγής στα ΑΕΙ, που κυριαρχούν οι λεγόμενες δεξιότητες έναντι της ουσιαστικής μόρφωσης, που βαθαίνει την ιδιωτικοποίηση. Με την αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών, επιδιώκουν να διαμορφώσουν τον εργαζόμενο της νέας περιόδου: φτηνό, ελαστικό, ευέλικτο, αναλώσιμο , «εφοδιασμένο» με τις βασικές δεξιότητες που έχει ανάγκη το κεφάλαιο και η αγορά.

Οι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών και προσωπικού στην Ειδική Αγωγή που πραγματοποιήθηκαν μέσα στο καλοκαίρι αποτελούν πολύ σημαντική νίκη των πολύχρονων αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος. Επισημαίνουν ταυτόχρονα την ανάγκη να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο του αγώνα για μαζικούς μόνιμους διορισμούς και στην Γενική Εκπαίδευση, για να ανατραπεί η πολιτική της αδιοριστίας και της ελαστικής εργασίας.

Όλο το προηγούμενο διάστημα αλλά και η έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς βρήκαν το εκπαιδευτικό κίνημα στους δρόμους, αντιστεκόμενο στις πολιτικές της κυβέρνησης. Οι αγώνες μας απέτρεψαν τη νομοθέτηση του ηλικιακού ορίου στα ΕΠΑΛ, ακύρωσαν στην πράξη την απαράδεκτη ρύθμιση για κάμερες στα σχολεία, μπλόκαραν τις παράνομες διαδικασίες που πρόσταξε το ΥΠΑΙΘ για υπηρεσιακές μεταβολές στην συντριπτική πλειοψηφία των ΠΥΣΔΕ και επέβαλαν την δωρεάν χορήγηση μασκών σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, παρότι αρχικά η κυβέρνηση το θεωρούσε και αυτό «ατομική ευθύνη».

Γ. Αιτήματα

1. Κανένα τμήμα με περισσότερους από 15 μαθητές. Με την ευθύνη του κράτους και του υπουργείου να καλυφθούν οι κτιριακές ανάγκες για τη στέγαση των μαθητών σε κατάλληλες και σύγχρονες υποδομές! Εξασφάλιση απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού για τη λειτουργία τμημάτων με τον μειωμένο αριθμό μαθητών.

2. Εδώ και τώρα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά και οι αυξημένες ανάγκες στα σχολεία! Να αποσυρθεί ο νόμος του “προσοντολόγιου”!

3. Γενναία αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για την εκπαίδευση ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες σε εκπαιδευτικούς και υποδομές!

4. Μέσα ατομικής προστασίας, υγιεινής και καθαριότητας για όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές με την αποκλειστική ευθύνη του κράτους. Να στελεχωθούν πλήρως με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού καθαριότητας όλα τα σχολεία! Διενέργεια δωρεάν μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, ώστε να υπάρξει άμεση παρέμβαση σε περίπτωση που χρειαστεί και να ελέγχεται η διάδοση του ιού. Ειδική μέριμνα για τον καθαρισμό των εργαστηρίων.

5. Περιορισμός των μετακινήσεων των εκπαιδευτικών σε διαφορετικά σχολεία.

6. Να στελεχωθούν τα σχολεία με προσλήψεις ειδικού προσωπικού (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί κλπ) για τη στήριξη εκπαιδευτικών και μαθητών.

7. Να μην εφαρμοστεί το κυβερνητικό σχέδιο για την αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Να καταργηθεί όλο το ισχύον πλαίσιο για την αξιολόγηση! Κανένας προγραμματισμός των Συλλόγων Διδασκόντων στη βάση αντιεκπαιδευτικών νόμων για την αξιολόγηση.

8. Να καταργηθούν οι νόμοι Κεραμέως (4692/2020, 4713/2020) και τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που τους συνοδεύουν! Όχι στο «Νέο Λύκειο» των ταξικών φραγμών στη μόρφωση των παιδιών μας! Όχι στην τράπεζα θεμάτων και τη βάση του 10.

