Σε  δημοτικό σχολείο της Αττικής , πραγματοποιήθηκε όπως κάθε χρόνο η κλήρωση για τον της .

Σύμφωνα με το newsbomb, παρόντες ήταν ο Διευθυντής, η δασκάλα και η γυμνάστρια της τάξης. Ανάμεσα στους 14 αριστούχους μαθητές της ΣΤ’ τάξης, βρισκόταν και ένα παιδί με επίσημα αναγνωρισμένη διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή , με ποσοστό αναπηρίας 67%.

 

Λίγες ώρες αργότερα, το παιδί κλήθηκε μόνο του στο γραφείο του Διευθυντή. Εκεί του ανακοινώθηκε ότι η κλήρωση «έγινε λάθος» και πως θα επαναληφθεί. Στη δεύτερη κλήρωση, τα χαρτάκια ήταν 13 αντί για 14. Το όνομα του παιδιού δεν υπήρχε καν.

Ο Διευθυντής, όταν επικοινώνησαν μαζί του οι γονείς, επιβεβαίωσε τα γεγονότα και απέδωσε το «λάθος» σε τεχνικό πρόβλημα του συστήματος mySchool, το οποίο –όπως είπε– υπολόγισε λανθασμένα τους μέσους όρους. Μόνο που ο μέσος όρος του παιδιού είναι 9,88 δηλαδή ξεκάθαρα αριστούχος. Δεν υπήρχε κανένα λάθος στα νούμερα — μόνο ένα λάθος στους ανθρώπινους χειρισμούς.

ΔΕΙΤΕ 

Το παιδί αυτό δεν έχει λάβει παράλληλη στήριξη τα δύο τελευταία χρόνια, λόγω έλλειψης διαθέσιμου προσωπικού, παρότι υπάρχει επίσημη έγκριση. Κι όμως, με τη βοήθεια της οικογένειας και των θεραπευτών του, με επιμονή και ψυχική δύναμη, έχει καταφέρει να διαπρέπει στο σχολείο.

Η αριστεία του δεν είναι απλώς βαθμοί. Είναι καθημερινή υπέρβαση. Είναι νίκη απέναντι σε δυσκολίες που πολλοί ούτε μπορούν να φανταστούν. Και γι’ αυτό η στιγμή της επιλογής του ως σημαιοφόρου δεν ήταν απλώς μια τιμή — ήταν ένα σύμβολο ελπίδας.

Μέχρι που κάποιος αποφάσισε ότι «έγινε λάθος».

ΔΕΙΤΕ 

Οι γονείς του παιδιού δεν ζητούν να αλλάξει η απόφαση. Δεν ζητούν να πάρει τη σημαία πίσω. Μιλώντας στο newsbomb τονίζουν ότι: “Δεν θέλουμε να αδικηθεί κανένα παιδί. Θέλουμε μόνο να μην ξαναζήσει κανένα παιδί κάτι παρόμοιο. Το παιδί μας είναι λυπημένο μετά από αυτό αλλά προσπαθεί να σταθεί ξανά στα πόδια του. Θα τα καταφέρει όπως όλα αυτά τα χρόνια. Το μόνο που θέλουμε εμείς είναι ποτέ κανένα παιδί να μη ζήσει κάτι παρόμοιο ”