Την ανάγκη αυτονομίας, δημιουργικότητας και σύγχρονων υποδομών για τη σωστή λειτουργία των σχολείων επεσήμανε ο πρόεδρος της ΝΔ, που επισκέφτηκε το 2ο δημοτικό σχολείο Αγίου Δημητρίου.

«Θέλουμε σχολεία, τα οποία να είναι πιο αυτόνομα, πιο δημιουργικά Σχολεία, τα οποία να προάγουν, όχι απλά την παπαγαλία και την αποστήθιση, αλλά να χτίζουν χαρακτήρες, να προάγουν τη δημιουργικότητα, να αντιμετωπίζουν τις ανισότητες, που προκύπτουν μέσα από την ίδια τη διαδικασία. Να παρέχουν υποστήριξη στα πιο αδύναμα παιδιά, στα παιδιά με ιδιαίτερες μαθησιακές δυσκολίες» δήλωσε ο κ. Μητσοτάκης.

Ο κ. Μητσοτάκης συνομίλησε με τα παιδιά και τους δάσκαλους και ενημερώθηκε για το θέμα των αναπληρωτών και τα περιβλήματα στελέχωσης.

Μετά το τέλος της επίσκεψης ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Είναι πολύ μεγάλη η χαρά που αισθάνθηκα, σήμερα, επισκεπτόμενος το 2ο Δημοτικό Σχολείο στον Άγιο Δημήτριο.

Είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ τάξεις, να δω τις δημιουργικές δραστηριότητες ενός δημόσιου σχολείου, το οποίο, πραγματικά, παρά τις ελλείψεις και παρά τα προβλήματα, λειτουργεί υποδειγματικά.

Θέλω στο πρόσωπό σας, κυρία διευθύντρια, να συγχαρώ όλες και όλους, τους διευθυντές, τα στελέχη της εκπαίδευσης, τους δασκάλους, τους καθηγητές του δημόσιου σχολείου που, σε αντίξοες συνθήκες, προσπαθούν να επιτελούν, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, το έργο τους.

Θέλουμε σχολεία, τα οποία να είναι πιο αυτόνομα, πιο δημιουργικά. Σχολεία, τα οποία να προάγουν, όχι απλά την παπαγαλία και την αποστήθιση, αλλά να χτίζουν χαρακτήρες, να προάγουν τη δημιουργικότητα, να αντιμετωπίζουν τις ανισότητες, που προκύπτουν μέσα από την ίδια τη διαδικασία.
Να παρέχουν υποστήριξη στα πιο αδύναμα παιδιά, στα παιδιά με ιδιαίτερες μαθησιακές δυσκολίες.

Ως Νέα Δημοκρατία είναι δέσμευσή μας να σταθούμε κοντά στο δημόσιο σχολείο. Όσες ελλείψεις και αν έχουν τα σχολεία μας – που έχουν, δυστυχώς, ελλείψεις – η μεγάλη διαφορά γίνεται από τους δασκάλους και τους καθηγητές.
Από τους καλούς διευθυντές, τους καλούς δασκάλους, με μεράκι, με πάθος για τη δουλειά τους, όπως συνάντησα σήμερα, εδώ, στο 2ο Δημοτικό Σχολείο. Αυτούς έχουμε υποχρέωση να στηρίξουμε, πάνω από όλα. Να τους επιμορφώσουμε. Να τους δώσουμε τη δυνατότητα να έχουν μεγαλύτερη αυτονομία. Διότι αυτοί, όπως και οι γονείς, γνωρίζουν καλύτερα ποια είναι τα πραγματικά προβλήματα των σχολείων».