Από αύριο αιτήσεις αναπληρωτών 2017-18; Αργότερα οι δηλώσεις περιοχών για τους αναπληρωτές

Μπορεί να είμαστε σε μέρες γιορτών όμως φαίνεται ότι στο Υπουργείο θέλουν άμεσα να ξεκινήσουν οι αιτήσεις των αναπληρωτών.Σύμφωνα με πληροφορίες τόσο δικές μας όσο και του ΠΑΣΑΔ οι αιτήσεις αναπληρωτών θα ξεκινήσουν εκτός απροόπτου αύριο Μ.Πέμπτη.Οι αιτήσεις θα αφορούν τη γενική εκπαίδευση αλλά μάλλον και την ειδική εκπαίδευση αφού ήδη έχει εκδοθεί το ΦΕΚ με τα κριτήρια. Πολλοί είναι αυτοί που θα αγχωθούν ωστόσο η φετινή καινοτομία θα είναι ότι μέσα στο Πάσχα δεν θα δηλωθούν οι περιοχές παρά μόνο η επιθυμία για εργασία ως αναπληρωτές. Η δήλωση των περιοχών θα γίνει αργότερα ίσως μέσα στον Μάιο ή Ιούνιο. Άλλωστε αυτό που είναι επείγον είναι να δημιουργηθούν οι πίνακες.Άλλωστε αυτό που είναι επείγον είναι να δημιουργηθούν οι πίνακες.https://xenesglosses.eu/2017/04/apo-avrio-aitiseis-anapliroton-2017-18-argotera-diloseis-periochon-gia-tous-anaplirotes/Αιτήσεις αναπληρωτών – Τι γίνεται με την προϋπηρεσία των δυο τελευταίων μηνών;Με δεδομένο ότι οι αιτήσεις θα ολοκληρωθούν μέσα στον Απρίλιο, είναι ορατός ο κίνδυνος να μην προσμετρηθούν οι δυο τελευταίοι μήνες. Οριστικές αποφάσεις δεν έχουν πάρει ακόμα στο Υπουργείο Παιδείας αν και το αρχικό σενάριο προέβλεπε προσμέτρηση προϋπηρεσίας μέχρι 30/4/2017. Δεν αποκλείεται το χρονικό αυτό όριο να μεταβληθεί ελαφρά. Το καλύτερο φυσικά θα ήταν να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία μέχρι και τις 21/6 ή 30/6 που λήγουν οι συμβάσεις. Βέβαια αν τελικά δεν γίνει αυτό, οι αναπληρωτές δεν θα χάσουν αυτούς τους μήνες αλλά θα τους προσμετρήσουν το επόμενο σχολικό έτος.xenesglosses.eu/2017/04/aitiseis-anapliroton-ginetai-tin-proypiresia-ton-dyo-teleftaion-minon/

Εκπαιδευτικούς με σεμινάρια αντί πτυχίου δρομολογεί το υπουργείο Παιδείας

ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ – ΠΑΡΩΔΙΑ Εκπαιδευτικούς με σεμινάρια αντί πτυχίου δρομολογεί το υπουργείο Από την Υ.Α. Φίλη και έπειτα οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων (θεατρολόγοι και ηθοποιοί, μουσικοί, εικαστικοί, εκπαιδευτικοί Πληροφορικής, αλλά...

