: Από σήμερα, Δευτέρα 1/3 και ως το Σάββατο 20/3 ανοίγει η ηλεκτρονική πλατφόρμα στα δημόσια Γενικής Παιδείας για το σχολικό έτος 2021-2022, νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, κατόπιν συνεργασίας των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

– Η διαδικασία των αιτήσεων

Ξεκινά, παράλληλα, η υποβολή αιτήσεων για την εγγραφή των μαθητών/τριών που θα φοιτήσουν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του σχολείου, για το σχολικό έτος 2021-2022, από 1 έως 20 Μαρτίου 2021. Οι και τα θα κατατίθενται στη σχολική μονάδα με κάθε πρόσφορο τρόπο προς αποφυγή μετακινήσεων, όπως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ή ταχυδρομείου.

Στα εγγράφονται παιδιά που γεννήθηκαν το 2016 και το 2017 ενώ στην A’ τάξη του δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές και μαθήτριες που γεννήθηκαν το 2015.

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως δήλωσε: «Φέτος, νωρίτερα από ποτέ, ξεκινούν οι μας στη διετή προσχολική υποχρεωτική εκπαίδευση και στην Α’ τάξη δημοτικού σχολείου. Εν μέσω πανδημίας, οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία, για δεύτερη χρονιά, γίνονται ηλεκτρονικά, ενώ θεσμοθετήσαμε τη , αντί του Μαΐου που ίσχυε, ώστε να οργανώνεται έγκαιρα η επόμενη σχολική χρονιά, να τοποθετούνται οι εκπαιδευτικοί μας στις θέσεις τους νωρίς και να μπορούν, έτσι, να προγραμματίσουν εγκαίρως την οικογενειακή ζωή και τις υποχρεώσεις τους. Ευχαριστούμε θερμά το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την πάντοτε εποικοδομητική συνεργασία. Σκοπός μας, να διευκολύνουμε τις οικογένειες και τα σχολεία μας, βελτιώνοντας τις διαδικασίες.»

Ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης δήλωσε: «Η έναρξη των εγγραφών στα νηπιαγωγεία πιο νωρίς από κάθε άλλη χρονιά και αποκλειστικά ψηφιακά δίνει ένα σαφές μήνυμα: ότι το Κράτος λειτουργεί με κατεύθυνση το σεβασμό και την εξυπηρέτηση των πολιτών. Την περσινή χρονιά περισσότερες από 80.000 έγιναν ηλεκτρονικά, διευκολύνοντας τόσο τους γονείς, όσο και τη Διοίκηση ως προς τη διαχείριση των αιτήσεων και την κατανομή των παιδιών. Έχουμε μια πολυεπίπεδη συνεργασία με το , πάντα με γνώμονα την ενδυνάμωση των πολιτών και των μαθητών μέσα από ψηφιακά εργαλεία».