array(30) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1663857823:7"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "7"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "532917"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "1"
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } }

Xιλιάδες νέοι εισήχθησαν το καλοκαίρι για πρώτη φορά στην αγορά εργασίας.

«Αυτή είναι απόδειξη του θετικού προσήμου στην απασχόληση – τόνισε ο υπουργός εργασίας Κωστής Χατζηδάκης κατά την παρουσίαση της εφαρμογής myTEKA που αφορά την επικουρική ασφάλισή χιλιάδων ασφαλισμένων από τα Υπουργεία Εργασίας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης- Με τη μεταρρύθμιση δίνουμε τη δυνατότητα στους νέους να έχουν τον έλεγχο πάνω στη σύνταξή τους . Με την εφαρμογή ο ασφαλισμένος μπορεί να ενημερωθεί για την πορεία του ατομικού τους κουμπαρά , δηλαδή των συσσωρευμένων εισφορών , των αποδόσεων, των αποταμιεύσεων και του κόστους διαχείρισης. Στόχος είναι η ψηφιοποίηση του συνόλου της κοινωνικής ασφάλισης. Μέσω του ταμείου ανάκαμψης θα αντικαταστήσουμε μετά από 20 χρόνια το ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα και θα προχωρήσουμε στην ψηφιοποίηση των αρχείων του ΕΦΚΑ.»

Το myteka.gov.gr είναι διαθέσιμο προς το παρόν για μη μισθωτούς, ενώ έως το τέλος του 2022 θα είναι διαθέσιμο για το σύνολο των ασφαλισμένων που έχουν ενταχθεί στο ΤΕΚΑ. Η νέα υπηρεσία είναι επίσης προσβάσιμη μέσω του gov.gr, στην ενότητα «Εργασία και ασφάλιση» και την υποενότητα «Συνταξιοδότηση». Την άνοιξη του 2023 θα είναι διαθέσιμο και το mobile app myTEKA. Επιπλέον, από το 2023 θα είναι ορατή η εξέλιξη των επενδύσεων.

Ο χρήστης μπορεί να μπει στην εφαρμογή από την ιστοσελίδα του ΤΕΚΑ με τους κωδικούς του ΤΑΧΙΣ και να ταυτοποιηθεί συμπληρώνοντας το ΑΦΜ και τον ΑΜΚΑ. Το επόμενο διάστημα έχει προβλεφθεί και Live σύνδεση για την ενημέρωση του ασφαλισμένου. Στην πρώτη σελίδα ο ασφαλισμένος μπορεί να δει τις συσσωρευμένες εισφορές που είναι εγγυημένες από το ελληνικό δημόσιο , να ενημερωθεί για τις οφειλές ( αν υπάρχουν) το επενδυτικό πλάνο, τις αποδόσεις καθώς και τις παροχές που θα λάβει στο μέλλον.

Ειδικότερα, οι ασφαλισμένοι μπορούν:

-να κατατοπιστούν για το νέο σύστημα επικουρικής ασφάλισης και τον τρόπο λειτουργίας του,

-να ενημερωθούν για τον τρόπο λειτουργίας των ατομικών λογαριασμών τους και την ηλεκτρονική πλατφόρμα MyTEKA

-να βρουν απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις τους,

-να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στη λειτουργία του ασφαλιστικού συστήματος,

-να πληροφορούνται άμεσα ό,τι νεότερο ανακοινώνεται σχετικά με τη λειτουργία του ΤΕΚΑ.

Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης υπογράμμισε ότι το ΤΕΚΑ ενσαρκώνει μια βασική μεταρρύθμιση της κυβέρνησης που αφορά στην επικουρική ασφάλιση. «Με το νέο σύστημα έχουμε τρεις θετικές ειδήσεις: Πρώτον, προσαρμοζόμαστε σε αυτά που ισχύουν στις προηγμένες ευρωπαϊκές χώρες για τις επικουρικές συντάξεις. Με την μεταρρύθμιση που υλοποιούμε δίνουμε τη δυνατότητα στους νέους ασφαλισμένους -γιατί στο νέο σύστημα εντάσσονται αυτοί που πιάνουν για πρώτη φορά δουλειά και από το 2023 θα εντάσσονται και οι νέοι έως 35 ετών εφόσον το επιθυμούν- να έχουν έλεγχο πάνω στη σύνταξή τους

Δεν μπαίνουν τα χρήματα σε ένα μεγάλο κορβανά που τα διαχειρίζεται το κράτος. Υπάρχει ένας ατομικός λογαριασμός που μπορεί να παρακολουθεί ο νέος ασφαλισμένος και να βλέπει πώς εξελίσσονται οι αποταμιεύσεις του σε σχέση με την επικουρική του σύνταξη. Με τον τρόπο αυτό δίνουμε μεγαλύτερες ελευθερίες στους νέους. Δεν φροντίζει κάποιος άλλος γι’ αυτούς, χωρίς αυτούς».

Δεύτερον, ο Υπουργός τόνισε επίσης ότι ο αριθμός των νέων ασφαλισμένων που έχουν εγγραφεί στο ΤΕΚΑ από τις αρχές του έτους υπερέβη τις προσδοκίες του Υπουργείου. Όπως είπε, «την περίοδο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2022 ενεγράφησαν 102.000 νέοι εργαζόμενοι που μπήκαν για πρώτη φορά στην αγορά εργασίας, στη Ελλάδα που προέρχεται από δεκαετή κρίση. Αυτό είναι απόδειξη ότι κάτι θετικό γίνεται στην οικονομία και την απασχόληση, όσον αφορά στους νέους Έλληνες και Ελληνίδες».

Τρίτον, σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης «χρησιμοποιούμε για το νέο ταμείο το ΤΕΚΑ, ένα σύγχρονο ψηφιακό εργαλείο, το οποίο επιτρέπει στους νέους να ελέγχουν τις αποταμιεύσεις τους. Διευρύνουμε δηλαδή τη χρήση των νέων τεχνολογιών στο Δημόσιο».

Από την πλευρά του ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, δήλωσε: «Με το myTEKA η Ελλάδα κάνει ένα σημαντικό βήμα προς την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών ασφάλισης και, ειδικότερα, ενός κομβικού τομέα, της επικουρικής ασφάλισης των νέων. Σήμερα υλοποιούμε αυτό που πριν από λίγα χρόνια φαινόταν πολύ μακρινό: κάθε νέα και κάθε νέος να μπορεί άμεσα και σε πραγματικό χρόνο να έχει πλήρη εικόνα της επικουρικής του ασφάλισης.

Το myTEKA είναι ήδη προσβάσιμο από το gov.gr και από την άνοιξη του 2023 θα είναι διαθέσιμη και η εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, λειτουργώντας ως εργαλείο διαφάνειας και ενίσχυσης της εμπιστοσύνης των ασφαλισμένων προς τον ασφαλιστικό φορέα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ως Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης είμαστε αρωγοί της τεράστιας δουλειάς που γίνεται στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Καθημερινά, με κάθε νέα πρωτοβουλία που υλοποιούμε, εφαρμόζουμε στο πεδίο αυτό που ισχύει παντού: ότι δηλαδή το μέλλον της κοινωνικής ασφάλισης είναι ψηφιακό».

Κατά την τοποθέτησή του ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πάνος Τσακλόγλου, ανέφερε: «Ένα χρόνο μετά την ψήφιση του νόμου 4826/21 που εισήγαγε την επικουρική κεφαλαιοποιητική ασφάλιση στο κοινωνικοασφαλιστικό μας σύστημα, το νέο Ταμείο, το ΤΕΚΑ έχει ήδη πάνω από 100.000 ασφαλισμένους λόγω της υψηλότερης του αναμενομένου επίδοσης της οικονομίας και της ραγδαίας μείωσης της ανεργίας. Καθώς το Ταμείο αναπτύσσεται καθημερινά σε όλα τα επίπεδα σήμερα παρουσιάζουμε το myTEKA.

Το myTEKA δεν είναι μια ακόμα ψηφιακή εφαρμογή. Πρόκειται για μια πλατφόρμα ενημέρωσης και διαφάνειας, συνιστά εργαλείο αξιολόγησης και ελέγχου, είναι ο φύλακας της λογοδοσίας του Ταμείου και ο σπόρος της εμπιστοσύνης προς αυτό. «Χτίζεται» κυρίως για την ενημέρωση του ασφαλισμένου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ελέγχου και αξιολόγησης των παρεχόμενων υπηρεσιών. Στην τελική φάση ανάπτυξης του myTEKA ο ασφαλισμένος θα είναι σε θέση να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή πόσες εισφορές έχει καταβάλλει, ποια είναι η πραγματική τους τιμαριθμοποιημένη αξία, πού επενδύονται οι εισφορές του, ποιο είναι το κόστος διαχείρισης του Ταμείου και ποια η απόδοση των επενδεδυμένων κεφαλαίων του».

Η Γενική Γραμματέας Κοινωνικών Ασφαλίσεων και πρόεδρος της προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΚΑ, Παυλίνα Καρασιώτου, σημείωσε: «Από την πρώτη στιγμή λειτουργίας της κεφαλαιοποιητικής επικουρικής ασφάλισης για τους νέους, δεσμευτήκαμε για ένα Ταμείο με σύγχρονο πρόσωπο και χρήση των νέων τεχνολογιών. Το myTEKA, η ηλεκτρονική πλατφόρμα εξατομικευμένης πληροφόρησης, είναι η υλοποίηση αυτής της δέσμευσης. Αποτελεί τον καθρέφτη της νέας επικουρικής προσφέροντας στον ασφαλισμένο, διαφάνεια και έλεγχο πάνω στις εισφορές του, τις επενδύσεις του και τον ατομικό του λογαριασμό γενικότερα. Είναι ένας τρόπος με τον οποίο το Ταμείο λογοδοτεί προς τον ασφαλισμένο.

Σήμερα ανακοινώνουμε την πρόσβαση στο myTEKA για τους μη μισθωτούς. Οι μισθωτοί θα έχουν πρόσβαση μέχρι το τέλος του 2022, ενώ την άνοιξη του 2023 θα είναι διαθέσιμο το mobileapp. Η πλατφόρμα θα εμπλουτίζεται διαρκώς με νέες λειτουργίες, φιλικές προς τον χρήστη, πάντα με γνώμονα την εξυπηρέτησή του».

Ο Γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών, Λεωνίδας Χριστόπουλος, δήλωσε: «Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στο πλαίσιο της αποστολής του υποστηρίζει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων στην κομβική μεταρρύθμιση της επικουρικής ασφάλισης. To myTEKA συμβάλλει προς αυτό τον στόχο τόσο μέσα από την ανάπτυξη των απαραίτητων πληροφοριακών συστημάτων, όσο κυρίως μέσα από τον σχεδιασμό και την καθιέρωση απλών διαδικασιών. Στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Απλούστευσης Διαδικασιών και σύμφωνα με όσα έχουμε αποτυπώσει στο μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ των δύο Υπουργείων, ανασχεδιάζουμε όλες τις διαδικασίες γύρω από τις υπηρεσίες ασφάλισης, ώστε ο πολίτης να εξυπηρετείται γρήγορα και εύκολα».