Εκπαιδευτικοί: Το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζει να αξιοποιεί την πανδημία και προωθεί και νέα αντιεκπαιδευτικά σχέδια

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔12/10/2020 - 12:42 | Author: Ρούσσου Ασημίνα

15 ΟΚΤΩΒΡΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ 10.30 π.μ. ΣΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΤΩΠΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΓΑΝΤΙ ΓΙΑΤΙ:

Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης

1. Η κυβέρνηση της Ν.Δ και το Υπουργείο Παιδείας αξιοποιεί την πανδημία για να επιταχύνει την αντεργατική πολιτική με το δόγμα “σοκ και δέος” απέναντι στους εργαζόμενους, τη νεολαία και τη διάλυση όλων των δημόσιων κοινωνικών αγαθών.

2. Η πολιτική της τα δίνει όλα στους επιχειρηματικούς ομίλους και για το λαό επιφυλάσσει ένα δυστοπικό χειμώνα φτώχειας, ανεργίας. Δίνει ζεστό χρήμα στους κλινικάρχες της υγείας αντί να αναπτύξει τις δημόσιες υποδομές και να αυξήσει τις κλίνες ΜΕΘ. Χαρίζει τις εργοδοτικές εισφορές, νομοθετεί δεκάδες φοροαπαλλαγές, επιδοτεί το «μισθολογικό κόστος» έως και 70%, δηλ. με τα λεφτά του δημοσίου και τη λεηλασία του λαϊκού εισοδήματος. Γενικεύει την ελαστική εργασία, καταργεί τις ΣΣΕ ,μονιμοποιεί την τηλεργασία με τους εργοδότες να κερδίζουν διπλά, αφού οι εργαζόμενοι θα δουλεύουν διπλά με μισό μισθό. Το προσχέδιο του προϋπολογισμού που κατατέθηκε σηματοδοτεί νέα μνημόνιο διαρκείας με τετραπλασιασμό των στρατιωτικών δαπανών (από 500 εκ εκτοξεύονται στα 2,5 δις)την ίδια στιγμή που περικόπτονται όλες οι δαπάνες για τους τομείς κοινωνικής πολιτικής. Το νέο πτωχευτικό δίκαιο που κατέθεσαν λεηλατούν ακόμη περισσότερο την περιουσία, το εισόδημα ακόμη και την προσωπική ελευθερία μεγάλου κομματιού της κοινωνίας.

3.Το ΥΠΑΙΘ επιμένει στην επικίνδυνη πολιτική για την Υγεία και την Παιδεία . Επιμένει στον συνωστισμό 25 και 27 παιδιών στα τμήματα, στη χρήση ακατάλληλων αιθουσών (υπόγεια, κοντέινερ, μικρές αίθουσες, ακατάλληλα ενοικιαζόμενα κτίρια κ.ά.) ,στις τραγικές ελλείψεις σε προσωπικό καθαριότητας, σε διορισμούς – προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών με το σταγονόμετρο, που δεν καλύπτουν τα τεράστια κενά των σχολείων , στη μη έγκριση ανάπτυξης υπεράριθμων τμημάτων, ακόμη και όταν υπάρχουν διαθέσιμες αίθουσες. Στη λογική της «διαχείρισης» της πανδημίας χωρίς κανένα κόστος και με βαρύ πυροβολικό την «ατομική ευθύνη», επιχειρεί την απεμπόληση της κρατικής ευθύνης και την μετακύλησή της στις πλάτες των εκπαιδευτικών, μαθητών, γονιών. Οι εκπαιδευτικοί όχι μόνο μετακινούνται από σχολείο σε σχολείο για την κάλυψη του ωραρίου τους, αλλά μετατρέπονται σε πολυεργαλείο (υγειονομικοί, καθαριστές, διοικητικοί κλπ) αγγίζοντας τα όρια της εξουθένωσης, με την κυβέρνηση να τους καθιστά ουσιαστικά υπεύθυνους για την αποτυχία του ανοίγματος των σχολείων. Την ίδια στιγμή τους καθιστά χωροφύλακες των μαθητικών κινητοποιήσεων με την Υ.Α για εξ αποστάσεως στα κατειλημμένα σχολεία.

Το ΥΠΑΙΘ συνεχίζει να αξιοποιεί την πανδημία και προωθεί και νέα αντιεκπαιδευτικά σχέδια, συνθλίβει εργασιακά δικαιώματα και αποδομεί το δημόσιο σχολείο (3μηνες συμβάσεις αναπληρωτών, νέα Υ.Α για νομιμοποίηση και μονιμοποίηση της εξ αποστάσεως, ζωντανή μετάδοση του μαθήματος, σχολείο της τηλεκπαίδευσης με τα μάτια στραμμένα στο μέλλον ). Σαν να μην έφταναν τα δεκάδες αντιεκπαιδευτικά νομοθετήματα του καλοκαιριού (νόμος Κεραμέως, τράπεζα θεμάτων, εξετάσεις, αξιολόγηση, κάμερες στις τάξεις, εξοβελισμός μαθημάτων- ειδικοτήτων κλπ), η κ. Κεραμέως προαναγγέλλει την ψήφιση και νέων νομοσχεδίων (Τεχνική Εκπαίδευση, στελέχη εκπαίδευσης, αξιολόγηση εκπαιδευτικών , αλλαγή της εισαγωγής στα ΑΕΙ).

