Τηλεκπαίδευση: Απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα για το Webex

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔15/12/2020 - 16:35 | Author: Newsroom Ipaidia

Τηλεκπαίδευση: Απαντήσεις σε προβλήματα που μπορεί να εμφανιστούν σε τηλεκπαιδεύσεις Webex εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας. Τι πρέπει να κάνετε όταν σας εμφανιστεί κάποιο πρόβλημα ανάλογα με την περίσταση.

Τι λειτουργικό σύστημα μπορώ να χρησιμοποιήσω;

Για λειτουργικό σύστημα Windows 8 και νεότερα, προτείνουμε Windows 10, επειδή τα Windows 7 δεν
υποστηρίζονται πλέον από τη Microsoft. Αν έχετε linux, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε το Webex μέσα σε
browser καθώς η desktop εφαρμογή δεν είναι διαθέσιμη για το λειτουργικό σύστημα linux.

Δείτε περισσότερα: https://help.webex.com/en-us/nki3xrq/Webex-Meetings-Suite-System-Requirements

2 Μπορώ να έχω διαφορετικό background στην τηλεδιάσκεψη;

Ναι, η λειτουργία αυτή είναι πλέον διαθέσιμη στο WebEx. Ξεκινώντας, μπορείτε να ενεργοποιήσετε την
κάμερα στο παράθυρο προεπισκόπησης (εμφανίζεται πριν μπείτε σε κάποια αίθουσα) και να επιλέξτε
Change Background στο πάνω δεξί μέρος. Αν είστε μέσα σε μια αίθουσα, μπορείτε να πάτε στο menu Audio
& Video και να επιλέξτε Change Virtual Background. Η λειτουργία αυτή υποστηρίζεται μόνο από σύγχρονους
υπολογιστές διότι καταλαμβάνονται αρκετοί πόροι από το σύστημα.

Έχω κατεβάσει την εφαρμογή από τη σελίδα Downloads και προσπαθώ να την εγκαταστήσω αλλά παίρνω μήνυμα σφάλματος: «SSL certificate error».

Το πρόβλημα που αναφέρετε συνήθως εμφανίζεται όταν ή ώρα ή η ημερομηνία του υπολογιστή δεν είναι
ρυθμισμένη σωστά. Παρακαλούμε ελέγξτε ότι τόσο η ώρα όσο και το timezone είναι στην αυτόματη
ρύθμιση και δείχνουν τη σωστή ώρα. Αν το πρόβλημα συνεχίσει, παρακαλούμε να μας στείλετε στο
[email protected] ένα screenshot από τις ρυθμίσεις της ώρας και την έκδοση των Windows του υπολογιστή
σας.

4 Ποιος είναι ο αριθμός συμμετεχόντων σε μία ηλεκτρονική αίθουσα του webex.sch.gr;

Ο μέγιστος αριθμός σε μία ηλεκτρονική αίθουσα του webex.sch.gr είναι 1.000 άτομα.

5 Δεν μπορώ να διαγράψω τον παλιό (δωρεάν) λογαριασμό μου στο Webex, καθώς δεν μου εμφανίζεται η επιλογή delete account σύμφωνα με τις οδηγίες του ΠΣΔ. Όταν πάω να κάνω εκ νέου εγγραφή στο https://webex.sch.gr μου αναφέρει ότι το email μου χρησιμοποιείται ήδη.

Όταν εμφανίζεται το πρόβλημα αυτό και αποτυγχάνετε να διαγράψετε τον παλιό σας (δωρεάν) λογαριασμό
στο WebEx (σύμφωνα με τις οδηγίες του https://webex.sch.gr/docs/Delete_old_free_webex_account.pdf),
τότε θα πρέπει να ζητήσετε από το ΠΣΔ την ανάκτηση (reclaim) του παλιού σας λογαριασμού, στην
υπηρεσία «Τηλεδιάσκεψη για Εκπαιδευτικούς» του ΠΣΔ (https://webex.sch.gr).

Δείτε ολόκληρες τις οδηγίες εδώ



  • Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

    Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr







    • ideascentral

      europalso

    Enter your email address: