Το όλο πλαίσιο διαρθρωτικών αλλαγών στην Παιδεία παραθέτει σε συνέντευξή του στην «Καθημερινή» ο νέος πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), θεσμοθετημένου φορέα – συμβούλου του υπουργείου, Γιάννης Αντωνίου, εστιάζοντας στο προέχον:

αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, «όχι τιμωρητική, διορθωτική», επιμόρφωση δασκάλων και καθηγητών με στόχο την διαρκή βελτίωση, καθώς «ουδείς αξιολογεί εάν δεν έχει αξιολογηθεί ο ίδιος» – είναι «παγκόσμιος κανόνας».

Ενίσχυση του δημοσίου σχολείου, ίσες ευκαιρίες στους μαθητές, κίνητρα καινοτομίας και αριστείας, στην πρώτη γραμμή.

Ο κ. Αντωνίου -προερχόμενος από το χώρο της Αριστεράς, σημειώνει η εφημερίδα- επεξηγεί το Ι, την Τράπεζα Θεμάτων και τη βαρύτητα του εθνικού απολυτηρίου.
Τονίζει, τέλος, τον ρόλο των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων, που δεν σχεδιάζονται περίκλειστα «στον εαυτό του», αλλά για να λειτουργήσουν ως ατμομηχανή της δημόσιας εκπαίδευσης.