Για την αντιμετώπιση του στεγαστικού και της έλλειψης ακινήτων εξετάζονται προγράμματα ανακαίνισης, φορολογικά κίνητρα, αξιοποίηση ακινήτων και παρεμβάσεις στην αγορά ενοικίων, με στόχο την επιστροφή χιλιάδων κατοικιών στην αγορά.
Μέσα στον Φεβρουάριο αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα για το νέο, διευρυμένο πρόγραμμα επιδότησης ανακαινίσεων κατοικιών «Ανακαινίζω – Νοικιάζω», το οποίο προβλέπει αυξημένα ποσά ενίσχυσης και σημαντική διεύρυνση των δικαιούχων.
Η στεγαστική κρίση και τα εργαλεία που σχεδιάζονται για την αντιμετώπισή της βρέθηκαν στο επίκεντρο των δηλώσεων της υπουργού Οικογένειας και Κοινωνικής Συνοχής, Δόμνας Μιχαηλίδου, στο πλαίσιο τηλεοπτικής της παρουσίας στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega».
Τον Απρίλιο-Μάιο του 2026 αναμένεται να ξεκινήσει το νέο πρόγραμμα «Ανακαίνιση», για το οποίο η συζήτηση που γίνεται είναι να ανέλθει σε ένα ύψος 500 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών Νίκο Παπαθανάση, ο οποίος μίλησε στο ΕΡΤnews Radio.
Το «Σπίτι μου 2» περνά πλέον σε φάση πλήρους επανεκκίνησης, σύμφωνα με πληροφορίες από το πρώτο θέμα, καθώς μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται η έκδοση της ΚΥΑ που θα χαλαρώνει τα εισοδηματικά κριτήρια, θα δίνει παράταση πέντε μηνών στις αιτήσεις και θα μεταφέρει την ολοκλήρωση των εκταμιεύσεων έως τον Αύγουστο του 2026.
Την Τρίτη θα παρουσιαστεί από την αρμόδια Υπουργό Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου η νέα ψηφιακή πλατφόρμα stegasi.gov.gr για τη στεγαστική πολιτική της κυβέρνησης.
Η αυξημένη συμμετοχή έφερε παράταση στις ημερομηνίες για τα προγράμματα «Εξοικονομώ», δίνοντας την ευκαιρία σε ακόμα περισσότερους πολίτες να καταθέσουν αιτήσεις. Το πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2025» παρατείνεται έως τις 13 Απριλίου, ενώ το «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα» παρατείνεται έως τις 30 Απριλίου. Αντίστοιχο ενδιαφέρον, όμως, αναμένεται να υπάρξει και για τα εν εξελίξει προγράμματα «Αναβαθμίζω» […]
Ανοίγει σήμερα Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Ανακαινίζω – Νοικιάζω», με στόχο να ενισχύσει τους ιδιοκτήτες κατοικιών που επιθυμούν να ανακαινίσουν τα ακίνητά τους και να τα διαθέσουν για μακροχρόνιες μισθώσεις.
Προς τα τέλη του μήνα, η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα «Ανακαινίζω - Νοικιάζω» θα τεθεί ξανά σε λειτουργία, ενσωματώνοντας σημαντικές βελτιώσεις και αυξημένη επιδότηση.
Η πλατφόρμα του βελτιωμένου προγράμματος «Ανακαινίζω – Νοικιάζω» αναμένεται να ανοίξει ξανά στα μέσα Φεβρουαρίου, με την αύξηση του ποσοστού από 40 σε 60% και παράλληλα αυξημένο ποσό από 10.000 ευρώ σε 13.500 ευρώ.
Στις 21 Φεβρουαρίου αναμένεται να ανοίξει ξανά, η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων που αφορούν το βελτιωμένο πρόγραμμα «Ανακαινίζω-Νοικιάζω» όπως ανακοίνωσε η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Σοφία Ζαχαράκη.
Σε διάστημα δύο εβδομάδων αναμένεται να τεθεί εκ νέου σε λειτουργία η πλατφόρμα του αναβαθμισμένου προγράμματος «Ανακαινίζω - Νοικιάζω», με αυξημένο ποσοστό επιδότησης από 40% σε 60%
Σε δεκαπέντε ημέρες πρόκειται να τεθεί εκ νέου σε λειτουργία η πλατφόρμα του προγράμματος «Ανακαινίζω - Νοικιάζω», με βελτιωμένους όρους που περιλαμβάνουν αύξηση της επιδότησης από 40% σε 60% και αύξηση του μέγιστου ποσού χρηματοδότησης από τις 10.000 ευρώ στις 13.500 ευρώ.
Το ποσό της επιδότησης για τις εργασίιες ανακαίνισης κατοικιών διπλασιάζεται, με την αναβάθμιση του υπάρχοντος προγράμματος «Ανακαινίζω – Νοικιάζω» να βρίσκεται στην τελική φάση.
Ποιές εργασίες περιλαμβάνονται - ΟΛΕΣ οι προϋποθέσεθς για το πρόγραμμα. Αλλαγές έρχονται στο πρόγραμμα «Ανακαινίζω – Νοικιάζω» για ανακαινίσεις ύψους μέχρι 13.500 ευρώ και ποσοστό επιδότησης 60%.