: Η υπουργός παιδείας, Νίκη Κεραμέως έδωσε διευκρινίσεις για τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσουν φέτος τα .

Τι είπε για και κρούσματα

«Έχουν τεθεί νέοι όροι προσέλευσης στο . Οι εκπαιδευτικοί θα προσέρχονται είτε είτε έχοντας πιστοποιητικό νόσησης η αλλιώς κάνοντας δύο τεστ την εβδομάδα με προσωπικά τους έξοδα» δήλωσε η υπουργός, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1.

Όπως είπε, το 80% των εκπαιδευτικών έχει εμβολιαστεί και αν προστεθεί ποσοστό περίπου 10% που έχουν νοσήσει, απομένει ένα 10% των εκπαιδευτικών που δεν έχει κάνει το . «Τους καλώ και από εδώ να , διότι είναι μια πράξη ευθύνης και διότι δίνουν το παράδειγμα στα παιδιά μας» σημείωσε η κα. Κεραμέως.

«Όταν θα υπάρχει , αυτό θα απομονώνεται αμέσως, θα μένει στο σπίτι του, αλλά το τμήμα δεν θα κλείνει, όπως πέρσι. Τι έχει αλλάξει; Υπάρχει το εμβόλιο. Πέρσι ο στόχος ήταν να προστατευθεί το περιβάλλον στο σπίτι: ο μπαμπάς, ο παππούς και η γιαγιά, που όμως πλέον στην πλειονότητά τους έχουν κάνει το εμβόλιο ή μπορούν να το κάνουν δωρεάν και να προστατευθούν», τόνισε η υπουργός Παιδείας.

Υπογράμμισε ότι φέτος «προβλέπονται περισσότερα για τους μη εμβολιασμένους μαθητές του τμήματος, ενώ οι εμβολιασμένοι μαθητές θα πρέπει να κάνουν μόνο self test. Τα rapid test θα είναι δωρεάν, όπως και τα self test για τους εμβολιασμένους μαθητές».

«Η σχετική ΚΥΑ θα προβλέπει όλο το πλαίσιο για την λειτουργία και των δημόσιων και των ιδιωτικών σχολείων, με ρητές προβλέψεις, όπου θα αναφέρεται και ότι το τμήμα θα κλείνει μόνο αν υπάρχουν κρούσματα στο 50%+1 των μαθητών του τμήματος», συμπλήρωσε η κα. Κεραμέως.

«Η μεταρρύθμιση είχε δύο βασικούς στόχους. Ο ένας ήταν να μπει τέλος στην κοροϊδία των νέων, που τους επιτρέπαμε να μπουν στο πανεπιστήμιο με 2, 3, 5 και 7, διότι στην πλειονότητα δεν θα μπορούσε να τελειώσει την Σχολή του, δηλαδή ο δρόμος που του άνοιγε την Πολιτεία ήταν αδιέξοδος. Τώρα, ο δρόμος που δείχνουμε και ήδη τον έχουν αξιοποιήσει 22.000 παιδιά για θέσεις στα δημόσια ΙΕΚ – και μάλιστα τώρα ανοίγουν και επιπλέον 20.000 θέσεις στα – προσφέρει διετή κατάρτιση σε ειδικότητες που προσφέρουν προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης», είπε η Νίκη Κεραμέως.

Όπως συμπλήρωσε η Υπουργός Παιδείας, «από την άλλη, η μεταρρύθμιση στα Πανεπιστήμια, πέραν της μη εισαγωγής μαθητών με χαμηλή βαθμολογία, πλέον αναβαθμίζει τα πανεπιστήμια και τα πανεπιστήμια αποκτούν λόγο για το επίπεδο των σπουδών»