Η μισθολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών συνεχίζεται , με μειώσεις μισθών 30% – 40%την τελευταία δεκαετία, ενώ ετοιμάζεται νέα επίθεση με την έκθεση Πισσαρίδη στα εναπομείναντα ασφαλιστικά δικαιώματα με την ψήφιση και νέου νόμου που προωθεί η κυβέρνηση
4. Στο πεδίο των δημοκρατικών δικαιωμάτων και ελευθεριών, επιχειρείται να καθιερωθεί ένα νέο καθεστώς εφιαλτικού ελέγχου και επιτήρησης, όπου η έκτακτη ανάγκη του κορονοϊού θα επιδιωχτεί να μονιμοποιηθεί. Παράλληλα επιχειρείται να καθιερωθεί ένα νέο καθεστώς αστυνομοκρατίας, ΜΑΤωμένης δημοκρατίας, απαγόρευσης διαδηλώσεων. Η αντιμετώπιση των μαθητικών κινητοποιήσεων, από πλευράς κυβέρνησης αποτυπώνει τη στάση της απέναντι στο εκπαιδευτικό κίνημα που σηκώνει κεφάλι. Εισαγγελείς, αστυνομία, προφορικές κλήσεις στη ΓΑΔΑ σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές για απολογία, ωμή βία και καταστολή σε μια επικίνδυνη κλιμάκωση του αστυνομικού αυταρχισμού σε βάρος της μεγάλης μαθητικής κινητοποίησης, την Παρασκευή 9/10, στο ΥΠΑΙΘ. Ταυτόχρονα επιδιώκει να απονομιμοποιήσει τα σωματεία και τον εργατικό συνδικαλισμό , επιβάλλοντας ηλεκτρονικές ψηφοφορίες στα σωματεία και έλεγχο των μητρώων μελών τους, που σε συνδυασμό με το 50%+1 της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για την λήψη απόφασης για απεργία,καθιστούν αδύνατη τη λήψη αποφάσεων για απεργίες και καταργούν τις δημοκρατικές διαδικασίες Γ.Σ των σωματείων. Ανοίγουν το δρόμο για εκτεταμένη νοθεία και άμεση παρέμβαση του κράτους στη διαμόρφωση των αποτελεσμάτων..

ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ

Είναι πλέον ξεκάθαρο πως η χρόνια εγκατάλειψη του δημόσιου σχολείου από όλες τις κυβερνήσεις ως τώρα, με την εφαρμογή των μνημονίων, των δημοσιονομικών κοφτών και των επιταγών της Ε.Ε,ΟΟΣΑ,ΣΕΒ έχουν φέρει σε αυτή την οριακή κατάσταση τη δημόσια Παιδεία. Εξίσου, ξεκάθαρο όμως είναι πως η κυβέρνηση συνειδητά από το Μάρτιο έως 14/9 δεν πήρε κανένα μέτρο ενίσχυσης του δημόσιου σχολείου, ενώ ήταν γνωστό το τι θα αντιμετωπίζαμε το Σεπτέμβριο. Επικοινωνιακή πολιτική και χαμόγελα στα καλοταϊσμένα ΜΜΕ, πως όλα είναι καλά, προκαλούν ακόμη μεγαλύτερη οργή.

Τώρα χρειάζεται μαζικό κίνημα ανατροπής της κυρίαρχης πολιτικής, για το δημόσιο σχολείο, για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και για την επιβίωση του λαού. Δεν αρκούν οι αποκαλύψεις, οι καταγγελίες και οι αναλύσεις. Απαιτείται συνδικαλιστικό σχέδιο που να το υπηρετήσουν ενιαία όλες οι αγωνιστικές και ταξικές δυνάμεις. Δεν θα ανεχτούμε άλλο το παρατεταμένο συνδικαλιστικό lockdown που προωθούν οι παρατάξεις του κυβερνητικού, κρατικού συνδικαλισμού και της υποταγής στα συμφέροντα των κυβερνήσεων,Ε.Ε,ΟΟΣΑ, ΣΕΒ

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΩΡΑ:
1. Κανένα τμήμα με περισσότερους από 15 μαθητές. Εξασφάλιση απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού.
2. Εδώ και τώρα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών με όλη την προϋπηρεσία και το πτυχίο. Να αποσυρθεί ο νόμος του “προσοντολόγιου” και οι 3μηνες συμβάσεις.
3. Γενναία αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για την εκπαίδευση ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες.
4. Μέσα προστασίας, υγιεινής και καθαριότητας για όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού καθαριότητας και υγειονομικού προσωπικού τα σχολεία. Δωρεάν τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές
5. Κατάργηση του ν. Κεραμέως και όλων των αντιεκπαιδευτικών νόμων για το δημόσιο σχολείο. Όχι στη Τράπεζα Θεμάτων και το «Νέο Λύκειο». Όχι στο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο για την Τεχνική εκπαίδευση

6. Υγειονομική προστασία όλων των εργαζομένων στους χώρους δουλειάς.
7. Να σταματήσει το αίσχος του στοιβάγματος των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Αύξηση των δρομολογίων με χρήση των ακινητοποιημένων μέσων, προμήθεια νέων, προσλήψεις προσωπικού.
8. Πραγματική και ουσιαστική ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας! Να γίνουν αποδεκτά τα αιτήματα των Υγειονομικών Ομοσπονδιών (ΟΕΝΓΕ – ΠΟΕΔΗΝ).

9. Όχι στις ιδιωτικοποιήσεις. Μπλόκο στους πλειστηριασμούς.
ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΝΕΕΣ Γ.Σ ΚΑΙ Γ.Σ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΜΕ ΑΜΥΠΟΧΩΡΗΤΟ ΑΓΩΝΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ. ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΜΑΘΗΤΕΣ-ΓΟΝΕΙΣ-ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!



  • ideascentral

    europalso

Enter your email address: