: Η Π.Ε.Α.Δ. ως ο αναγνωρισμένος θεσμικός εκπρόσωπος των αναπληρωτών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, μετά τις προσλήψεις την Παρασκευή 27/9 (β’ φάση) έχει να παρατηρήσει τα εξής:

ΠΕΑΔ

  1. Παρά το γεγονός ότι τα κενά στην Β/θμια Εκπαίδευση είχαν ήδη χαρτογραφηθεί σε σημαντικότατο ποσοστό ενόψει των της α’ φάσης (5/9), εκείνες άφησαν ακάλυπτο το 63%!!! Το επαναλαμβανόμενο αυτό φαινόμενο τα τελευταία χρόνια προκαλεί αρνητικές συνέπειες (α) στην έγκαιρη κάλυψη των κενών στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της χώρας, με συνακόλουθη την υστέρηση στην εκκίνηση των μαθημάτων, ειδικά των πανελλαδικά εξεταζόμενων και (β) επιφέρει στρεβλώσεις στις προσλήψεις αφού στην α’ φάση αυξάνεται για πολλούς η πιθανότητα να βρεθούν πολύ μακριά από τους τόπους μόνιμης διαμονής τους.
  2. Η Β/θμια Γενική Αγωγή διεκδικεί –δυστυχώς- τον ρόλο του φτωχού συγγενή, αν και οι περισσότερες αλλαγές σε αναλυτικά προγράμματα και προγράμματα σπουδών την αφορούν, ειδικά τις λεγόμενες βασικές ειδικότητες.
  3. Τα στοιχεία μετά και τις πρόσφατες αποδεικνύουν ότι τα κενά που παραμένουν για τη μεν Γενική Αγωγή υπολογίζονται στα 1.800, για τη δε Ειδική Αγωγή σε πάνω από 900!

Συμπέρασμα:

Με βάση παραπάνω, σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Γενικής, Επαγγελματικής και Ειδικής Εκπαίδευσης παραμένουν με κενά που προσεγγίζουν το 50%! (π.χ. ενημερωτικό αιρετών στο ΚΥΣΔΕ, ενημερωτικό αιρετών ΠΥΣΔΕ Κορινθίας αναφέρει την κάλυψη μόνο του 40% των κενών, ενώ αντίστοιχα είναι τα πράγματα στην Κεντρική Μακεδονία, στην Αχαΐα, την Ηλεία και σε πολλές ακόμη περιοχές).

Επίσης, για την Προσφυγική Εκπαίδευση δεν έχουμε καμία πρόσληψη!

 

  • Καλούμε το Υπουργείο να προχωρήσει γρήγορα και στην επόμενη φάση προσλήψεων!

 

  • Ζητούμε από το Υπουργείο να καθιερώσει έγκαιρο και έγκυρο προγραμματισμό προκειμένου να ξεκινούν πραγματικά τα σχολεία με όλους τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς στις θέσεις τους! Για άλλη μια σχολική χρονιά τα μαθήματα σε πολλά ακόμη Γυμνάσια και τα Λύκεια θα αρχίσουν να διεξάγονται υπό συνθήκες κανονικότητας από τον Οκτώβριο και μετά! Γιατί;

Τόσο οι μαθητές και οι μαθήτριες που δικαιούνται να ξεκινούν ταυτόχρονα τα μαθήματά τους, όσο και οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που δικαιούνται να εργάζονται σε συνθήκες που τιμούν και σέβονται την προσφορά τους στη δημόσια εκπαίδευση διεκδικούμε το …αυτονόητο!!!