ΟΙΕΛΕ προς Υπουργό Παιδείας: Αποδείξτε ότι δεν επιβάλλουν πολιτικές για την Παιδεία οι σχολάρχες

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔12/02/2020 - 17:18 | Author: Newsroom Ipaidia

Με αφορμή νέα, την τρίτη κατά σειρά, ανακοίνωση των εκπροσώπων των σχολαρχών (για το Σύνδεσμο που σπάνια τοποθετείται σε θέματα Παιδείας, ο δημιουργικός αυτός «οίστρος» προκαλεί εντύπωση…) και λόγω των ψευδέστατων και παραπλανητικών στοιχείων που αυτή περιέχει, η ΟΙΕΛΕ υποχρεώθηκε να αποστείλει την παρακάτω επιστολή προς την Υπουργό Παιδείας.

Με την επιστολή αυτή, μέσω αδιάσειστων επιχειρημάτων, αποκαθίσταται η πραγματικότητα και ζητείται από την Υπουργό να αποδείξει, μέσω της καταπολέμησης των παρανομιών που ταλανίζουν το τελευταίο διάστημα το χώρο της εκπαίδευσης, ότι δεν επιβάλλουν πολιτικές για την Παιδεία οι σχολάρχες κι ότι υπάρχει ακόμη ευνομούμενη πολιτεία.

Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ,

Κατάπληκτοι το τελευταίο διάστημα παρακολουθούμε τη «δημιουργική έκρηξη» ανακοινώσεων εκ μέρους του Συνδέσμου των ιδιοκτητών, με τις οποίες ανοίγουν (άραγε, με δική τους πρωτοβουλία;) θέματα που θίγουν ολόκληρο το φάσμα της εκπαίδευσης, από την αύξηση του ωραρίου και τη μείωση των μισθών μέχρι την αξιολόγηση, προκαλώντας την οργή χιλιάδων δημόσιων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών.

Σήμερα, μετά τη νέα τους ανακοίνωση με την οποία, έστω και εμμέσως, απευθύνονται σε εσάς χρησιμοποιώντας ψευδή στοιχεία, δεν είχαμε άλλη επιλογή από το να ενημερώσουμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για όσα οι του Συνδέσμου παραπλανητικά αναφέρουν.

Σύνδεσμος Ιδιωτικών Σχολείων: Οι μαθητές των ελληνικών ιδιωτικών προηγούνται κατά 2 εκπαιδευτικά έτη

Κατά την πάγια τακτική του κακομαθημένου «τέκνου» που έχουν υιοθετήσει τα τελευταία χρόνια, οι εκπρόσωποι του ΣΙΣ ζητούν την κατάργηση ρυθμίσεων για την ιδιωτική εκπαίδευση που επεβλήθησαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση μετά το απόλυτο μπάχαλο που προκάλεσαν η νομοθετική διάταξη Αρβανιτόπουλου και η μεταφορά της εποπτείας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών στο Υπουργείο Εργασίας. Για μια ακόμη φορά εμφανίζονται ακόμη πιο ακραιφνείς και από την ίδια την τρόικα, ζητώντας επιστροφή στο πιο σκοτεινό παρελθόν της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

Δεν θα σταθούμε καν στο θέμα της …πτώσης των …επιδόσεων (ήδη τα νούμερα που επικαλούνται και δημοσιεύουν ευθαρσώς έχουν προκαλέσει τη θυμηδία εκπαιδευτικών και δημοσιογράφων, ενώ αποκρύπτουν εύλογα πόσα και ποια ιδιωτικά σχολεία συμμετείχαν το 2015 και το 2018 στο διαγωνισμό της PISA και αν η «αξιολόγηση» έγινε στις ίδιες σχολικές μονάδες…). Θα μπούμε στην ουσία του θέματος, αυτή που ενοχλεί τους εκπροσώπους των σχολαρχών, οι οποίοι αρέσκονται να παρουσιάζουν τη μετά το 2016 περίοδο ως τη χειρότερη για την ιδιωτική εκπαίδευση. Εμείς αναφέρουμε τα στοιχεία και θα χαρούμε, εάν ο ΣΙΣ απαντήσει με την ίδια ζέση που εκδίδει ανακοινώσεις τις τελευταίες ημέρες:

Αληθεύει, ναι ή όχι, ότι τα «μαύρα» (κατά ΣΙΣ) χρόνια 2016-2020 αυξάνεται κατά 7% ετησίως ο πληθυσμός των μαθητών στα ιδιωτικά σχολεία; (χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων έχουν αυξηθεί από τους 80.000 στους 85.500 μόνο την περασμένη χρονιά, ενώ ο ίδιος ο Πρόεδρος του Συνδέσμου μιλούσε το 2017 για αύξηση άνω του 10% του μαθητικού πληθυσμού); Επισημαίνουμε εδώ ότι οι αριθμοί αφορούν μόνο τα ελληνικά ιδιωτικά σχολεία, καθώς για τα ξένα (που αποτελούν σχεδόν το 1/3 της τυπικής ιδιωτικής εκπαίδευσης) δεν υπάρχουν στοιχεία!
Για ποια αξιολόγηση μιλούν; Για το απόλυτο εκδικητικό και τιμωρητικό αίσχος που επέβαλαν (ελέω τρόικα) στο Ν. 4472/2017, που προβλέπει απόλυση για λόγους διδακτικής ανεπάρκειας και επαγγελματικής ασυνέπειας, με μοναδικό αξιολογητή τον διευθυντή-ιδιοκτήτη που οδηγεί σε επαγγελματικό θάνατο τον απολυόμενο ιδιωτικό εκπαιδευτικό;
Ποιοι, αλήθεια, είναι οι «περιορισμοί» στο πρόγραμμα που τους έχουν επιβληθεί; Εμείς τους προκαλούμε να μας δείξουν σημείο-σημείο τους περιορισμούς σε σχέση με τι ίσχυε πριν, καθώς με το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο έχουν απόλυτη ελευθερία να κάνουν ό, τι θέλουν. Εκτός κι αν επιθυμούν να πάμε στην προ 2016 κατάσταση με την εγκύκλιο Χριστοφιλοπούλου (που απαιτούσε διαδικασίες 5 μηνών για την έγκριση παρεκκλίσεων-δράσεων….), ή έστω τον νόμο Φίλη. Γιατί δεν παραδέχονται ότι για πρώτη φορά (και λανθασμένα κατά την άποψη της ΟΙΕΛΕ) εγκρίνεται οτιδήποτε δηλώσουν, χωρίς αποφάσεις συλλόγου διδασκόντων, χωρίς καμία παρέμβαση των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης στο περιεχόμενο, μόνο με την απλή δήλωση δράσεων, εκπαιδευτικών και τμημάτων. (Η πραγματικότητα είναι, Κυρία Υπουργέ, ότι πραγματική τους επιδίωξη είναι να μην δηλώνουν απολύτως τίποτε, ούτε δράσεις, ούτε εκπαιδευτικούς, για να συνεχίσει το όργιο φοροδιαφυγής και μαύρης εργασίας).
Θέλουν πράγματι διαφανείς διαδικασίες αξιολόγησης, ή μήπως το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η τρομοκράτηση των εκπαιδευτικών, ώστε να παραχαράσσουν προγράμματα, να αλλάζουν βαθμολογίες, να εργάζονται δωρεάν Σαββατοκύριακα, αργίες, διακοπές, απογεύματα και βράδια;

Τέλος, επειδή ακόμη και η γραφικότητα περί δήθεν άσπιλων και άμωμων σχολείων έχει τα όριά της, η ΟΙΕΛΕ ανακοινώνει πως το επόμενο διάστημα θα δώσει αναλυτικά στη δημοσιότητα όλα τα τελευταία στοιχεία για βαρύτατες παρανομίες ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων (στα οποία περιλαμβάνεται σχολείο ιδιοκτησίας επιφανούς στελέχους της διοίκησης του ΣΙΣ) που σχετίζονται με παράνομο εκπαιδευτικό προσωπικό, αλλοίωση ωρολόγιων προγραμμάτων, φοροδιαφυγή μέσω αδήλωτων δράσεων κ.λπ. Στοιχεία που η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ήδη διαθέτει με πλήρη τεκμηρίωση των καταγγελιών μας.

Στη συνάντησή μας στις 23/12 καταθέσαμε αναλυτικό υπόμνημα για το τι πραγματικά συμβαίνει στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης και ζητούμε για μια ακόμη φορά την έρευνα όσων καταγγέλλονται. Όσο εξακολουθεί να επικρατεί το χάος ανομίας και ασυδοσίας στα ιδιωτικά σχολεία, τόσο οι σχολάρχες θα εμφανίζονται ότι επιβάλλουν πολιτικές, ή (ακόμη χειρότερα) ότι αποτελούν «λαγούς» της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας, «ανακοινώνοντας» μέτρα που πρόκειται να νομοθετηθούν προκειμένου να μετρηθούν οι αντιδράσεις της κοινωνίας. Αποτελεί υποχρέωση της πολιτείας και του Υπουργείου να ελέγξει το χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, ώστε να μην μένει η παραμικρή σκιά σε κάθε πολίτη για το ποιος «κυβερνά αυτό τον τόπο».

Loading...
  • thessalias

    ideascentral

    europalso