Πειθαρχική δίωξη κατά του πρύτανη του Δημοκρίτειου

Την άσκηση πειθαρχικής δίωξης εναντίον του πρύτανη του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (ΔΠΘ) Αθανασίου Καραμπίνη, αποφάσισε το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, μετά τη δημοσίευση του άκρως επιβαρυντικού πορίσματος του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.Πρόκειται για μια εξαιρετική σημαντική απόφαση που έρχεται δύο χρόνια μετά τις πρώτες αποκαλύψεις της δημοσιογραφικής έρευνας της «ΕΦ.ΣΥΝ.» για το διαχρονικό σκάνδαλο στο ακριτικό ίδρυμα. Η παραπομπή του πρύτανη στο πειθαρχικό βάσει του νόμου, είδηση την οποία είχε παρουσιάσει κατά αποκλειστικότητα η εφημερίδα στις 30 Μαρτίου, θα προκαλέσει ντόμινο εξελίξεων καθώς σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να κινηθούν προσεχώς οι διαδικασίες παύσης του Α.Καραμπίνη.Σύμφωνα με την απόφαση που υπογράφει ο υπουργός, Κώστας Γαβρόγλου, η πειθαρχική δίωξη ασκείται, γιατί ο κ. Καραμπίνης «με την ιδιότητα του αντιπρύτανη ΔΠΘ μέχρι 31/8/2010 και στη συνέχεια του πρύτανη από 1/9/2014 έως σήμερα, συμμετείχε στα αρμόδια όργανα του ΔΠΘ που έλαβαν τις αποφάσεις για την κατακύρωση του αποτελέσματος του διαγωνισμού 447/2007 και τη σύναψη των συμβάσεων με τη διαδικασία διαπραγμάτευσης ή ασκώντας δικαίωμα προαίρεσης για την ανάθεση των υπηρεσιών σίτισης των φοιτητών του ΔΠΘ για τα χρονικά διαστήματα από 1-1-2008 έως 2-2-2009, από 2-2-2010 έως 1-2-2011, από 19-9-2014 έως 31-8-2015, στις πόλεις Κομοτηνή και Ξάνθη και από 7-9-2015 έως 9-11-2015, στις πόλεις Κομοτηνή, Ξάνθη, Αλεξανδρούπολη και Ορεστιάδα, χωρίς να δηλώσει κώλυμα, ως οφείλει λόγω της συμμετοχής της συζύγου του και πρώην υπαλλήλου του ΔΠΘ ως συνιδρυτή σε εταιρεία στην οποία ήταν συνιδρυτής και ο καθηγητής Κωνσταντίνος Σιμόπουλος, ο οποίος ήταν μέτοχος στην ίδια εταιρεία με τον ανάδοχο των συμβάσεων σίτισης των φοιτητών του ΔΠΘ, κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου / του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν.2690/1999)»«Αιδώς Αργείοι», είναι, από την άλλη, η οργισμένη απάντηση της πρυτανείας του Δημοκρίτειου, η οποία γνώριζε το τελευταίο διάστημα το αναπόφευκτο της απόφασης και επιχείρησε να βρει πολιτική στήριξη στην αντιπολίτευση, χωρίς να ευοδωθούν οι σχετικές προσπάθειες.Σε σχετική ανακοίνωση, η πρυτανεία κάνει λόγο για «απαράδεκτη αιτιολογία» του πορίσματος και για «ανύπαρκτο και κατασκευασμένο πειθαρχικό παράπτωμα», ισχυρισμοί βέβαια που έχουν αναιρεθεί όχι μόνο από τη δημοσιογραφική έρευνα, το πόρισμα του ΣΕΕΔΔ αλλά και από άλλο πόρισμα του δημοσιονομικού ελέγχου στον οποίο έχουν υποβληθεί οι πρυτανικές αρχές.Πηγή: Κώστας Ζαφειρόπουλος- Εφημερίδα των Συντακτώνhttp://www.alfavita.gr/

ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Ορθή κατάταξη των εκπαιδευτικών στα μισθολογικά κλιμάκια

Αναφορικά με τους μη μονιμοποιηθέντες έως 31-12-2015 εκπαιδευτικούς, οι οποίοι διορίστηκαν στη Δημόσια Εκπαίδευση το 2014 και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 6 του Ν. 4024/2011, είχαν τη δυνατότητα, μετά τη μονιμοποίηση τους, να αναγνωρίσουν την προϋπηρεσία τους μέχρι επτά (7) έτη, για τη βαθμολογική και μισθολογική ένταξη, ισχύουν οι διατάξεις των άρθρων 8, 11 και 26 του Ν. 4354/2015 καθώς και η αριθμ. 2/31029/ΔΕΠ/6-5-2016 εγκύκλιος του Γ.Λ.Κ.Σύμφωνα με τα ανωτέρω για τις περιπτώσεις όπου έχουν «υποβληθεί εντός του έτους 2015 αιτήσεις για αναγνώριση προϋπηρεσίας και το αρμόδιο για την αναγνώριση όργανο δεν έχει ακόμη αποφανθεί, εφόσον η προϋπηρεσία αυτή αναγνωριζόταν και από το προηγούμενο νομοθετικό πλαίσιο, τα οικονομικά αποτελέσματα αυτής ισχύουν από την έναρξη ισχύος του νέου νόμου (1-1-2016)».Περαιτέρω όπως επισημαίνεται στο αριθμ.2/79075/ΔΕΠ/14-03-2017 έγγραφο του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, στα πλαίσια της χρηστής διοίκησης, λόγω αλλαγής του μισθολογικού νόμου και ειδικότερα των προβλέψεων επί των όρων και προϋποθέσεων αναγνώρισης προϋπηρεσίας, στις ίδιες ρυθμίσεις δύναται να ενταχθούν αιτήσεις νεοδιόριστων εκπαιδευτικών που είχαν κατατεθεί από το έτος 2014 και δεν είχαν κριθεί από τα οικεία υπηρεσιακά συμβούλια λόγω των ρητών διατάξεων του προηγούμενου μισθολογικού νόμου (Ν. 4024/2011).

Μοριοδότησή εκπαιδευτικών για το χρονικό διάστημα υπηρέτησης σε Περιφερειακή Διεύθυνση

Οι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν τις μονάδες μετάθεσης της οργανικής τους θέσης, εφόσον δεν υπολείπονται, μόνο εφόσον μετακινηθούν για υπηρεσιακές ανάγκες σε άλλες σχολικές μονάδες και όχι εξ’ ολοκλήρου σε υπηρεσίες για άσκηση διοικητικού έργου.Σε περίπτωση διάθεσής τους σε υπηρεσίες για συμπλήρωση του υποχρεωτικού διδακτικού τους ωραρίου λαμβάνουν μονάδες συνθηκών διαβίωσης αναλογικά.Τα παραπάνω αναφέρει έγγραφο του υπουργείου Παιδείας, απαντώντας σε ερώτημα εκπαιδευτικού σχετικά με τη μοριοδότησή του για το χρονικό διάστημα υπηρέτησης σε κάποια Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπάιδευσης.Το έγγραφο ΕΔΩ

Να σταματήσει τώρα η απαράδεκτη διαδικασία! Με διαδικασίες fast track, διαμορφώνουν πλασματικά πλεονάσματα, κλείνουν τμήματα, περικόπτουν προσλήψεις αναπληρωτών!

Να σταματήσει τώρα η απαράδεκτη διαδικασία! Με διαδικασίες fasttrack, διαμορφώνουν πλασματικά πλεονάσματα, κλείνουν τμήματα, περικόπτουν προσλήψεις αναπληρωτών! Το Υπουργείο Παιδείας απαιτεί από τους Διευθυντές Σχολείων, με εγκύκλιο που κοινοποιήθηκε στα (κλειστά) σχολεία, να προσδιορίσουν τα οργανικά κενά και πλεονάσματα της επόμενης σχολικής χρονιάς μέσα σε ελάχιστες μέρες (10 - 12 Απρίλη). Αντίστοιχα απαιτεί από τα ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ να νομιμοποιήσουν αυτή τη fasttrack διαδικασία, συνεδριάζοντας μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα και συγκεκριμένα ως τις 12 Απρίλη και γνωμοδοτώντας σχετικά. Μέχρι τις 12/4 ζητάει από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης να ελέγξουν τα καταχωρημένα στοιχεία και να βγάλουν τα κενά, τα πλεονάσματα και τις "υπεραριθμίες", ενώ ως 13/4 οι Περιφερειακοί Δ/ντές να καταθέσουν την πρότασή τους για ελλείμματα και πλεονάσματα! Τέτοια πρεμούρα και το Υπουργείο ισχυρίζεται ότι πρόκειται για συνηθισμένη διαδικασία τη στιγμή που αυτό γινόταν 2 μήνες αργότερα! Παράλληλα "θυμίζει" το νομοθετικό πλαίσιο και καλεί σε πειθαρχημένη εφαρμογή του! Φαίνεται πλέον καθαρά ότι η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας δε νοιάζονται για τον προγραμματισμό των μεταθέσεων, όπως ισχυρίζεται., γιατί τέτοιες ούτε πέρυσι έκανε, παρά ελάχιστες, ούτε φέτος θα κάνει! Εκείνο που προωθούν είναι η ασφυκτικότερη πίεση για περιστολή των αναγκών άρα και των δαπανών! Εξαφανίζουν τα κενά και βγάζουν πλεονάσματα, που θα τροφοδοτήσουν την «κινητικότητα». Η κυβέρνηση, προετοιμάζει νέο κλείσιμο τμημάτων και νέο κόφτη στις προσλήψεις αναπληρωτών! Είναι φανερό πως οι εξελίξεις αυτές χτυπούν μορφωτικά δικαιώματα μαθητών κι εργασιακές σχέσεις εκπ/κών. üΑπαιτούμε το Υπουργείο να αποσύρει την εγκύκλιο και να εκδώσει νέα για μετά τις γιορτές, στην οποία να αποτυπώνονται τα κενά με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων (πχ 20 το πολύ μαθητές ανά τμήμα). Να διασφαλιστεί ότι θα πραγματοποιηθούν μεταθέσεις – διορισμοί με βάση τις ανάγκες αυτές. üΚαλούμε τους διευθυντές και τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην συμπληρώσουν κανέναν πίνακα πριν το άνοιγμα των σχολείων. üΚαλούμε τους αιρετούς και τα μέλη των ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ να μην νομιμοποιήσουν με την παρουσία τους αυτή τη διαδικασία. üΚαλούμε τον κλάδο σε επαγρύπνηση. üΜέσα στις γιορτές να ενημερώσουμε γονείς – μαθητές. üΚαλούμε, τέλος, σε παράσταση διαμαρτυρίας με το παραπάνω πλαίσιο στις διευθύνσεις κατά περιοχή και στο Υπουργείο Παιδείας την Τετάρτη 11 πμ. Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας Σάββας Σεχίδης Άγγελος Πούλος

Παράταση μέχρι 24 Απριλίου για τον προσδιορισμό κενών και πλεονασμάτων 2017-2018 για τις επικείμενες μεταθέσεις

Προηγήθηκε αναστάτωση στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης λόγω στενότητας χρόνουΠαράταση δόθηκε εως 24 Απριλίου για τη καταχώρηση και γνωσοτποίηση κενώ και πλεονασμάτων στο σύστημα e-DataCenter.Το Υπουργείο Παιδείας επικοινώνησε με τις περιφερειακές διευθύνσεις και τις ενημέρωση για την παράταση της προθεσμίαςΕπισημαίνεται ότι ο μη σωστός έλεγχος εμπίπτει στις διατάξεις του εδαφίου β της παρ. 1 του άρθρου 107 του ν. 3528/2007, όπως ισχύει.Όλοι οι πίνακες θα παραμείνουν στις Δ/νσεις Β/θμιας Εκπ/σης και όταν ζητηθούν θα πρέπει ναν διαβιβαστούν άμεσα στη Διεύθυνση Διοίκησης Προσωπικού του ΥΠΠΕΘ - είτε έντυπα είτε ηλεκτρονικά για να γίνει αντιπαραβολή και έλεγχος των στοιχείων.

«Δίψα» για τις Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες

Ειδικότερα για τους μεταδιδάκτορες, συνολικά, το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας έλαβε 1.669 προτάσεις και αναμένεται να χρηματοδοτηθούν εξ αυτών περισσότερες από 120. Το αρχικά διαθέσιμο ποσό για τη δράση...

e-pimorfosi: Σήμερα τα αποτελέσματα για την επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε

Σύμφωνα με ανακοίνωση στο e-pimorfosi.cti.gr σήμερα αναμένονται τα αποτελέσματα της ηλεκτρονικής κλήρωσης e-pimorfosi.cti.gr Υποβλήθηκαν 15.773 αιτήσεις συνολικά σε όλες τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης  ενώ οι θέσεις είναι πολύ λιγότερες. [irp posts=”116042″...

ΑΙΡΕΤΟΙ ΠΥΣΔΕ ΕΒΡΟΥ: ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΣΤΟΥΜΕ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ

Αλεξανδρούπολη, Ορεστιάδα, 11/04/2017ΘΕΜΑ: Σχετικά με την εγκύκλιο κενών-πλεονασμάτων και τη σχετική συνεδρίαση ΠΥΣΔΕΤο Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε την εγκύκλιο κενών-πλεονασμάτων για τις μεταθέσεις του επόμενου σχολικού έτους στις 7/4/2017, τη μέρα που τα σχολεία έκλειναν για τις διακοπές του Πάσχα.Η ΟΛΜΕ σε ανακοίνωση-καταγγελία της επισημαίνει:Η εγκύκλιος απαιτεί από τις Διευθύνσεις να συγκεντρώσουν πίνακες Α συμπληρωμένους από τους Διευθυντές των κλειστών σχολείων. Στη συνέχεια θα πρέπει να αποσταλούν οι πίνακες Γ από τις ΔΔΕ μετά τη γνώμη των ΠΥΣΔΕ έως τις 13/4. Επιπροσθέτως, αναφέρουμε ότι στον πίνακα που καλούνται να συμπληρώσουν, δεν υπάρχει η στήλη «εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ.Με την εγκύκλιο εγείρονται σοβαρά εργασιακά και θεσμικά ζητήματα καθώς η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας παραβιάζει εκ νέου εργασιακά δικαιώματα (υπενθυμίζουμε τα ασφυκτικά περιθώρια των εγκυκλίων του περασμένου Αυγούστου, όπου οι διευθυντές των σχολείων καλούνταν να συμπληρώσουν λειτουργικά κενά – πλεονάσματα πριν ανοίξουν τα σχολεία και συνεδριάσουν οι σύλλογοι).Τέλος, πάγια θέση του συνδικαλιστικού κινήματος είναι οι πίνακες αυτοί να συμπληρώνονται με τη σύμφωνη γνώμη του συλλόγου διδασκόντων και όχι αποκλειστικά και μόνο από τον Διευθυντή του σχολείου.Έτσι, η ΟΛΜΕ καταγγέλλει το Υπουργείο Παιδείας και απαιτεί την απόσυρση της εγκυκλίου και την έκδοση νέας η οποία να ορίζει νέες προθεσμίες μετά το άνοιγμα των σχολείων και σύμφωνα με τις θέσεις της Ομοσπονδίας. Επίσης, καλεί τους διευθυντές να μη συμπληρώσουν κανέναν πίνακα πριν το άνοιγμα των σχολείων και τους αιρετούς και τα μέλη των ΠΥΣΔΕ να μη νομιμοποιήσουν με την παρουσία τους αυτή τη διαδικασία.Παρ’ ότι πιστεύουμε ότι οι υπηρεσιακές διαδικασίες θα πρέπει να ολοκληρώνονται απρόσκοπτα, ώστε όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές να γίνονται έγκαιρα και σίγουρα πριν τη λήξη του σχολικού έτους, θεωρούμε ότι η διαδικασία που ορίζει το ΥΠΠΕΘ για μια ακόμη φορά είναι απαράδεκτη και ως αιρετά μέλη δηλώνουμε ότι δε θα συμμετάσχουμε στην αυριανή συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ με θέμα τον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων, σύμφωνα και με την οδηγία-πρόσκληση της ΟΛΜΕ.Καλούμε και τα υπόλοιπα μέλη του ΠΥΣΔΕ να μη παραστούν στη συνεδρίαση, ώστε να μην υπάρχει η απαραίτητη πλειοψηφία για να συνεδριάσει το Συμβούλιο.Τα αιρετά μέλη (και αναπληρωματικά) του ΠΥΣΔΕ ΈβρουΤαταρίδης ΙωάννηςΚουσινίδης ΧάρηςΚαλόγερος ΓεώργιοςΔεμερδεσλής Γεώργιος

“Έξω από το Υπουργείο, έξω από τη Βουλή… παντού!”

11 Απριλίου 2017Έξω από το Υπουργείο, έξω από τη Βουλή… παντού!Σήμερα 10-04-2017 αναπληρωτές και μόνιμοι εκπαιδευτικοί παρευρεθήκαμε στη διαμαρτυρία για την απόσυρση της τροπολογίας τόσο έξω από το υπουργείο παιδείας όσο και σε τοπικές διευθύνσεις πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ανά την Ελλάδα.Χαρακτηριστικά, στη διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης δεκάδες συνάδελφοι συγκεντρώθηκαν, μετέφεραν τα αιτήματά τους στη διευθύντρια εκπαίδευσης και παρέδωσαν ψήφισμα για την απόσυρση της τροπολογίας. Η διευθύντρια εκπαίδευσης τοποθετήθηκε υπέρ των δίκαιων αιτημάτων των διαμαρτυρόμενων συναδέλφων και συμφώνησε με την αποστολή του ψηφίσματος προς το υπουργείο παιδείας για τη γνωστοποίηση του ζητήματος. Στη συνέχεια οι συνάδελφοι πραγματοποίησαν μια μεγάλη πορεία, διασχίζοντας το κέντρο της πόλης, με τελικό προορισμό το υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης.Στην Αθήνα προς έκπληξή μας βρήκαμε ένα υπουργείο κλειστό και ενημερωθήκαμε ότι η συνάντηση του υπουργού παιδείας μεταφέρθηκε από το υπουργείο… στη Βουλή. Αμέσως αποφασίστηκε η διεξαγωγή πορείας στο κέντρο της Αθήνας και η μεταφορά της διαμαρτυρίας έξω από τη Βουλή. Με την έλευση της πορείας έξω από τη Βουλή ζητήθηκε να μπει αντιπροσωπεία εκπαιδευτικών και φοιτητών στη συνάντηση, κάτι το οποίο αρχικά δεν έγινε δεκτό. Τελικά, μετά από δύο ώρες διαμαρτυρίας με συνθήματα για μαζικούς διορισμούς και για τη μη απαξίωση του βασικού πτυχίου, επετράπη στην αντιπροσωπεία να εισέλθει στη Βουλή.Η αντιπροσωπεία συναντήθηκε αρχικά με τον κ.Καραθανασόπουλο, κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του ΚΚΕ, ο οποίος χαρακτήρισε τον αγώνα μας δίκαιο και αναγκαίο και έθεσε τρεις άξονες για τους οποίους πρέπει να αγωνιστούν οι εκπαιδευτικοί και το γονεϊκό κίνημα: 1) μαζικούς διορισμούς 2) να μην απαξιωθεί το βασικό πτυχίο των εκπαιδευτικών γ) να μη στελεχωθεί η Ειδική Αγωγή με εκπαιδευτικούς χωρίς σπουδές (άρθρο 48, Ν.4415/2016).Στη συνέχεια η αντιπροσωπεία συναντήθηκε με τον κ. Σεβαστάκη, πρόεδρο της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, και του έθεσε τα εξής ζητήματα:- Για ποιον λόγο η τροπολογία εισήχθη τόσο αιφνιδιαστικά και δεν συζητήθηκε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων; Απάντησε ότι έγιναν όλα γρήγορα για να στελεχωθούν έγκαιρα τα σχολεία (;) και ότι συζήτηση για τη στελέχωση της ΕΑΕ έγινε στο παρελθόν, τον Αύγουστό…- Γιατί το υπουργείο παιδείας επιλέγει να στελεχώνει την ΕΑΕ με μόνιμους εκπαιδευτικούς χωρίς καθόλου σπουδές σε ΕΑΕ, ενώ υπάρχουν πολλοί αναπληρωτές με σπουδές σε αυτή και των οποίων οι προσλήψεις έπονται των τοποθετήσεων των μονίμων; Η απάντηση ήταν ότι τα κενά στην ΕΑΕ είναι πολλά και πρέπει να καλυφθούν έστω και με αυτόν τον τρόπο. Επίσης, εκτίμησε ότι κάπως πρέπει να αξιοποιηθεί και το μόνιμο προσωπικό το οποίο άλλωστε διαθέτει διδακτική εμπειρία.- Οι τελειόφοιτοι φοιτητές θα έχουν το δικαίωμα να υποβάλουν τα χαρτιά τους για πρόσληψή τους ως αναπληρωτές; Ο κ. Σεβαστάκης αποφάνθηκε ότι δεν μπορεί να εγγυηθεί μια σχετική απάντηση, αλλά σχολίασε ότι αποτελεί πρόβλημα το γεγονός ότι η εξεταστική των πανεπιστημίων θα διεξαχθεί μετά τις ημερομηνίες υποβολής των αιτήσεων για τους αναπληρωτές.- Θα γίνουν μαζικοί διορισμοί για την κάλυψη των κενών στην εκπαίδευση; Η απάντηση ήταν για μια ακόμη φορά αρνητική.- Πώς θα συνδέεται το βασικό πτυχίο ενός πανεπιστημίου με τα επαγγελματικά δικαιώματα στον τομέα της εκπαίδευσης; Ο κ. Σεβαστάκης αποκρίθηκε πως το υπουργείο παιδείας κινείται σε μια κατεύθυνση σύμφωνα με την οποία τα επαγγελματικά δικαιώματα του εκπαιδευτικού (και όχι μόνο) δεν θα συνδέονται άμεσα με το βασικό του πτυχίο (“κούμπωμα”). Έφερε το παράδειγμα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου υπάρχουν χιλιάδες π.χ. απόφοιτοι του Φυσικού, αλλά η ίδια η ζωή δείχνει ότι δεν μπορούν να απασχοληθούν όλοι αυτοί στην εκπαίδευση.- Στα αριθμητικά παραδείγματα που φέραμε, ότι τόσο οι νηπιαγωγοί ΠΕ61 όσο και συνάδελφοι μας της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα μείνουν ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΟΙ με τις τοποθετήσεις μόνιμων εκπαιδευτικών χωρίς σπουδές στην ΕΑΕ, ο κ.Σεβαστάκης δεν μπορούσε να απαντήσει. Με το τέλος της συνάντησης του υπουργού παιδείας με το προεδρείο της συνόδου των παιδαγωγικών τμημάτων, ο γραμματέας του προεδρείου και πρόεδρος του ΠΤΕΑ, κ. Βαβουγυιός, μετέφερε τις εξής δηλώσεις του υπουργού παιδείας:- Δεν υπάρχει πρόθεση απόσυρσης της τροπολογίας και η υπογραφή της υπουργικής απόφασης θα δρομολογηθεί κανονικά.- Η μοριοδότηση του βασικού πτυχίου δεν ισοδυναμεί με απαξίωσή του, καθώς αυτό μοριοδοτείται με περισσότερα μόρια σε σύγκριση με τους μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών.- Δεν υπάρχει θέμα ανησυχίας για τις προσλήψεις αναπληρωτών, καθώς προβλέπεται να εργαστούν ως αναπληρωτές, όπως και τα προηγούμενα χρόνια.- Θα βγει δελτίο τύπου από το υπουργείο παιδείας σχετικά με τις δηλώσεις του υπουργού σύμφωνα με το οποίο δεν τίθεται υπό αμφισβήτηση η ποιότητα των προγραμμάτων σπουδών και των διδασκόντων καθηγητών των Πανεπιστημιακών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής.- Αναμένεται το επόμενο χρονικό διάστημα να δρομολογηθούν διαδικασίες για την αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων από 55 συνολικά πανεπιστημιακά τμήματα, συμπεριλαμβανομένων των παιδαγωγικών τμημάτων σε νομοσχέδιο του υπουργείου παιδείας για τα μεταπτυχιακά προγράμματα. Εντός του συγκεκριμένου νομοσχεδίου ο κ. Βαβουγυιός ανέφερε πως ευελπιστεί να συμπεριληφθούν και τα αντίστοιχα επαγγελματικά δικαιώματα των δύο τμημάτων ειδικής αγωγής.- Το υπουργείο παιδείας αναμένει τις προτάσεις για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών για τη στελέχωση των δομών ΕΑΕ, όπως αυτές θα προκύψουν από τη σύνοδο των προέδρων των παιδαγωγικών τμημάτων. Επιπλέον, ο υπουργός ανέφερε πως, όπου υπάρχει ομοφωνία στις προτάσεις των παιδαγωγικών τμημάτων, το υπουργείο θα νομοθετήσει σχετικά.- Υπάρχει σχεδιασμός από το υπουργείο παιδείας για το πώς θα εκπαιδεύεται ο εκπαιδευτικός και πώς θα διαμορφωθούν αντίστοιχα τα προπτυχιακά προγράμματα των παιδαγωγικών τμημάτων της χώρας.Κατά τη διάρκεια σύνταξης του παρόντος δελτίου τύπου ενημερωθήκαμε για την έκδοση του ΦΕΚ της υπουργικής απόφασης, στην οποία η μόνη αλλαγή που συμπεριλήφθηκε αφορά στη διπλή προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στις δυσπρόσιτες περιοχές από το σχολικό έτος 2017-2018 και εξής το οποίο και πάλι έρχεται σε αντίθεση με ό,τι ισχύει αντίστοιχα στη γενική εκπαίδευση. Αυτό επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά πως η ηλεκτρονική διαβούλευση ήταν προσχηματική και οι σχετικές αποφάσεις ήδη ειλημμένες. Το υπουργείο παιδείας, στην προσπάθειά του να πετύχει συμβιβασμό ή συναίνεση με την εκπαιδευτική και ακαδημαϊκή κοινότητα, χρησιμοποίησε επικοινωνιακά και ως κυματοθραύστη τις επιμέρους συναντήσεις με συλλόγους εκπαιδευτικών και με τους εκπροσώπους των πανεπιστημίων.Συνεπώς, με βάση τα παραπάνω δηλώνουμε πως θα ακολουθήσουμε τόσο τη νομική οδό όσο και τη συνέχιση των δυναμικών μας κινητοποιήσεων!Ο αγώνας συνεχίζεται και μας αφορά όλες και όλους!..

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ Π.Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. ΚΑΙ Ε.Β.Π.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟΦέτος, η ΠΔΕ Αττικής για πρώτη φορά κλήθηκε να επεξεργαστεί τις αιτήσεις για την αναγνώριση προϋπηρεσίας των προσωρινών αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ προκειμένου να αποφανθεί το ΠΥΣΕΕΠ. Από τον πρώτο έλεγχο των δικαιολογητικών που υπέβαλαν μέσω Διευθύνσεων στην Υπηρεσία μας, οι ενδιαφερόμενοι προσωρινοί αναπληρωτές ΕΕΠ και ΕΒΠ διαπιστώθηκαν τα εξής προβλήματα:Α) Οι αιτήσεις των προσωρινών αναπληρωτών συνοδεύονταν από ελλιπή δικαιολογητικά καθώς στην πλειοψηφία τους έλειπαν υπεύθυνες δηλώσεις όπως και βεβαιώσεις από τον ασφαλιστικό φορέα.Β) Όπως ρητά προέβλεπε η με αρ. πρ. 2/31029/ΔΕΠ/06-05-2016 (ΑΔΑ: ΩΛ9ΣΗ-0ΝΜ) εφαρμοστική εγκύκλιος του ΓΛΚ, στις βεβαιώσεις προϋπηρεσίας από τους φορείς απασχόλησης έπρεπε να αναγράφονται: οι αποφάσεις πρόσληψης και απόλυσης, η ιδιότητα, η σχέση εργασίας, το ωράριο εργασίας ( πλήρες ή μειωμένο), το υποχρεωτικό ωράριο ( σε περίπτωση εργασίας με μειωμένο ωράριο), καθώς και η διάρκεια των προϋπηρεσιών αυτών. Οι βεβαιώσεις προϋπηρεσίας που προσκόμισαν οι αναπληρωτές ήταν από πολλούς και διαφορετικούς φορείς που στην πλειοψηφία τους δεν είχαν τα απαιτούμενα στοιχεία ( αποφάσεις πρόσληψης και απόλυσης, νομική μορφή γιαφορείς ήτοι ΟΤΑ, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, κ.ά. καθώς και αν υπάγονται στοπεδίο εφαρμογής της παρ. 1 του άρθρου 7 του Ν. 4354/2015) όπως προέβλεπε η ανωτέρω εγκύκλιος του ΓΛΚ.Επιπλέον, στις 27/01/2017 εστάλησαν στις Δ/νσεις Εκπ/σεις και στα ΚΕΔΔΥ Αττικής: α) το υπ. αρ. Φ41.1/1542 έγγραφο με θέμα: «Επανέκδοση βεβαιώσεων για αναγνώριση προϋπηρεσίας προσωρινών αναπληρωτών κλάδου ΕΒΠ και ΕΕΠ για μισθολογική εξέλιξη» όπου δίνονταν λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με την ορθή επανέκδοση των βεβαιώσεων προϋπηρεσίας σε σχολεία αρμοδιότητάς τους, καθώς και β) το υπ. αρ. πρ. Φ.41.1/1491 έγγραφο με θέμα: «Αναγνώριση προϋπηρεσίας προσωρινών αναπληρωτών κλάδου ΕΒΠ και ΕΕΠ» σχετικά με την εκ νέου υποβολή των βεβαιώσεων προϋπηρεσίας φορέων πλην των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, και των βεβαιώσεων του ασφαλιστικού φορέα για όλα τα διαστήματα απασχόλησής των αναπληρωτών.Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΕΕΠ που έγινε στις 2 Μαρτίου του 2017 εξετάστηκαν 21 αιτήσεις για αναγνώριση προϋπηρεσίας προσωρινών αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ.Γ) Δεκατρείς Δ/νσεις Εκπ/σεις καθώς και τα ΚΕΔΔΥ Αττικής έστειλαν αιτήσεις με βεβαιώσεις προϋπηρεσίας προσωρινών αναπληρωτών τον μήνα Μάρτιο ως και τις 5 Απριλίου 2017 που στο σύνολό τους ελέγχτηκαν, υπολογίστηκαν οι προϋπηρεσίες τους προκειμένου να αποφανθεί το ΠΥΣΕΕΠ στις συνεδριάσεις της 31ης Μαρτίου καθώς και της 6ης Απριλίου. Έτσι, στη συνεδρίαση του ΠΥΣΕΕΠ της 31ης Μαρτίου εξετάστηκαν 156 αιτήσεις και στις 6 Απριλίου εξετάστηκαν 299 αιτήσεις. Ως τις 6 Απριλίου εξετάστηκε από το ΠΥΣΕΕΠ το σύνολο των αποσταλθεισών αιτήσεων, ήτοι 476 αιτήσεις.

Πειθαρχική δίωξη εναντίον του πρύτανη του ΔΠΘ

"Πόλεμος" μεταξύ του υπουργείου Παιδείας και του Πανεπιστημίου. Τι αφορά η δίωξη και τι απαντά η πρυτανεία Την άσκηση πειθαρχικής δίωξης εναντίον του πρύτανη του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (ΔΠΘ) Αθανασίου Καραμπίνη, αποφάσισε το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, μετά τη δημοσίευση πορίσματος του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης. Σύμφωνα με την απόφαση που υπογράφει ο υπουργός, Κώστας Γαβρόγλου, η πειθαρχική δίωξη ασκείται, γιατί ο κ. Καραμπίνης «με την ιδιότητα του αντιπρύτανη ΔΠΘ μέχρι 31/8/2010 και στη συνέχεια του πρύτανη από 1/9/2014 έως σήμερα, συμμετείχε στα αρμόδια όργανα του ΔΠΘ που έλαβαν τις αποφάσεις για την κατακύρωση του αποτελέσματος του διαγωνισμού 447/2007 και τη σύναψη των συμβάσεων με τη διαδικασία διαπραγμάτευσης ή ασκώντας δικαίωμα προαίρεσης για την ανάθεση των υπηρεσιών σίτισης των φοιτητών του ΔΠΘ για τα χρονικά διαστήματα από 1-1-2008 έως 2-2-2009, από 2-2-2010 έως 1-2-2011, από 19-9-2014 έως 31-8-2015, στις πόλεις Κομοτηνή και Ξάνθη και από 7-9-2015 έως 9-11-2015, στις πόλεις Κομοτηνή, Ξάνθη, Αλεξανδρούπολη και Ορεστιάδα, χωρίς να δηλώσει κώλυμα, ως οφείλε λόγω της συμμετοχής της συζύγου του και πρώην υπαλλήλου του ΔΠΘ ως συνιδρυτή σε εταιρεία στην οποία ήταν συνιδρυτής και ο καθηγητής Κωνσταντίνος Σιμόπουλος, ο οποίος ήταν μέτοχος στην ίδια εταιρεία με τον ανάδοχο των συμβάσεων σίτισης των φοιτητών του ΔΠΘ, κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου / του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν.2690/1999)». Η απάντηση της πρυτανείας «Αιδώς Αργείοι», είναι, από την άλλη, η απάντηση της πρυτανείας του Δημοκρίτειου. Σε σχετική ανακοίνωση, η πρυτανεία κάνει λόγο για «απαράδεκτη αιτιολογία» του πορίσματος και για «ανύπαρκτο και κατασκευασμένο πειθαρχικό παράπτωμα». «Ο πρύτανης, σύμφωνα με το πόρισμα ‘κατηγορείται’ διότι η σύζυγός του το 2007 κατείχε μετοχές Ανώνυμης Εταιρείας φωτοβολταϊκών στην οποία μέτοχος ήταν και ο τότε πρύτανης καθηγητής Κωνσταντίνος Σιμόπουλος. Με την απαράδεκτη όμως αιτιολογία, ότι ο κ. Σιμόπουλος κατείχε μετοχές και σε άλλη ΑΕ με συγγενή του παρόχου σίτισης, διώκεται σήμερα πειθαρχικά ο νυν πρύτανης για ένα ανύπαρκτο και κατασκευασμένο πειθαρχικό παράπτωμα χωρίς καν να ισχυρίζονται ότι πλήττεται το Δημόσιο συμφέρον. Αντίθετα, σε περιπτώσεις που βάναυσα πλήττεται το Δημόσιο συμφέρον με απώλεια εκατομμυρίων ευρώ και για τις οποίες έχουν ασκηθεί ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος, το υπουργείο Παιδείας σε ουδεμία ενέργεια προέβη. Αιδώς Αργείοι», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση.

Εκδόθηκε η Υπουργική Απόφαση για την πρόσληψη αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή

Εκδόθηκε η Υπουργική Απόφαση που αφορά στην πρόσληψη αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή, μετά το πέρας της δημόσιας διαβούλευσης και βελτιώσεις, στις οποίες προέβη το υπουργείο Παιδείας. Σύμφωνα με το yπουργείο, για τη «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στις δομές της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης», όσο ήταν σε δημόσια διαβούλευση, υποβλήθηκαν συνολικά 13.937 σχόλια, εκ των οποίων 8.690 επιδοκιμαστικά και 5.204 αποδοκιμαστικά, επί του συνόλου του προτεινόμενου σχεδίου της Υπουργικής Απόφασης. Εξάλλου, χθες, λίγο πριν από την έκδοση της απόφασης, ο υπουργός Κώστας Γαβρόγλου, είχε συνάντηση με το προεδρείο της Συνόδου των Παιδαγωγικών Τμημάτων για την Ειδική Αγωγή. Στη συνάντηση, η οποία, σύμφωνα με το υπουργείο, πραγματοποιήθηκε σε πολύ θετικό κλίμα, συζητήθηκαν θέματα βελτίωσης της εκπαίδευσης των δασκάλων και ειδικότερα ζητήματα εξειδίκευσης αυτών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, στο πλαίσιο ενός σχολείου «ποιοτικού, ενταξιακού και δημοκρατικού, που να αντιμετωπίζει με επάρκεια τις εκπαιδευτικές ανάγκες κάθε μαθητή». Ο κ. Γαβρόγλου διευκρίνισε ότι δεν υπάρχει διάθεση υποβάθμισης του πτυχίου των τμημάτων Ειδικής Αγωγής και γι' αυτόν τον λόγο λαμβάνει μεγαλύτερη μοριοδότηση από ένα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, κατά τη διαδικασία των προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή.

Το Πάσχα τα Ανοιχτά Σχολεία του δήμου Αθηναίων γίνονται και πρωϊνά

Οι γειτονιές της Αθήνας έχουν πλέον αποκτήσει τους δικούς τους χώρους συνάντησης και ανταλλαγής δεξιοτήτων, χάρη στη πρωτοβουλία του δήμου Αθηναίων που ακούει στο όνομα Ανοιχτά Σχολεία. Το καινοτόμο πρόγραμμα που...