array(31) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1659975382:8"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "8"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "1"
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "4"
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "no"
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } ["_yoast_wpseo_primary_category"]=> array(1) { [0]=> string(3) "252" } ["_thumbnail_id"]=> array(1) { [0]=> string(6) "604276" } }

(): Οι αιτήσεις ξεπέρασαν τις 42.000  σε μια εβδομάδα για την αναβάθμιση δεξιοτήτων σε ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες.

Τονίζουμε ότι η πλατφόρμα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι τη συμπλήρωση των προβλεπόμενων .

Το «νέας γενιάς», με συνολικό προϋπολογισμό 100 εκατ. ευρώ, στοχεύει στην επαγγελματική κατάρτιση 80.000 ανέργων και υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης NextGenerationEU.

Από τα 100 εκατ. ευρώ, τα 50 εκατ. ευρώ – που θα καλύψουν 40.000 ανέργους – διατίθενται για τα Κέντρα Εκπαίδευσης και δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) των 14 ΑΕΙ που έχουν δηλώσει συμμετοχή, ενώ τα υπόλοιπα 50 εκατ. ευρώ θα διατεθούν σε 181 ειδικώς αδειοδοτημένα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης που ανήκουν είτε σε ιδιώτες, είτε σε κοινωνικούς εταίρους, μέσα από τα προγράμματα των οποίων θα καλυφθούν οι υπόλοιποι 40.000 άνεργοι.

Στόχος είναι η ποιοτική αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων των ανέργων μέσω προγραμμάτων συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της οικονομίας, ώστε να ενισχυθεί η απασχολησιμότητά τους και να επιτευχθεί ταχύτερα η εργασιακή επανένταξή τους.

Δικαίωμα υποβολής αίτησης συμμετοχής για εγγραφή στο Μητρώο Ωφελούμενων Ανέργων, Α΄ φάσης, έχουν όσοι πληρούν τουλάχιστον τις εξής προϋποθέσεις:

Είναι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Ανέργων της

Είναι άνω των 18 ετών

Είναι απόφοιτοι τουλάχιστον υποχρεωτικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Το κάθε πρόγραμμα κατάρτισης μπορεί να απαιτεί επιπλέον προϋποθέσεις για τη συμμετοχή των ωφελούμενων.

Συγκεκριμένα, κάθε άνεργος που ενδιαφέρεται καλείται να προχωρήσει στα εξής βήματα:

Συμπληρώνει και υποβάλλει ηλεκτρονικά την «Αίτηση Συμμετοχής» μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης, εισερχόμενος με κωδικούς TAXISnet,

Επισυνάπτει:

Αντίγραφο Δελτίου Ταυτότητας-Διαβατηρίου σε ισχύ (ταυτοποίηση),

Αντίγραφο απολυτηρίου, τουλάχιστον, Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης ή ανώτερου τίτλου σπουδών, και

Υπεύθυνη Δήλωση μέσω gov.gr, στην οποία θα δηλώνει ότι δεν παρακολουθεί ή /και δεν έχει παρακολουθήσει άλλο πρόγραμμα κατάρτισης που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας, στο πλαίσιο της δράσης 16913 «SUB 2: Οριζόντια Προγράμματα αναβάθμισης δεξιοτήτων για στοχευμένες πληθυσμιακές ομάδες» και δεν έχει παρακολουθήσει πρόγραμμα κατάρτισης στο ίδιο αντικείμενο, κατά τα τελευταία 2 έτη πριν από τη δημοσίευση της παρούσας πρόσκλησης

Επισυνάπτει το πτυχίο γνώσης αγγλικής γλώσσας, εάν το κατέχει

Διαφυλάσσει το αποδεικτικό της υποβολής της αίτησής του, που αναγράφει τον «Κωδικό Αριθμό Υποβολής Αίτησης Συμμετοχής» (ΚΑΥΑΣ) καθώς και την ακριβή ημερομηνία και ώρα υποβολής της. Ο κωδικός ΚΑΥΑΣ είναι αυστηρά προσωπικός και μοναδικός για κάθε αίτηση συμμετοχής, αποτελεί το αποδεικτικό της υποβολής της και χρησιμοποιείται αντί για το ονοματεπώνυμο του αιτούντος σε όλα τα έγγραφα.

Το Μητρώο Ωφελουμένων Α’ Φάσης θα εκδοθεί στις 25 Αυγούστου.

Στη συνέχεια οι ωφελούμενοι θα μπορούν να επιλέξουν το πρόγραμμα κατάρτισης που επιθυμούν να παρακολουθήσουν, από τη λίστα των προσφερόμενων προγραμμάτων κατάρτισης που εμφανίζεται στον ωφελούμενο, σύμφωνα με το εκπαιδευτικό επίπεδο (απόφοιτος υποχρεωτικής εκπαίδευσης, δευτεροβάθμιας, τριτοβάθμιας κ.λπ.) καθώς και τα λοιπά ακαδημαϊκά προσόντα που έχει ο ίδιος δηλώσει.

Η εν λόγω λίστα θα ανανεώνεται διαρκώς.

Η επιλογή των ανέργων και η εγγραφή τους στο Μητρώο Ωφελουμένων θα γίνεται κατά σειρά προτεραιότητας υποβολής της αίτησης, εφόσον πληρούνται οι επί μέρους προϋποθέσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα κατάρτισης που θα επιλέξουν (όπως ανεργία, εκπαιδευτικό επίπεδο, γνώση ξένης γλώσσας, όπου απαιτείται κ.λπ.) και μέχρι εξαντλήσεως των προσφερόμενων θέσεων.

Ο κάθε καταρτιζόμενος θα παρακολουθήσει πρόγραμμα θεωρητικής κατάρτισης που αφορά την ανάπτυξη ψηφιακών και πράσινων γνώσεων και δεξιοτήτων, συνολικής διάρκειας έως 200 ώρες, που θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο σε διάστημα 3 μηνών.

Η υλοποίηση θα πραγματοποιηθεί με δια ζώσης εκπαίδευση σε ποσοστό τουλάχιστον 35% και με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (τηλεκατάρτιση), που θα περιλαμβάνει τουλάχιστον 35% σύγχρονη και έως 30% ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Οι ωφελούμενοι που θα ολοκληρώσουν την κατάρτιση υποχρεούνται να συμμετάσχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης. Κάθε ωφελούμενος που θα ολοκληρώσει το Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης και αποκτήσει την Πιστοποίηση γνώσεων και δεξιοτήτων δικαιούται να λάβει εκπαιδευτικό επίδομα που ανέρχεται σε 5 ευρώ/ώρα κατάρτισης, άρα για πρόγραμμα 200 ωρών φτάνει στα 1.000 ευρώ.

Οι έξι βασικές καινοτομίες των προγραμμάτων κατάρτισης «νέας γενιάς» είναι:

Ένα μέρος της πληρωμής των παρόχων και των ωφελουμένων – το 30% – συνδέεται με την πιστοποίηση. Μόνο αν ο ωφελούμενος περνά τις εξετάσεις πιστοποίησης θα λαμβάνει το σύνολο του εκπαιδευτικού επιδόματος, τόσο ο ίδιος όσο και ο πάροχος κατάρτισης που επέλεξε

Ενεργοποιείται το Μητρώο Παρόχων Κατάρτισης που προβλέπει αυστηρά ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια ως προς την τεχνική αλλά και οικονομική επάρκεια των παρόχων

Διευρύνεται ουσιαστικά η «γκάμα» των επιλογών κατάρτισης, με περισσότερα από 250 διαφορετικά αντικείμενα υψηλής ζήτησης και αυξημένη έμφαση στις ψηφιακές και «πράσινες» δεξιότητες

Δίνεται η δυνατότητα για πιστοποίηση από μεγάλες διεθνείς εταιρείες τεχνολογίας, σε συνέχεια των συνεργασιών της ΔΥΠΑ με τη Microsoft, την Amazon, την Google και τη Cisco

Οι πάροχοι πλέον θα αξιολογούνται για το αν συντελούν στην αναβάθμιση δεξιοτήτων των ωφελουμένων και για το αν οδηγούν πράγματι τους ωφελούμενους στην αγορά εργασίας

Τέλος, για πρώτη φορά όλα τα προγράμματα κατάρτισης ελέγχονται από ανεξάρτητο φορέα, προκειμένου να διασφαλιστεί η ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού υλικού.