: Η πρώτη γεύση για το μάθημα της και Λογοτεχνίας είναι: συνδυαστικά θέματα, σαφή ερωτήματα και αυξημένο επίπεδο δυσκολίας στη Λογοτεχνία σε σχέση με πέρσι. Η πρώτη ημέρα έναρξης των ξεκίνησε δυναμικά για τους υποψηφίους, οι οποίοι τις επόμενες μέρες θα ακολουθήσουν το συμπτυγμένο πρόγραμμα των φετινών εξετάσεων, ώστε να ολοκληρωθούν στις 22 Ιουνίου.

Ελπίδα Οικονομίδη,

Η προσδοκία πολλών για πολύ εύκολα , δεν φαίνεται να ικανοποιείται τουλάχιστον μέχρι στιγμής. Ναι μεν οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών έκαναν λόγο για βατά θέματα, αυτό όμως, σύμφωνα με καθηγητές, προϋποθέτει καλή προετοιμασία και προσοχή ώστε να υπάρχουν αντίστοιχες καλές επιδόσεις.

Για δεύτερη χρονιά φέτος, οι υποψήφιοι εξετάστηκαν παράλληλα και στη Λογοτεχνία, με το θέμα (το ποίημα του Γκάτσου) να κρίνεται πολύ πιο απαιτητικό σε σχέση με την περσινή χρονιά, αλλά οι υποψήφιοι είναι πολύ πιο προετοιμασμένοι να το αντιμετωπίσουν.

Οι επιδόσεις των υποψηφίων φέτος αναμένονται με αγωνία, καθώς επηρεάζουν όλα τα επιστημονικά πεδία, και διαμορφώνουν νέα δεδομένα κατά τη φετινή χρονιά που για πρώτη φορά εφαρμόζεται η .

Πώς διαμορφώθηκαν πέρσι οι βαθμολογίες στην Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία

Πρόκειται για το μοναδικό μάθημα, το οποίο επηρεάζει όλους τους υποψηφίους, καθώς είναι κοινό σε όλα τα . Παρά το γεγονός ότι προσφέρει δύσκολα βαθμούς άνω των 18.500 μορίων, πέρσι, ένα ποσοστό των υποψηφίων, παρά τη πρώτη δύσκολη χρονιά της πανδημίας πέτυχε υψηλούς βαθμούς.

ΟΙ υποψήφιοι του πρώτου και τρίτου επιστημονικού πεδίου είχαν τις υψηλότερες επιδόσεις με άριστους βαθμούς, ενώ αντίθετα στο 4ο επιστημονικό πεδίο οι υποψήφιοι που έγραψαν κάτω από τη βάση και ειδικότερα από 7.000 μόρια και κάτω άγγιξαν το 32,73%. Οι αποκλίσεις ανά επιστημονικό πεδίο ήταν πολύ μεγάλες, με κάποια εξ’ αυτών να ξεχωρίζουν από τους αριστούχους τους και κάποια άλλα από τα «ιστορικά χαμηλά» των επιδόσεών των υποψηφίων.

Οι φετινές επιδόσεις στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας θα επηρεάσουν στο σύνολό τους τα επιστημονικά πεδία, οι υποψήφιοι των οποίων, όπως διαχρονικά έχει καταγραφεί, δεν ανταποκρίνονται το ίδιο στο επίπεδο των θεμάτων.

Μία πολύ καλή μέση επίδοση στο 3ο επιστημονικό πεδίο(σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα μαθήματα) μπορεί να εκτινάξει τις αλλά και να ανεβάσει τον πήχη της , η οποία θα «κόψει» την εισαγωγή υποψηφίων με χαμηλούς βαθμούς στα ΑΕΙ.

Αντίθετα, μία κακή μέση επίδοση στο 4ο επιστημονικό πεδίο μπορεί να «προσφέρει» ακόμα και με πολύ χαμηλούς βαθμούς εισαγωγή στα Πανεπιστήμια, όταν στα υπόλοιπα πεδία, υψηλότερες επιδόσεις θα αφήνουν υποψηφίους εκτός ΑΕΙ.

Δείτε τα και τις