array(36) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1641639547:9"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "9"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "510205"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_focuskeywords"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "[]"
  }
  ["_yoast_wpseo_keywordsynonyms"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(4) "[""]"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } ["_yoast_wpseo_primary_category"]=> array(1) { [0]=> string(2) "60" } ["response_body"]=> array(1) { [0]=> string(117) "{"id":"19d4e769-7137-44dc-9ad2-f49bf3055dfd","recipients":29936,"external_id":"a98fcb26-3617-5c6e-6d9d-6bb0d2c02079"}" } ["status"]=> array(1) { [0]=> string(3) "200" } ["recipients"]=> array(1) { [0]=> string(5) "29936" } }

Ανακοίνωση εξέδωσε ο σύλλογος εκπαιδευτικών ΠΕ “Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ”. αλλά με ασφάλεια και εκπαιδευτικούς!

Τα , επί της ουσίας, ανοίγουν όπως ακριβώς έκλεισαν. Το απαράδεκτο μέτρο των 50%+1 κρουσμάτων σε κάθε τμήμα, είναι το μέτρο που κατάφερε να κρατήσει ανοιχτά τα σχολεία και παραμένει ως έχει. Όχι γιατί είναι πετυχημένο, αλλά γιατί αποκρύπτει τεχνηέντως την πραγματική διασπορά του ιού.
Άνοιγμα σχολείων με επίκληση στην παιδαγωγική και την ψυχολογία, με αντιεπιστημονικές αυθαιρεσίες και ευφυολογήματα για επιτήρηση παιδιών με ανοιχτά σχολεία!! Αυτά τα σχολεία που όλες/όλοι γνωρίζουμε των 250-300 μαθητών, σε 25 αρια τμήματα και συγχρωτισμό σε λεωφορεία μεταφοράς και ολοήμερα.
Ο κυνισμός έχει πλέον το πρόσωπο όσων παίρνουν αποφάσεις που αφορούν τις ζωές μας. Τα «αυξημένα» μέτρα της κυβέρνησης περιορίζονται στο εξής ένα: 1 παραπάνω self test για τους μαθητές μόνο για την 1η εβδομάδα και self test για τους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς. Κι ενώ όλοι μεταδίδουν και νοσούν, η τιμωρία στους ανεμβολίαστους εκπαιδευτικούς παίρνει εξοντωτικές οικονομικές διαστάσεις με το κόστος των διαγνωστικών να βαραίνει τους ίδιους.
Προσπαθούν να μας πείσουν ότι η επέλαση της παραλλαγής Omicron είναι ένα «φαινόμενο» όχι απλά «ήπιο» αλλά έως ασήμαντο. «Τα σχολεία ανοίγουν άρα όλα βαίνουν καλώς».
Ανερυθρίαστα θέλουν να πείσουν την κοινωνία να αποστρέψει το βλέμμα της από την πραγματικότητα, να αδιαφορεί για τις εγκληματικές ευθύνες των κυβερνώντων που βαρύνονται με πολλές χιλιάδες θανάτους δυνητικά αποτρέψιμους, να αδιαφορεί για εξαθλίωση των υγειονομικών και την κατάρρευση των νοσοκομείων για το γεγονός ότι 2 χρόνια τώρα. Δεν ενίσχυσαν αντίθετα αποψίλωσαν το ΕΣΥ και εξασφάλισαν πάρτι κερδών για τους ιδιώτες εμπόρους της υγείας στην πλάτη και την αγωνία όλων μας.
Οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι έχουμε αφεθεί αβοήθητοι να στηρίξουμε το δημόσιο σχολείο, θα βρεθούμε αντιμέτωποι με το μεγαλύτερο κύμα πανδημίας χωρίς να έχει υλοποιηθεί κανένα από τα αιτήματα μας. Η μείωση του αριθμού μέχρι 15 μαθητών στο τμήμα που ζητούσαμε, η εκ περιτροπής διδασκαλία, οι προσλήψεις εκπαιδευτικών και βοηθητικού προσωπικού απλά δεν φτάνουν στο υπουργείο.
