Υγιέστατο γεννήθηκε το αγοράκι μητέρας θετικής στον κορωνοϊό
«Όλα πήγαν πολύ καλά. Η μητέρα και το αγοράκι είναι σε άριστη κατάσταση», δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η καθηγήτρια, διευθύντρια Γ’ Μαιευτικής και Γυναικολογικής Κλινικής ΕΚΠΑ στο Νοσοκομείο «Αττικόν», Σοφία Καλανταρίδου, για το πρώτο παιδί στην Ελλάδα από γυναίκα θετική στον κορονοϊό που γεννήθηκε χθες στο Νοσοκομείο. Το πρώτο τεστ που έγινε στο αγοράκι είναι αρνητικό, […]