: «Προσδοκώ την Ανάσταση της εκπαίδευσης» αναφέρει μεταξύ άλλων σε άρθρο του ο Άγγελος Τζίτζιρας, Φοιτητής και μέλος της Γραμματείας του Τομέα Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής, αναφερόμενος στις αλλαγές που έχουν έρθει στην εκπαίδευση.

Αναλυτικά το άρθρο του:

Την Πρωτομαγιά οι ορθόδοξοι χριστιανοί πολίτες της χώρας μας γιόρτασαν την ανάσταση του Χριστού στις 9 το βράδυ, με μια από τις φράσεις που ακούγονται συνήθως στις εκκλησίες να είναι προσδοκώ ανάσταση νεκρών. Αν και στον χώρο της εκπαίδευσης υπάρχει το μάθημα των θρησκευτικών, καλύτερο θα ήταν να λέμε προσδοκώ την ανάσταση της Εκπαίδευσης.

Τον τελευταίο καιρό έχουν γίνει τόσες μεγάλες και αρνητικές αλλαγές οι οποίες βρίσκουν αντίθετους ένα σημαντικό τμήμα των νέων της χώρας και όχι μόνο. Μερικές από αυτές είναι:

Πρώτη αρνητική αλλαγή είναι η (ε.β.ε.) στις πανελλήνιες 2021 που πέρασε πρόσφατα η υπουργός παιδείας και η οποία δημιουργεί τεράστια προβλήματα. Η βάση κάθε σχολής καθοριζόταν, πιο παλιά, από τους βαθμούς και τις προτιμήσεις των μαθητών, με αποτέλεσμα να μπορούν όλο και περισσότερα παιδιά να σπουδάσουν έχοντας γράψει μερικές φορές και κάτω από την .

Βέβαια αυτό μπορεί να δημιουργούσε σχολές με χαμηλά , αλλά μας έδειχνε τα σοβαρά προβλήματα της εκπαίδευσης, τα οποία δεν είναι οι των σχολών αλλά οι επιδόσεις των μαθητών στις εξετάσεις αυτές. Με την ΕΒΕ της κ. Κεραμέως όχι μόνο θα μείνουν χιλιάδες μαθητές εκτός των σχολών αλλά και πολλά ΑΕΙ θα αναγκαστούν να κλείσουν τα τμήματα τους λόγο ελλείψεως φοιτητών.

Δεύτερη αρνητική αλλαγή είναι η που ήρθε και αυτή πρόσφατα. Ένας από τους λόγους που θεωρώ ότι δεν πρέπει να εφαρμοστεί είναι επειδή κινδυνεύει η ασφάλεια της ίδιας της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τα συνεχόμενα επεισόδια, ο φόβος και η ανησυχία των φοιτητών και των ακαδημαϊκών θα κάνει τον χώρο του πανεπιστημίου, έναν χώρο συγκρούσεων μεταξύ των ακραίων στοιχείων και της αστυνομίας.

Σε αντίθεση με την Χριστιανική Ορθόδοξη οπτική της ανάστασης, η οποία θα προέλθει από το θείο και μπορούν οι πιστοί απλά να ελπίζουν, η ανάσταση της εκπαίδευσης μπορεί να έρθει πολύ πιο εύκολα.

Μπορεί να έρθει όταν διαμαρτυρόμαστε, ενώ την ίδια ώρα διασφαλίζουμε την υγεία του διπλανού μας. Μπορεί να έρθει, όταν παλεύουμε για κάτι συνέχεια και δεν το ξεχνάμε επειδή δεν είναι στην επικαιρότητα. Μπορεί να έρθει με την αλλαγή της Υπουργού και την τοποθέτηση κάποιου ο οποίος αναγνωρίζει το τι είναι πραγματικά θετικό για την χώρα και την εκπαίδευση και δεν βλέπει το τι θέλει η φοιτητική του παράταξη. Μπορεί να γίνει με ιδέες και προτάσεις και όχι με την χρήση του λαϊκισμού.

Ως προς την πρώτη αρνητική αλλαγή, δεν υπάρχει άλλος δρόμος από την κατάργηση της , καθώς όχι μόνο δεν διασφαλίζει την ποιότητα των πανεπιστημίων αλλά τα υποβαθμίζει εφόσον δεν θα υπάρχουν φοιτητές εντός αυτών.

Ως προς την δεύτερη αρνητική αλλαγή θεωρώ ότι είναι αναγκαία η κάρτα ελέγχου στην είσοδο των σε συνδυασμό με την επαναφορά του ασύλου και την ύπαρξη της αστυνομίας εκτός των ΑΕΙ με την δυνατότητα εισόδου όπως το καθόριζε η νομοθεσία.

Υπάρχει τρόπος να αναστηθεί η εκπαίδευση στην χώρα μας και να οδηγηθούμε στην κανονικότητα, αρκεί να παρθούν οι σωστές αποφάσεις από μας τους νέους, του εκπαιδευτικούς και την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Αν δεν γίνει αυτό, όχι μόνο δεν θα πάμε μπροστά αλλά το ακριβώς αντίθετο, με αποτέλεσμα να μειωθεί η ποιότητα της εκπαίδευσης και να συνεχιστεί ο φαύλος κύκλος της αστυνομικής αυστηρότητας ενώ δεν χρειάζεται.

Πανελλήνιες 2021: Ποιά επαγγέλματα θα έχουν τεράσια ζήτηση στη μετά κορονοϊού εποχή

Πανελλήνιες 2021: Τα ζητήματα που σχετίζονται με τη λειτουργία των Μουσικών Σχολείων

Πανελλήνιες 2021: Ποιά τα SOS για τους φετινούς υποψήφιους