array(32) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1669633324:7"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "7"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "512430"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "1"
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_metadesc"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(236) "Tο υπουργείο Παιδείας εξήγγειλε πρόσφατα ότι η λειτουργία των δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης θα αναβαθμιστεί."
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "no"
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } ["_yoast_wpseo_primary_category"]=> array(1) { [0]=> string(2) "60" } }

Tο υπουργείο Παιδείας εξήγγειλε πρόσφατα ότι θα αναβαθμιστεί.

«Σχεδόν δύο χρόνια μετά την νομοθετική “αναβάθμιση” τους τα δημόσια ΙΕΚ βρίσκονται σε δεινή κατάσταση με πολλά προβλήματα άλυτα» αναφέρουν τώρα τα μέλη της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών δημοσίων ΙΕΚ. Προσθέτοντας δε, ότι είναι πιθανόν να μην μπορέσουν να κάνουν ούτε εξετάσεις για τους σπουδαστές τους, σύμφωνα με το in.

‘Όπως τονίζουν οι ίδιοι, από την Άνοιξη και τον Μάρτιο που πέρασε δεν έχουν χρηματοδοτηθεί καθόλου. « Όλοι οι διευθυντές των δημοσίων ΙΕΚ έχουμε περιέλθει σε απόγνωση καταβάλλοντας εξ ιδίων χρήματα για την κάλυψη των απαραίτητων για την λειτουργία μας, ήτοι: γραφική ύλη, αντισηπτικά, απολυμαντικά, υλικά καθαριότητας κλπ» αναφέρουν χαρακτηριστικά τα μέλη της διοίκησης των δημοσίων ΙΕΚ.

Και συνεχίζουν χαρακτηριστικά αναφέροντας ότι στην κορυφή της απόγνωσης τοποθετείται η εξεύρεση χορηγών και δωρητών, ενώ «έχουμε καταντήσει επαίτες σε χορηγούς για υλικά εκπαίδευσης, με την επαγγελματική κατάρτιση να έχει υποβιβαστεί σε επίπεδο ζητιανιάς και άμεσο κίνδυνο να μην είναι δυνατή η πραγμστοποίηση των εργαστηριακών μας μαθημάτων».

«Προσανατολιζόμαστε να δηλώσουμε αδυναμία πραγματοποίησης τελικών εξετάσεων καθώς ποιος θα καλύψει τα έξοδα τους και πότε;» αναρωτιούνται ακόμη, υπενθυμίζοντας ότι τα δημόσια ΙΕΚ λειτουργούν ήδη ένα δίμηνο, από τις αρχές δηλαδή της ακαδημαϊκής χρονιάς, χωρίς χρηματοδότηση.

Επίσης προσθέτουν ότι πολλά ΙΕΚ λειτουργούν σήμερα υποστελεχωμένα και χωρίς να έχουν καλυφθεί οι θέσεις των υποδιευθυντών τους, ενώ υπάρχουν περιπτώσεις μεγάλων ΙΕΚ με επτά θέσεις προσωπικού και περισσότερους από 500 καταρτιζόμενους, να απασχολούνται μόνο 2 άτομα.