array(33) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1639053763:8"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "8"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "569798"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "1"
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_focuskeywords"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "[]"
  }
  ["_yoast_wpseo_keywordsynonyms"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(4) "[""]"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } ["_yoast_wpseo_primary_category"]=> array(1) { [0]=> string(2) "60" } }

Tο πραγματοποιήθηκε για 1η φορά στα Ιωάννινα, σε συνεργασία με το Αρσάκειο Γυμνάσιο Ιωαννίνων, στα Αρσάκεια Σχολεία Ιωαννίνων, στους Λογγάδες χθες το απόγευμα.

Μετά από το Ηράκλειο, την Καλαμάτα, τα Τρίκαλα, την Αθήνα, την Πάτρα και τη Θεσσαλονίκη, τo Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων, Junior Achievement Greece, συνεχίζει το ταξίδι στην Ελλάδα με εργαστήρια ενημέρωσης και επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την επιχειρηματικότητα στο σχολείο.

Tο Εργαστήρι πραγματοποιήθηκε για 1η φορά στα Ιωάννινα, σε συνεργασία με το Αρσάκειο Γυμνάσιο Ιωαννίνων, στα Αρσάκεια Σχολεία Ιωαννίνων, στους Λογγάδες χθες το απόγευμα.

«Oι εκπαιδευτικοί ανταποκρίθηκαν με θερμή, είχαν μεγάλη συμμετοχή και ανταπόκριση, όρεξη και διάθεση κατά την διάρκεια των εργασιών, είχαν ενεργό ρόλο στην διαδικασία», τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθυντής της Οργανωτικής Oμάδας Αργύρης Τζικόπουλος και επισημαίνει τον κομβικό ρόλο των εκπαιδευτικών. Όπως ανέφερε, ήταν μια ουσιαστική συζήτηση για τα προγράμματα επιχειρηματικότητας στα σχολεία, για το πως αυτά μπορούν να ενταχθούν στην καθημερινότητα, με ποιες παιδαγωγικές μεθόδους, με στόχο να βοηθήσουν και στην βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Τα προγράμματα υλοποιούνται μέσα από βιωματικούς τρόπους και οι μαθητές δημιουργούν τις δικές τους εικονικές εταιρείες, με βάση δικές τους ιδέες και στο τέλος της χρονιάς τις παρουσιάζουν.

Το Εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, που ενδιαφέρονται να υλοποιήσουν δράσεις επιχειρηματικότητας στα σχολεία τους.
Στόχοι του Εργαστηρίου είναι οι εκπαιδευτικοί:

⦁ να συνεργαστούν και να αλληλοεπιδράσου,ν ώστε να αντιληφθούν τον ρόλο του εκπαιδευτικού στο πλαίσιο ενός προγράμματος σχολικής επιχειρηματικότητας,

⦁ να γνωρίσουν πρακτικές που έχουν εφαρμοστεί από άλλους συναδέλφους, σε συνεργασία με εθελοντές-μέντορες,

⦁ να ενημερωθούν για τις δυνατότητες και τα προσφερόμενα εκπαιδευτικά προγράμματα του οργανισμού JA Greece.

Το JA Greece, βάσει Μνημονίου Συνεργασίας με το ΥΠΑΙΘ, προσφέρει από το 2005 δωρεάν προγράμματα σε σχολεία δημόσια και ιδιωτικά όλης της Ελλάδας, που υλοποιούνται από εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, και ανάλογα με την εκπαιδευτική βαθμίδα, Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο, έχουν την έγκριση του υπουργείου. Τα προγράμματα αυτά μπορούν να ενταχθούν στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, ή να υλοποιηθούν στο πλαίσιο μαθημάτων Τεχνολογίας και Πληροφορικής, Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, Αρχών Οικονομίας, Οικιακής Οικονομίας, αλλά και αντίστοιχων ομίλων, ευρωπαϊκών προγραμμάτων, ή άλλων εκπαιδευτικών δράσεων.
Το πρόγραμμα της «Εικονικής Επιχείρησης» υλοποιείται σε 120 χώρες σε όλο τον κόσμο για περισσότερα από 100 χρόνια και αποτελεί εμπειρία ζωής για τους μαθητές και τις μαθήτριες, αλλά και για τους εκπαιδευτικούς.