: «Η ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης ,σε μια περίοδο που τα σχολεία είναι κλειστά, προχώρησε σε έγκριση μετεγγραφών μαθητών της Α ΓΕΛ του 1ο ΓΕΛ Πολίχνης, παρά την αντίθετη γνώμη του σχολείου» αναφέρει η Γ΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης σε ανακοίνωση της.

Η ανακοίνωση:

Οι μαθητές πρόκειται να μετεγγραφούν σε  σχολείο άλλου δήμου και χωρίς να προκύπτει ,σύμφωνα με τις αιτήσεις των γονέων- κηδεμόνων που κατατέθηκαν στο σχολείο , λόγος που προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.

Η έγκριση των συγκεκριμένων μετεγγραφών  έρχεται να προστεθεί σε μία πορεία συρρίκνωσης του συγκεκριμένου σχολείου, που εδώ και δύο χρόνια αντιμετωπίζει τη διαρκή μείωση του μαθητικού του δυναμικού και αντικειμενικά  συμβάλλει στην υποβάθμιση του σχολείου ,με όλες τις αρνητικές συνέπειες στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.

Μέσα σε αυτό το διάστημα ο αριθμός των τμημάτων του σχολείου έχει μειωθεί από 11 σε 8, έχουν χαθεί οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών , αρκετοί συνάδελφοι είναι αναγκασμένοι να συμπληρώνουν ωράριο σε άλλες σχολικές μονάδες, το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό  έργο των εκπαιδευτικών του σχολείου δυσχεραίνεται .

Με την έγκριση των συγκεκριμένων μετεγγραφών αποδυναμώνεται παραπέρα η Α΄τάξη, υπονομεύεται ακόμη περισσότερο η  προοπτική ανάπτυξης του σχολείου,  ανοίγει ο ασκός του Αιόλου για την προώθηση της επικίνδυνης για το δημόσιο σχολειό  λογικής της «επιλογής» σχολείων από τους γονείς .

Η διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ,ενώ γνωρίζει τα προβλήματα του σχολείου και την αδυναμία της διεύθυνσης της σχολικής μονάδας να τα αντιμετωπίσει, αν και έδωσε μια μικρή ανάσα εγκρίνοντας τα ολιγομελή τμήματα της Α’ Λυκείου, προχωρά σε έγκριση μετεγγραφών, αντί να δώσει λύση σε άμεσα σοβαρά προβλήματα: κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών που υπάρχουν μέχρι και αυτή τη στιγμή στο σχολείο  (ακάλυπτες ώρες φιλολόγου, μαθηματικού και ξενόγλωσσων ), επίλυση του θέματος της έλλειψης υποδιευθυντή, που δυσκολεύει την εύρυθμη λειτουργία του.

Καλούμε τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να ανακαλέσει τις μετεγγραφές, να καλύψει άμεσα τα κενά που υπάρχουν στο σχολείο , να μεριμνήσει ώστε να λυθεί το ζήτημα της διοίκησης του σχολείου και να αναλάβει τις ευθύνες της έναντι της υποβάθμισης  του σχολείου, των εκπαιδευτικών και του έργου τους, καθώς και έναντι των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών.