Η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, , στην ομιλία της επί του Κρατικού Προϋπολογισμού για το 2019 στην Ολομέλεια της Βουλής, κατέδειξε πως ο 4ος προϋπολογισμός της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ είναι ο πλέον αντιαναπτυξιακός.

«Συζητούμε έναν προϋπολογισμό, ο οποίος θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ο πλέον αντιαναπτυξιακός, ωστόσο «στολισμένος» με την προεκλογική παροχολογία μιας αποτυχημένης Κυβέρνησης σε αποδρομή. Ένας προϋπολογισμός χωρίς πνοή, χωρίς στρατηγική, χωρίς όραμα για το μέλλον. Και πώς θα μπορούσε να είναι διαφορετικά όταν ο προϋπολογισμός αφορά σε μία οικονομία βαριά τραυματισμένη από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ» για 4, πρωτίστως, λόγους:

Λόγος #1: Η χώρα παραμένει παγιδευμένη στη μνημονιακή εποχή, καθώς η Κυβέρνηση έχει αποδεχθεί υψηλούς δημοσιονομικούς στόχους για πολλά χρόνια και έχει τεθεί σε αυστηρό καθεστώς ενισχυμένης εποπτείας, πρωτόγνωρο για τα ευρωπαϊκά δεδομένα.
Λόγος #2: Η χώρα δεν έχει ανακτήσει πρόσβαση στις διεθνείς αγορές. Και το μέλλον διαγράφεται δυσοίωνο δεδομένων των εξαιρετικά υψηλών επιτοκίων.
Λόγος #3: Το ταμειακό απόθεμα της χώρας δημιουργήθηκε με λάθος τρόπο, «στραγγαλίζοντας» την πραγματική οικονομία, καθώς η Κυβέρνηση επέλεξε να υπερφορολογήσει πολίτες και επιχειρήσεις, κήρυξε εσωτερική στάση πληρωμών και προχώρησε σε υπέρμετρο και ακριβό εσωτερικό δανεισμό «σαρώνοντας» την όποια ρευστότητα από την πραγματική οικονομία.

Λόγος #4: Η οικονομία της χώρας δεν έχει επιστρέψει στην κανονικότητα.
Στη συνέχεια η κυρία Κεραμέως αναφέρθηκε στο εναλλακτικό σχέδιο οικονομικής πολιτικής, «Εναλλακτικό σχέδιο οικονομικής πολιτικής υπάρχει. Απλώς εσείς δεν θέλετε να το εφαρμόσετε. Ένα σχέδιο το οποίο θα στοχεύει στο να μεγαλώσει την πίτα για όλους, αντί να μοιράζει την ήδη υπάρχουσα μίζερη πίτα. Μέσω απλοποίησης της φορολογίας, μέσω γενναίας μείωσης φορολογικών συντελεστών νοικοκυριών και επιχειρήσεων, μέσω υλοποίησης μεταρρυθμίσεων που θα ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα.»

Διακριτά αναφέρθηκε στον Υπουργό Παιδείας, απευθύνοντάς του 4 ερωτήματα σχετικά με τον Προϋπολογισμό του Υπουργείου Παιδείας:
Ερώτημα 1ο: «Στο Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα που ψηφίστηκε τον Μάιο του 2018, περιλαμβάνονται τα περιβόητα αντίμετρα. Σήμερα, ωστόσο, βλέπουμε, ότι τα αντίμετρα αυτά, εξαφανίστηκαν στον Προϋπολογισμό. Τα «εξαφανισμένα αντίμετρα» είναι καθαρής αξίας 1,3 δις. Από αυτά τα 1,3 δις, εγώ θα σταθώ στα 140 εκ. € για την προσχολική εκπαίδευση, και ερωτώ ευθέως, κύριε Υπουργέ, πού χάθηκαν αυτά τα χρήματα; Και τι συνέπειες θα έχει η απώλεια αυτή;»

Ερώτημα 2ο: «Στην εισηγητική έκθεση αναφέρετε ότι έχουν προβλεφθεί οι απαραίτητες πιστώσεις, μεταξύ άλλων, για την κάλυψη λειτουργίας των δημόσιων ΙΕΚ. Κύριε Υπουργέ, θα δώσετε επιτέλους λύση στα σοβαρότατα λειτουργικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ΔΙΕΚ;»
Ερώτημα 3ο: «Θα ήθελα να αναφερθώ στις προσλήψεις 4.500 εκπαιδευτικών και εξειδικευμένου προσωπικού στην ειδική αγωγή. Προσλήψεις στην ειδική αγωγή οι οποίες είναι πράγματι απολύτως απαραίτητες. Κύριε Υπουργέ, έχετε υπολογίσει ότι η σχετική δαπάνη ενδέχεται να είναι κατά πολύ αυξημένη, καθώς σε αυτό το ποσό δεν φαίνεται να έχει υπολογιστεί ούτε η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών αυτών, ούτε η οικογενειακή τους κατάσταση, ούτε τα πρόσθετα προσόντα τους, π.χ. μεταπτυχιακοί τίτλοι;»

Ερώτημα 4ο: «Εδώ και 4 χρόνια ακούμε την Κυβέρνησή σας να εξαγγέλλει μόνιμους διορισμούς στη γενική εκπαίδευση, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια. Και πράγματι, ο εκπαιδευτικός πληθυσμός είναι γηρασμένος και μόνιμοι χρειάζονται. Πού έχει εγγραφεί, όμως, η σχετική δαπάνη στον ; Γιατί δεν αναφέρεται πουθενά στην εισηγητική έκθεση; Άλλη μία εξαγγελία χωρίς αντίκρυσμα;»

kp2019nk