Τελικά πλέον δε «Μένουμε σπίτι» γιατί και τα λεφτά για τις «χρυσές τηλεοπτικές» καμπάνιες τελείωσαν …όπως τελείωσαν και οι μεγαλοστομίες για την καινοτομία της τηλεκπαίδευσης που βυθίστηκε στα σκοτεινά νερά των προσωπικών δεδομένων όλων των εμπλεκομένων και των σοβαρών αρνητικών συνεπειών στα παιδιά. Αθροιστικά με την ανυπαρξία τεχνικών μέσων αξιόπιστων να υποστηρίξουν την τηλεκπαίδευση από το χώρο του σχολείου τηλεκπαίδευση stop! Εν τω μεταξύ αυτοί που αποφασίζουν να ανοίξουν τα σχολεία με 25-27 άτομα στην τάξη το κάνουν μέσω τηλεδιάσκεψης!!
Τα χορτασμένα με κρατικό χρήμα κανάλια αποκρύπτουν τεχνηέντως την παραπέρα περικοπή κοινωνικών δαπανών 725.700.000 για την Παιδεία όπως αντίστοιχα 820.000.000 για την υγεία, την περίθαλψη και την πρόληψη. Επιλογή της κυβέρνησης είναι η χρηματοδότηση της αστυνομίας, των εξοπλισμών, του κεφαλαίου και των μεγάλων κομμάτων και η εξασφάλιση της λειτουργίας της αγοράς και της κερδοφορίας των μεγάλων επιχειρήσεων και των ιδωτών με όποιο κόστος.
ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Τα σχολεία του συλλόγου μας άνοιξαν το Σεπτέμβρη του ΄21 με δεκάδες κενά όλων των ειδικοτήτων, με τα περισσότερα ολοήμερα κλειστά ή υπολειτουργούντα με ευθύνη του ΥΠΑΙΘ και του κόφτη της Δ/νσης. Πολλαπλασιάστηκαν με την πάροδο του χρόνου και ανοίγουν με τεράστιες ελλείψεις όπως ακριβώς έκλεισαν άρα με δεκάδες κενών σε εκπαιδευτικούς και εκατοντάδες ώρες διδασκαλίας χαμένες. Από Δευτέρα η κατάσταση προβλέπεται έκρυθμη εφόσον τα κενά θα πολλαπλασιάζονται λόγω νοσούντων εκπαιδευτικών. Οι λύσεις για αναπλήρωση ωρών «εκ των ενόντων» όπως δηλώνει ξεδιάντροπα η Υπ. Παιδείας είναι ανύπαρκτες, καθώς όλα τα σχολεία μας είναι «στραγγιγμένα» από ώρες . ( Διαβάστε εδώ αναλυτικά ανακοίνωση συλλόγου Τα ΚΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ στα σχολεία του συλλόγου μας καλπάζουν όπως και η ΠΑΝΔΗΜΙΑ)
ΠΑΝΔΗΜΙΑ-ΚΕΝΑ-ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από την ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Το πιο εξευτελιστικό και αποκαλυπτικό των επιδιώξεων του Υπουργείου είναι ότι αντί για κάλυψη κενών και μέτρα για την πανδημία το ΥΠΑΙΘ επιμένει και δεν «παγώνει» τις διαδικασίες για την αξιολόγηση. Απέναντι σε αυτό τον εμπαιγμό κράτους και Υπουργείου επιμένουμε ακόμη πιο αποφασιστικά εν όψει της κατάθεσης Β΄ φάσης Συλλογικού Προγραμματισμού ( 12/1/22)! Την ώρα που μας αντιμετωπίζουν ως αναλώσιμους και παίζουν με τη ζωή μας δε θα γίνουμε γρανάζι στα αντιεκπαιδευτικά τους σχέδια. Δεν συμμετέχουμε σε καμία διαδικασία – Δεν αναρτάμε τίποτα. Ο σύλλογος απαντάει συνολικά : (λινκ ανακοίνωσης για τη αξιολόγηση)
ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΣΧΟΛΕΙΑ
Για να έχουμε σχολεία ανοιχτά και ασφαλή δε φτάνουν ούτε τα τεστ ούτε τα εμβόλια. Και τα δύο είναι αναγκαίες, αλλά όχι από μόνες τους ικανές συνθήκες για τον περιορισμό της μετάδοσης, όπως έχει ήδη αποδειχθεί. Για ΑΝΟΙΧΤΑ & ΑΣΦΑΛΗ ΣΧΟΛΕΙΑ απαιτούμε:
 Μείωση του αριθμού των μαθητών ΤΩΡΑ, να μοιραστούν τα τμήματα στη μέση και μέχρι το ανώτερο 12-15 μαθητές ανάλογα με τα τ.μ. των αιθουσών, ώστε να τηρούνται οι αποστάσεις, με αξιοποίηση όλων των τρόπων για την πραγματοποίηση ενός τέτοιου σχεδιασμού (πχ εύρεση διαθέσιμων νέων αιθουσών, εκ περιτροπής λειτουργία, μείωση της ύλης και καθημερινό μειωμένο ωράριο ώστε να προσέρχονται όλα τα παιδιά καθημερινά αλλά σε διαφορετικές ώρες κ.λπ.). Οποιαδήποτε πρόταση να υλοποιηθεί, μετά από διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα και το γονεϊκό κίνημα.
 Επιπλέον μέτρα για το αερισμό των αιθουσών.
 Προσλήψεις ΤΩΡΑ για την κάλυψη όλων των πραγματικών αναγκών. Μαζικούς μόνιμους διορισμούς.
 Σοβαρή επιδημιολογική επιτήρηση και ιχνηλάτηση με μαζικά επαναλαμβανόμενα και δωρεάν μοριακά -κυρίως- τεστ με την ευθύνη του ΕΟΔΥ για όλα τα σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Καμία οικονομική επιβάρυνση των εκπαιδευτικών και των υπόλοιπων εργαζομένων. Κανένας διαχωρισμός μεταξύ εμβολιασμένων & ανεμβολίαστων.
 Να πολλαπλασιαστούν τα σημεία που ο ΕΟΔΥ πραγματοποιεί δωρεάν τεστ με ενίσχυση του ΕΟΔΥ και της ΠΦΥ για την πλήρη κάλυψη των αναγκών.
 Κατάργηση του σημερινού πρωτοκόλλου που απαιτεί 50%+1 για να κλείσει ένα τμήμα. Να κλείνει με πολύ λιγότερα κρούσματα με βάση τις θέσεις του υγειονομικού κινήματος.
 Μαζικές προσλήψεις/μονιμοποιήσεις προσωπικού καθαριότητας και εξοπλισμό των σχολείων με υγειονομικά μέσα.
 Έκτακτη χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών με σκοπό την εξασφάλιση όλων απαραίτητων υλικών καθαρισμού, ατομικής υγιεινής κ.τ.λ. και την κάλυψη των τεράστιων αναγκών που έχουν δημιουργηθεί όλο αυτό το διάστημα.
 Ενίσχυση του ΕΣΥ που ασφυκτιά, με όλα τα αιτήματα των μαχόμενων υγειονομικών (γιατρούς, ΜΕΘ, νοσοκομεία, εξοπλισμό). Επίταξη του ιδιωτικού τομέα υγείας, χωρίς αποζημίωση, στη μάχη της πανδημίας.
 Μονιμοποίηση χωρίς όρους και προϋποθέσεις επικουρικών – συμβασιούχων. Κατάργηση του απαράδεκτου μέτρου της αναστολής εργασίας των ανεμβολίαστων υγειονομικών.
