Tι αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΗΜΝΟΥ «ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΜΟΣΧΙΔΗΣ»:

Σοβαρές οι ελλείψεις στα δημοτικά σχολεία της Λήμνου σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων Θεατρικής Αγωγής, Εικαστικών, Μουσικής, σε δασκάλους Τμημάτων Ένταξης και Υποδοχής Αλλοδαπών μαθητών(ΖΕΠ).

σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων Θεατρικής Αγωγής, Εικαστικών, Μουσικής, σε δασκάλους Τμημάτων Ένταξης και Υποδοχής Αλλοδαπών μαθητών(ΖΕΠ).
Πέρα από τις υποβαθμίσεις σχολείων και τις συγχωνεύσεις τμημάτων, η σχολική χρονιά ξεκινά και με σοβαρές ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων Θεατρικής Αγωγής, Εικαστικών και Μουσικής. Είναι εμφανής και στα δημοτικά σχολεία της Λήμνου η υποβάθμιση των μαθημάτων αυτών με την τακτική της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να μην διορίζει εκπαιδευτικούς αυτών των ειδικοτήτων που έχουν σπουδάσει στο αντικείμενο των μαθημάτων και να ανατίθεται η διδασκαλία τους σε δασκάλους ή και εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων.
Αυτή τη στιγμή λείπουν από τα σχολεία της Λήμνου 3 από τους 4 εκπαιδευτικούς Εικαστικών που χρειάζονται σύμφωνα με τις ώρες των ωρολογίων προγραμμάτων, 2 από τους 3 εκπαιδευτικούς Μουσικής, ενώ δεν έχει διοριστεί κανένας από τους 2 εκπαιδευτικούς Θεατρικής Αγωγής που χρειάζονται οι μαθητές των σχολείων.
Παράλληλα, ο αγιασμός γίνεται με ελλείψεις δασκάλων Τμημάτων Ένταξης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες σε 6 δημοτικά σχολεία και με κλειστές τις 2 Τάξεις Υποδοχής Αλλοδαπών μαθητών (ΖΕΠ).
Καταγγέλλουμε την αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης και της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και απαιτούμε από το Υπουργείο Παιδείας και τη Διεύθυνση Π.Ε. Λέσβου τον άμεσο διορισμό:

• 3 εκπαιδευτικών ειδικότητας Εικαστικών, 2 εκπαιδευτικών ειδικότητας Θεατρικής Αγωγής και 2 εκπαιδευτικών ειδικότητας Μουσικής.
• 6 δασκάλων ειδικής αγωγής για τα Τμήματα Ένταξης.
• 2 δασκάλων για τις Τάξεις Αλλοδαπών μαθητών(ΖΕΠ).
Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολείων, να μην αναθέτουν σε δασκάλους ή σε εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων τα μαθήματα των Εικαστικών, της Θεατρικής Αγωγής και της Μουσικής. Κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει στο αντικείμενο που έχει σπουδάσει.