: Ρούχα και παπούτσια θέλει να αγοράσει το 50% των Ελλήνων, σε μία χρονιά πληθωριστικών πιέσεων και εν μέσω που πλήττει διαρκώς το διαθέσιμο εισόδημά τους.

Πιο αναλυτικά , σύμφωνα με την έρευνα Fashion (Re)search της πλατφόρμας GLAMI, το συγκεκριμένο ποσοστό είναι χαμηλότερο σε σχέση με πέρυσι όπου στην ίδια ερώτηση έφτανε το 66%. Το ποσοστό όσων δεν έχουν κατασταλάξει εάν θα προχωρήσουν σε αγορές αγγίζει το 37% έναντι 23% πέρσι.

Σημειώνεται ότι είναι φέτος στις 25 Νοεμβρίου ωστόσο όπως κάθε χρόνο οι επιχειρήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν αρκετές μέρες νωρίτερα τις προσφορές στα προϊόντα τους.

Με βάση τα ίδια στοιχεία, το 43% των καταναλωτών προτίθεται να ξοδέψει μέχρι 100 ευρώ για αγορές μόδας, ενώ μικρότερο είναι το ποσοστό (23%) όσων θα διαθέσουν από 100 έως 200 ευρώ.

Σημαντικό επίσης είναι και το ποσοστό (24%) εκείνων που δεν έχουν σαφή εικόνα σχετικά με τo πόσα χρήματα τους επιτρέπει προϋπολογισμός τους να ξοδέψουν.

Στο «κυνήγι» των χαμηλότερων τιμών

Αν και δεν ήταν λίγοι όσοι δήλωσαν ότι προετοιμάζονται για τις αγορές τους με έτοιμη λίστα (21%), η πλειονότητα των Ελλήνων (49%) αναφέρει πως δεν προσχεδιάζει αλλά αναζητά τις καλύτερες προσφορές, με στόχο να αγοράσει ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ στις χαμηλότερες δυνατές τιμές.

Το 72% των Ελλήνων συμμετεχόντων στη φετινή έρευνα πάντως σημειώνει ότι αποφεύγει τα φυσικά καταστήματα με πολύ κόσμο ακόμη και κατά τη διάρκεια των μεγάλων εκπτωτικών περιόδων όπως είναι η , ως αποτέλεσμα των συνηθειών της περιόδου της πανδημίας.

Ένα μικρό ποσοστό της τάξης του 9% δήλωσε ότι δεν είναι σίγουρο κατά πόσο αισθάνεται άνετα στα φυσικά καταστήματα όταν επικρατεί πολυκοσμία ενώ το 19% δήλωσε ότι δεν επηρεάζεται από την παρουσία πλήθους.

Τέλος σε σχέση με πέρυσι, το ποσοστό που δεν σκοπεύει να στραφεί στα φυσικά καταστήματα μειώθηκε μόνο κατά 5%, γεγονός που αποδεικνύει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας εξακολουθεί να διατηρεί την ισχυρή θέση που κατάφερε να κερδίσει τα τελευταία χρόνια.