: Η κατάργηση των μαθημάτων του Ελεύθερου και Γραμμικού Σχεδίου από το ωρολόγιο πρόγραμμα των Γενικών Λυκείων, σε συνδυασμό με τη συνέχιση της πανελλαδικής τους εξέτασης, δημιουργεί σοβαρά ερωτήματα για τη διαδικασία των γραπτών.

 

Με κοινοβουλευτική ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας, η βουλευτής Β’ Πειραιώς της Ελληνικής Λύσης, Σοφία-Χάιδω Ασημακοπούλου, ζητά διευκρινίσεις για το ποιοι εκπαιδευτικοί έχουν επιφορτιστεί με το κρίσιμο έργο της βαθμολόγησης, καθώς και για τα συγκεκριμένα στοιχεία που αφορούν τα έτη 2024 και 2025.

Δείτε επίσης 

Πανελλήνιες 2025: Προβληματισμοί για τη βαθμολόγηση σε Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο - Δείτε γιατί

Στο επίκεντρο τίθενται οι ανησυχίες για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας και της αντικειμενικότητας στην εξέταση αυτών των ειδικών μαθημάτων.

Αναλυτικά η ερώτηση :

Κυρία Υπουργέ,

Σύμφωνα με τις εγκυκλίους, σχετικές με τη διεξαγωγή των Πανελλαδικών εξετάσεων Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ), οι βαθμολογητές των γραπτών κάθε μαθήματος, πρέπει να είναι εκπαιδευτικοί Δ.Ε. της οικείας ή όμορης Διεύθυνσης και κατά προτεραιότητα από αυτούς που έχουν διδάξει το οικείο μάθημα στην τελευταία τάξη του ΓΕΛ για ένα τουλάχιστον σχολικό έτος κατά την τελευταία τριετία.

Όμως, με την Υπουργική Απόφαση 74181/Δ2/2020 – Ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Γενικού Λυκείου (ΦΕΚ Β’2338/15-06-2020), τα μαθήματα του Ελεύθερου και Γραμμικού Σχεδίου μαζί με της Μουσικής, του Θεάτρου, της Κοινωνιολογίας καταργήθηκαν.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται η κ. Υπουργός:
1.Ποιοι εκπαιδευτικοί θα βαθμολογήσουν τα γραπτά του Ελεύθερου και Γραμμικού Σχεδίου, από τη στιγμή αυτά τα μαθήματα καταργήθηκαν (δεν διδάσκονται) από το 2020;

2.Πόσοι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στην βαθμολόγηση των γραπτών του Ελεύθερου και Γραμμικού Σχεδίου τα έτη 2024 και 2025 και με ποιες θέσεις και ειδικότητες;

Η ερωτώσα Βουλευτής
ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ – ΧΑΪΔΩ

Δείτε επίσης