Από τα τέλη Φεβρουαρίου e-πλειστηριασμοί για όσους χρωστούν στο Δημόσιο
Σφίγγει ο κλοιός και για τους οφειλέτες του Δημοσίου, καθώς με σχετική διάταξη που θα έρθει σύντομα στη Βουλή καθιερώνονται ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί και για οφειλές προς την εφορία ή τα ασφαλιστικά ταμεία. {ad} Πρόκειται για νομοθετική παρέμβαση στις διατάξεις του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων, προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία και από το Ελληνικό Δημόσιο. Σύμφωνα […]