9. Κατάργηση της τροπολογίας “Κεραμέως” για τις κάμερες στις τάξεις και της ΠΝΠ (ΦΕΚ A.157 – 10/08/2020)! Να μην «αξιοποιηθεί» ως εργαλείο ενάντια στους μόνιμους διορισμούς και στην κάλυψη των κενών από εκπαιδευτικούς! Καμία κάμερα στις τάξεις!

10. Δωρεάν παροχή όλων των απαραίτητων τεχνολογικών μέσων σε σχολικές μονάδες, μαθητές και εκπαιδευτικούς! Απαιτούμε την άμεση κάλυψή τους από τον κρατικό προϋπολογισμό!

11. Κατάργηση των νέων ωρολόγιων προγραμμάτων σε γυμνάσιο και ΓΕΛ.

12. Κατάργηση ισοτιμίας επαγγελματικών δικαιωμάτων κολλεγίων – ΑΕΙ

13.Πραγματική και ουσιαστική ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας! Διεκδικούμε Δημόσια Δωρεάν Υγεία και Παιδεία για όλο το λαό! Να ικανοποιήσει άμεσα η κυβέρνηση τα αιτήματα των Υγειονομικών Ομοσπονδιών (ΟΕΝΓΕ – ΠΟΕΔΗΝ).

14. Να μην κατατεθεί κανένα νομοσχέδιο για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση

15. Πραγματικές αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις! Κανείς κάτω από 1.000 ευρώ καθαρά! Μισθολογικό ξεπάγωμα της διετίας 2016-17. Επαναφορά 13ου και 14ου μισθού!

16. Δημόσια Κοινωνική Ασφάλιση για όλους! Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας! Να καταργηθούν όλοι οι αντιασφαλιστικοί νόμοι (Βρούτση – Κατρούγκαλου, μνημονιακοί νόμοι κλπ)

17. Κάτω η αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης!

Δ. Πρόγραμμα Δράσης

Με πολύμορφο και παρατεταμένο αγώνα υπερασπίζουμε τα εργασιακά μας δικαιώματα, το Δημόσιο Δωρεάν Σχολείο ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης! Προτείνουμε

1. Παρασκευή 4/9 (Τρίτη 8/9 αν τα σχολεία ανοίξουν 14/9) κινητοποιήσεις σε όλες τις πόλεις με αιχμή τα μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων. Στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη στις 12.00 π.μ. στα Προπύλαια και στο ΥΜΘ αντίστοιχα.

2. Τρίτη 8/9 (Τρίτη 15/9 αν τα σχολεία ανοίξουν 14/9) κινητοποιήσεις σε όλες τις πόλεις με το σύνολο των διεκδικήσεων του κλάδου. Στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη στις 12.00 π.μ. στα Προπύλαια και στο Άγαλμα Βενιζέλου αντίστοιχα. Για να συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί στις κινητοποιήσεις κηρύσσονται 3ωρες στάσεις εργασίας (11.00π.μ. – 2.00 μ.μ. για πρωινό κύκλο και 2.00 μ.μ. – 5.00 μ.μ. για τον απογευματινό).

3. Σάββατο 12/9 συμμετοχή στις συγκεντρώσεις στη ΔΕΘ με αιχμή όλες τις διεκδικήσεις του κλάδου

4. Παρασκευή 18/9 (Παρασκευή 25/9 αν τα σχολεία ανοίξουν 14/9) 24ωρη απεργία και συγκεντρώσεις σε όλες τις πόλεις και πανελλαδική συγκέντρωση στην Αθήνα. Να καλύψει τα έξοδα η ΟΛΜΕ για τους συναδέλφους που θα συμμετέχουν από τις άλλες πόλεις.

5. Η ΓΣ των Προέδρων αποφασίζει την κήρυξη απεργίας – αποχής από τις διαδικασίες αξιολόγησης – αυτοαξιολόγησης του ν.4692/2020 και της σχετικής εφαρμοστικής ΥΑ. Δεσμεύει το ΔΣ της ΟΛΜΕ να προωθεί άμεσα όλες τις διαδικασίες ενεργοποίησης της απεργίας αποχής με ανακοινώσεις, αφίσες, κ.ά.

6. Οι σύλλογοι διδασκόντων με αποφάσεις τους να απαιτήσουν τα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας (15 μαθητές στο τμήμα, διασφάλιση υποδομών για χρήση αιθουσών, προσλήψεις καθαριστριών, υγειονομικού προσωπικού, κ.ά.). Να μην αποδεχθούν να γίνουν μαθήματα όταν δεν τηρούνται μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων τους. Να συντονιστούν με τους συλλόγους Γονέων των σχολείων τους.

7. Νέες Γ.Σ. των ΕΛΜΕ εκτίμησης και κλιμάκωσης του αγώνα και Γ.Σ. των προέδρων στις 26/9. (στις 3/10 αν τα σχολεία ανοίξουν 14/9).

8. Το πρόγραμμα είναι ανοιχτό στις εξελίξεις και ανάλογα με την ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων να προσαρμόζεται και το πρόγραμμα δράσης.

9. Συντονίζουμε τη δράση μας με ΔΟΕ, ΟΙΕΛΕ – Γονεϊκό και Φοιτητικό Κίνημα

10. Επιδιώκουμε κοινό αγωνιστικό – απεργιακό βηματισμό με Ομοσπονδίες Υγειονομικών (ΟΕΝΓΕ – ΠΟΕΔΗΝ).

11. Συνεχίζουμε την απεργία – αποχή που κήρυξε η ΑΔΕΔΥ από τη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος!

12. ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ οργανώνουν εκστρατεία ενημέρωσης σε κεντρικά και περιφερειακά ΜΜΕ.

Προτάσεις που κατατέθηκαν και έγιναν αποδεκτές από τη Γενική Συνέλευση

Όχι στην «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» και ζωντανή μετάδοση του μαθήματος. Είναι εργαλείο ενάντια στους μόνιμους διορισμούς και στην κάλυψη των κενών από εκπαιδευτικούς! Κατάργηση της σχετικής τροπολογίας Κεραμέως! Η τεχνολογία αποτελεί επικουρικό εργαλείο στη διά ζώσης εκπαίδευση και με κανένα τρόπο δεν μπορεί να την αντικαταστήσει, ούτε να χρησιμοποιείται για την κάλυψη της ύλης!

Σε όλες τις κινητοποιήσεις 8/9, 15/9 και 25/9 να αξιοποιηθούν οι αποφάσεις της Γ.Σ. (3/9/2020) και του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ (1/9/2020 ) «Σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων» και «Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία».

Με βάση την απόφαση και τις διεκδικήσεις του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ (1/9/2020) «για διαφανείς και αντικειμενικές τοποθετήσεις με όλα τα κενά δημόσια και με βάση τις αιτήσεις προτίμησης των συναδέλφων» η ΕΛΜΕ να οργανώσει παράσταση στη Διεύθυνση την Τετάρτη 9/9, 1.00 μ.μ. (να γίνει συνεννόηση των ΕΛΜΕ). Να αξιοποιηθεί η ανακοίνωση του Δ.Σ.

Η Γενική Συνέλευση στηρίζει την πρόταση που κατατέθηκε από συναδέλφους του Διαπολιτισμικού Γυμνασίου, καθώς και αποφάσεις άλλων συλλόγων διδασκόντων, τις πρωτοβουλίες για συσκέψεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας (Δημοτική Αρχή, Διεύθυνση και άλλους) και τις διεκδικήσεις με βάση τις ανάγκες των σχολείων τους για να τηρηθούν μέτρα ασφαλούς λειτουργίας.



  • ideascentral

    europalso

Enter your email address: