: «Δεν έχει σταματήσει το , ακολουθώντας την προσφιλή τακτική της Κυβέρνησης, να περνάει σημαντικές παρεμβάσεις για την εν μέσω καραντίνας» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Ενώσεων Γονέων και Κηδεμόνων Κεντρικής Μακεδονίας και συνεχίζει:

Την βδομάδα που πέρασε προχώρησε στην ψήφιση ενός συνολικού , ενώ παράλληλα άνοιξε τον ασκό του Αιόλου για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου που ετοιμάζονται να δώσουν , ανακοινώνοντας αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης στην οι οποίες πρόθεσή της είναι να ισχύσουν από φέτος.

Η υπουργός Παιδείας πέταξε στα μέσα της βδομάδας μία ακόμα «βόμβα» που ανατρέπει τον προγραμματισμό και τα σχέδια οικογενειών και παιδιών που βρίσκονται μισό χρόνο πριν από τις . Ανακοίνωσε , με πρόθεση αυτές να ισχύσουν από φέτος, μετατρέποντας σε «πειραματόζωα» τους φετινούς υποψήφιους, που είναι πλέον επιβαρυμένοι, με το μεγαλύτερο μέρος της προετοιμασίας τους να το έχουν κάνει μέσω τηλεκπαίδευσης, κλεισμένοι στο σπίτι, χωρίς να μπορούν να εκτονώσουν πουθενά το βάρος αυτής της τόσο πιεστικής χρονιάς.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του , θα μειωθεί ο αριθμός των επιλογών των υποψηφίων στο , ενώ παράλληλα τα Πανεπιστημιακά Τμήματα θα μπορούν να καθορίζουν τα ίδια το ύψος της βάσης εισαγωγής τους. Αποτέλεσμα θα είναι πολύ λιγότεροι υποψήφιοι να πιάνουν τις σχολές της επιλογής τους. Μειώνοντας τις επιλογές των υποψηφίων, μειώνουν και τις πιθανότητές τους να περάσουν σε μια σχολή, ενώ καθιστούν τη διαδικασία συμπλήρωσης του μηχανογραφικού ακόμα πιο αγχωτική και ανταγωνιστική.

Μαζί μ’ αυτά, το υπουργείο ανακοίνωσε ότι θα υπάρχει και μια για όσους δεν περάσουν στην πρώτη. Στη δεύτερη φάση όμως .
Ως γονείς δηλώνουμε : Ούτε να το σκέφτεται η κυβέρνηση να φέρει τέτοιες αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης! Δεν είναι τζόγος το μέλλον των μαθητών !!! Η επιλογή που σκοπεύετε να κάνετε, δηλαδή να αλλάξετε εν μέσω πανδημίας και μόλις 6 μήνες πριν δώσουν τα παιδιά μας , το σύστημα πρόσβασης, είναι ΕΓΚΛΗΜΑ!

Η Ομοσπονδία στηρίζει τους μαθητές, μαζί με τους εκπαιδευτικούς αγωνιζόμαστε και διεκδικούμε ουσιαστικά μέτρα για το ασφαλή γιατί θεωρούμε την δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία αναντικατάστατη και απαιτούμε :

• Κατάργηση του.
• Αναπροσαρμογή της ύλης ανά τάξη και – ορισμός ΤΩΡΑ της εξεταστέας ύλης για τους μαθητές της Γ λύκείου & καμία αλλαγή στο .
• Με βάση τα παραπάνω πραγματική κάλυψη της ύλης που εχει χαθει με δια ζώσης διδασκαλία
• Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων