array(32) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1504000114:4"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "4"
  }
  ["xyz_twap"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "1"
  }
  ["_post_views"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "870"
  }
  ["_aioseop_opengraph_settings"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(734) "a:14:{s:32:"aioseop_opengraph_settings_title";s:0:"";s:31:"aioseop_opengraph_settings_desc";s:0:"";s:36:"aioseop_opengraph_settings_customimg";s:0:"";s:37:"aioseop_opengraph_settings_imagewidth";s:0:"";s:38:"aioseop_opengraph_settings_imageheight";s:0:"";s:32:"aioseop_opengraph_settings_video";s:0:"";s:37:"aioseop_opengraph_settings_videowidth";s:0:"";s:38:"aioseop_opengraph_settings_videoheight";s:0:"";s:35:"aioseop_opengraph_settings_category";s:7:"article";s:34:"aioseop_opengraph_settings_section";s:0:"";s:30:"aioseop_opengraph_settings_tag";s:0:"";s:34:"aioseop_opengraph_settings_setcard";s:7:"summary";s:44:"aioseop_opengraph_settings_customimg_twitter";s:0:"";s:44:"aioseop_opengraph_settings_customimg_checker";s:1:"0";}"
  }
  ["date_modified"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(10) "1504010640"
  }
  ["_date_modified"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_58a707aac5c0b"
  }
  ["priority"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_priority"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_5901c2c7b8d5b"
  }
  ["news_keywords"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(147) "αναπληρωτές, πίνακες αναπληρωτών, ανακοίνωση, e-aitisi.sch.gr, ΟΠΣΥΔ, δηλώσεις περιοχών"
  }
  ["_news_keywords"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_58e7c77583c33"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "no"
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_589c2449c27b0"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(4) "null"
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_58a2be30f14ad"
  }
  ["timeless"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_timeless"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_5898421e99c6f"
  }
  ["guid"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_guid"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_5898423199c70"
  }
  ["block_name"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_block_name"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_5898423999c71"
  }
  ["page"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_page"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_5898424199c72"
  }
  ["group"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_group"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_5898424999c73"
  }
  ["source"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_source"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_5898425399c74"
  }
  ["ampforwp_custom_content_editor"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["ampforwp_custom_content_editor_checkbox"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["ampforwp-amp-on-off"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(7) "default"
  }
  ["rf_real_average"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "5"
  }
  ["_wtpsw_views"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "12"
  }
}
                

: Δείτε το ολοκληρωμένο εγχειρίδιο χειρισμού του συστήματος για τις Αιτησέις του Αναπληρωτη / Ωρομισθιού Εκπαιδέύτικού

Η δικτυακή πύλη του ( )είναι ένα ενιαίο πληροφοριακό σύστημα για την ηλεκτρονική υποβολή και τη διαχείριση προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελληνική Επικράτεια.

Ο χρήστης που κατέχει το ρόλο του εκπαιδευτικού έχει το δικαίωμα να εποπτεύει τα στοιχεία που αφορούν στα προσωπικά του δεδομένα, καθώς και να υποβάλει αιτήσεις που ορίζονται από την εκάστοτε Απόφαση. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού έχει τη δυνατότητα εισαγωγής αλλά και τροποποίησης κάποιων δεδομένων.Ανάλογα με τα δικαιώματα που δίνει ο Διαχειριστής του συστήματος ενδέχεται σε κάποιες περιπτώσεις οι ενέργειες που μπορεί να κάνει ο χρήστης και παρουσιάζονται στο συγκεκριμένο εγχειρίδιο να διαφοροποιούνται

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
|