Ο e-ΕΦΚΑ αξιοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών, εισάγοντας τη νέα υπηρεσία «Θάλεια». Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό εργαλείο, που στοχεύει στη βελτίωση της επικοινωνίας με τους ασφαλισμένους, παρέχοντας άμεσες και ακριβείς απαντήσεις στα ερωτήματά τους.
Οι πολίτες μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα efka.gov.gr για περισσότερες πληροφορίες και άμεση εξυπηρέτηση εδώ
Η «Θάλεια» είναι ένα ψηφιακό avatar, σχεδιασμένο να προσφέρει λύσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, όπως η κοινωνική ασφάλιση, οι συντάξεις, οι εισφορές και άλλα ζητήματα.
Η νέα αυτή υπηρεσία, που τέθηκε σε λειτουργία τον Σεπτέμβριο του 2024, αποτελεί μέρος του πολυκαναλικού συστήματος εξυπηρέτησης του e-ΕΦΚΑ, το οποίο περιλαμβάνει 110 ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Μέσω της «Θάλειας», οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται γρήγορα και αποτελεσματικά, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της σύγχρονης τεχνολογίας. Η υπηρεσία έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την απλότητα και την ευκολία χρήσης, εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία για τον χρήστη.
Δείτε εδώ ΕΟΠΥΥ: Αλλαγές από αρχές 2025 στον ΑΜΚΑ για ΟΛΟΥΣ – Τι αλλάζει
Τα πρώτα αποτελέσματα από τη λειτουργία της «Θάλειας» είναι ενθαρρυντικά, με τους αρμόδιους του φορέα να αξιολογούν θετικά την απόδοσή της. Η υπηρεσία απαντά σε ερωτήσεις, οι οποίες έχουν κατηγοριοποιηθεί σε βασικές θεματικές ενότητες: γενικές πληροφορίες για τον e-ΕΦΚΑ, την ασφάλιση, τις εισφορές, τις παροχές, τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ), τις συντάξεις, τον έλεγχο ασφάλισης και εισφορών, τους οφειλέτες (ΚΕΑΟ) και τη διακρατική κοινωνική ασφάλιση.
Η «Θάλεια» λειτουργεί δυναμικά και αναβαθμίζεται συνεχώς. Καθώς εμπλουτίζεται με νέο υλικό, ανταποκρίνεται σε ακόμη περισσότερες κατηγορίες ερωτήσεων, διασφαλίζοντας την παροχή ολοκληρωμένης πληροφόρησης. Η ανατροφοδότηση της υπηρεσίας βασίζεται κυρίως στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 1555, όπου καταγράφονται τα πιο συχνά ερωτήματα των πολιτών. Η συνεργασία αυτή ενισχύει τη δυνατότητα της «Θάλειας» να ανταποκρίνεται σε νέα θέματα και να παραμένει επίκαιρη.
Τα οφέλη της υπηρεσίας είναι πολλαπλά. Πρώτον, ανταποκρίνεται στις ανάγκες των ασφαλισμένων, καλύπτοντας τρία βασικά «α»: την «απορία», την «αμφιβολία» και την «ανησυχία» τους. Με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης, η «Θάλεια» προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης, παρέχοντας πληροφορίες με οπτικό και ακουστικό τρόπο.
Δείτε εδώ Απόφαση ορόσημο για τις συντάξεις: Ποιούς αφορά
Επιπλέον, η υπηρεσία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Ο σχεδιασμός της εξασφαλίζει ότι οι πληροφορίες είναι εύκολα προσβάσιμες και κατανοητές, ακόμη και από άτομα με προβλήματα όρασης, ακοής ή γνωστικές δυσκολίες. Έτσι, η «Θάλεια» συμβάλλει σημαντικά στη διευκόλυνση της καθημερινότητας αυτών των ατόμων, ενισχύοντας την ισότητα στην πρόσβαση στις υπηρεσίες.
Η «Θάλεια» είναι διαθέσιμη μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του e-ΕΦΚΑ, διευκολύνοντας την άμεση πρόσβαση στην πληροφόρηση για όλους τους πολίτες. Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής του e-ΕΦΚΑ για τη χρήση τεχνολογικών εργαλείων που βελτιώνουν την καθημερινή αλληλεπίδραση με τους ασφαλισμένους.