 Ναι στον εμβολιασμό, Όχι στην υποχρεωτικότητα, στους εκβιασμούς, τις απειλές, τις απαγορεύσεις, τις απολύσεις, τις αναστολές εργασίας. Θα προστατεύσουμε κάθε συνάδελφο/ισσα!
 Ενίσχυση της πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας!
 Αναδιαμόρφωση της ύλης σε όλες τις βαθμίδες για την κάλυψη των μορφωτικών ελλειμάτων και των ψυχοκοινωνικών αναγκών των μαθητών/τριών. Όλες οι αντισταθμιστικές δομές σε πλήρη λειτουργία, με ενισχυτική διδασκαλία σε κάθε σχολείο.
 Μέτρα αραίωσης για την πρόληψη της διασποράς στα εκκολαπτήρια της επιδημίας στα μέσα μαζικής μεταφοράς, στις σχολικές μεταφορές.
 Δωρεάν μέσα προστασίας-μάσκες υψηλής προστασίας (ΚΝ95 κλπ) για όλους.
 Με βάση και την καταγγελία της ΟΕΝΓΕ, απαιτούμε άμεσα την απόσυρση της απαράδεκτης, αντιεπιστημονικής, αντεργατική οδηγίας Υπουργείου για αυτόματη επάνοδο στην εργασία εργαζόμενων θετικών στον ιό SARS-CoV2 μετά από μόνο πέντε (5) μέρες. Η οδηγία αυτή εκδόθηκε με κριτήριο το λιγότερο κόστος.
 Απαιτούμε άμεσα προσλήψεις προσωπικού για την αντιμετώπιση των κενών που δημιουργούν οι άδειες ασθενείας. Οι νοσήσαντες είναι ασθενείς και διεκδικούμε πλήρη υγειονομική φροντίδα και προστασία.
 Κανένας εκπαιδευτικός που νοσεί δεν υποχρεούται να παρέχει έργο με οποιονδήποτε τρόπο.
Ο σύλλογος μας:
• καλεί τους συναδέλφους να συμμετέχουν την Κυριακή 9/1 στη διαδικτυακή σύσκεψη αγώνα για το άνοιγμα των σχολείων, την πορεία της μάχης ενάντια στην αξιολόγηση και το πρόγραμμα δράσης που διοργανώνει από κοινού με άλλα εκπαιδευτικά σωματεία που βρίσκονται σε απεργία -αποχή στο παρακάτω link https://us02web.zoom.us/j/6885702165
• θα προχωρήσει σε καμπάνια ενημέρωσης και κοινής δράσης των γονέων και της τοπικής κοινωνίας (αφίσες σε όλα τα σχολεία, πανό, ανακοινώσεις, συνεντεύξεις, κινητοποιήσεις κ.λπ.)
• Καλεί τη ΔΟΕ α)Να καταγγείλει την εγκληματική πολιτική του Υπ. Παιδείας και να προχωρήσει σε άμεση κινητοποίηση την πρώτη μέρα Δευτέρα 10/12 στις 1.30μμ στο Υπ Παιδείας β) Να προκηρύξει 24ωρη απεργία και κεντρική διαδήλωση την Τετάρτη 12/1 για ασφαλή σχολεία και όλα τα αιτήματα. Αν υπάρξει ολιγωρία από τη ΔΟΕ θα προχωρήσουμε στην οργάνωση της κινητοποίησης στο Υπ. Παιδείας ως σύλλογος από κοινού με άλλους συλλόγους.
• Θα προχωρήσει σε αγωνιστικές πρωτοβουλίες σε συντονισμό με τους υγειονομικούς, άλλους εργαζόμενους και το εκπαιδευτικό κίνημα σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο για την προστασία της ζωής και των δικαιωμάτων όλων.
• Θα προχωρήσει σε παράσταση διαμαρτυρίας τη Δ/νση Αν. Αττικής για τα κενά και την πλήρη κάλυψη των σχολείων