Επιτροπές για τη Στήριξη των Παιδιών των Προσφύγων.

Τα μέλη της Επιτροπής

Η Επιτροπή για τη Στήριξη των Παιδιών των Προσφύγων αποτελείται συμφωνα με το από τα εξής μέλη:

1. Ιωάννης Παντής, Γενικός Γραμματέας ΥΠΠΕΘ και Καθηγητής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης στον Τομέας Οικολογία, στο Τμήμα Βιολογίας, ως Συντονιστής.

2. Νίκος Μπελαβίλλας, Αναπληρωτής καθηγητής στη Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου, ως Αναπληρωτής Συντονιστής.

3. Παπαγεωργίου Παυσανίας, Γενικός Γραμματέας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς

4. Αθανασόπουλος Γεώργιος, Συνεργάτης Υπουργού ΥΠΠΕΘ, και Ομότιμος Καθηγητής στην Πολυτεχνική Σχολή Πανεπιστημίου Πατρών, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών

5. Νοταράς Ανδρέας, Συνεργάτης Υπουργού ΥΠΠΕΘ και Επίκουρος Καθηγητής στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας

6. Κουζέλης Γεράσιμος, Πρόεδρος του ΙΕΠ και Καθηγητής Eπιστημολογίας και Kοινωνιολογίας της Γνώσης, στη Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας
Διοίκησης, του Πανεπιστημίου Aθηνών.

7. Νταλέ Ζαχαρούλα – Ευαγγελία, αποσπασμένη εκπαιδευτικός στο Γραφείο του Αναπληρωτή Υπουργού.

8. Ασδεράκη Φωτεινή, Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά, Επιστημονική Συνεργάτης Υφυπουργού ΥΠΠΕΘ

9. Κασσιανός Παναγιώτης, Εκπαιδευτικός, Συνεργάτης Υπουργού ΥΠΠΕΘ

10. Παρασκευοπούλου Βασιλική, Κοινωνιολόγος, Συνεργάτης Υπουργού ΥΠΠΕΘ

11. Φλώρου Ευμορφία, Αναπληρώτρια Προϊσταμένη Αυτοτελούς Διεύθυνσης Κτηριακής και Υλικοτεχνικής Υποδομής

12. Μποφυλάτος Σταύρος, Εκπαιδευτικός, Προϊστάμενος Δ/νσης Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης
Δευτ/βάθμιας Εκπαίδευσης

13. Μουστάκας Γεώργιος, Εκπαιδευτικός, Προϊστάμενος Δ/νσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

14. Κουφόπουλος Ιωάννης, Εκπαιδευτικός, Προϊστάμενος Δ/νσης Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

15. Καίσαρη Παναγιώτα, Συνεργάτης της Αναπληρώτριας Υπουργού ΥΠΠΕΘ

Επιστημονική Επιτροπή

Επίσης ο υπουργός Παιδείας συγκρότησε Επιστημονική Επιτροπή για την υποβοήθηση του έργου της Επιτροπής για τη Στήριξη των Παιδιών των Προσφύγων, η οποία αποτελείται από τα εξής μέλη:

1. Βεντούρα Λίνα, Καθηγήτρια του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας, Σχολή Πολιτικών Επιστημών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, ως Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής.

2. Ανδρούσου Αλεξάνδρα, Αναπλ. Πρόεδρος ΤΕΑΠΗ, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στη Σχολή Επιστημών της Αγωγής στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του ΕΚΠΑ.

3. Ασκούνη Κανέλλα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στη Σχολή Επιστημών της Αγωγής, στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του ΕΚΠΑ

4. Μακρής Γεράσιμος, Καθηγητής Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου.

5. Μαυρομάτης Γεώργιος, Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.

6. Πανταζής Βασίλειος, Αναπληρωτής Καθηγητής του Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

7. Τρέσσου Ευαγγελία, Καθηγήτρια στην Παιδαγωγική Σχολή στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ.

8. Γεώργιος Αγγελόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής στη Φιλοσοφική Σχολή, στο Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του ΑΠΘ

9. Ζιάκα Αγγελική, Επίκουρη Καθηγήτρια στην Θεολογική Σχολή, στο Τμήμα Θεολογίας του ΑΠΘ

10. Δικαίου Μαρία, Καθηγήτρια στο Τμήμα Ψυχολογίας του ΑΠΘ

11. Τσοκαλίδου Πετρούλα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στην Παιδαγωγική Σχολή στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΑΠΘ

12. Χοντολίδου Ελένη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στην Φιλοσοφική Σχολή, στο Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του ΑΠΘ

13. Μπούνια Αλεξάνδρα, Αναπληρώτρια Πρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Διασφάλισης Ποιότητας και Καθηγήτρια, στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του
Πανεπιστημίου του Αιγαίου

14. Ευθύμιος Παπαταξιάρχης, Καθηγητής στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών στο Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Ιστορίας του Πανεπιστημίου του Αιγαίου

15. Ναγόπουλος Νικόλαος, Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

16. Μπέτσας Γιάννης, Επίκουρος Καθηγητής στην Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δ. Μακεδονίας

17. Σπύρτου Αννα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας του Πανεπιστημίου Δ. Μακεδονίας.

18. Νιτσιάκος Βασίλειος, Καθηγητής Κοινωνικής Λαογραφίας, στο Τμήμα Ιστορίας Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

19. Κούκου Άννα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

20. Δημητριάδης Σάββας, Επιστημονικός Συνεργάτης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

21. Ανδρέας Τάκης, Επίκουρος Καθηγητής της Νομικής Σχολής Θεσσαλονίκης.

22. Τσιτσελίκης Κωνσταντίνος, Καθηγητής στη Σχολή Οικονομικών και Περιφερειακών Σπουδών στο Τμήμα Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Καλλιτεχνική Επιτροπή

Ο υπουργός Παιδείας συγκρότησε και μία Καλλιτεχνική Επιτροπής για την υποβοήθηση του έργου της Επιτροπής για τη Στήριξη των Παιδιών των Προσφύγων,, η οποία αποτελείται από τα εξής μέλη:

1. Χαραλάμπους Πάνος, Πρύτανης ΑΣΚΤ Αθήνας, Καθηγητής, Τμήμα Εικαστικών της ΑΣΚΤ Αθήνας ως Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής.

2. Πανταζής Παύλος, Πρόεδρος Τμήματος Κινηματογράφου, Αναπλ. Καθηγητής της Σχολή Καλών Τεχνών ΑΠΘ,

3. Μουζάκη Δέσποινα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Κινηματογράφου, της Σχολή Καλών Τεχνών ΑΠΘ

4. Μακρής Ευστάθιος, Πρόεδρος Τμήματος Μουσικών Σπουδών, του Ιόνιου Πανεπιστημίου

5. Λογιάδης Μιλτιάδης, Καθηγητής στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών, του Ιόνιου Πανεπιστημίου

6. Ξαγοράρης Ζάφος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, Τμήμα Εικαστικών της ΑΣΚΤ Αθήνας

7. Κοντογιάννη Άλκηστις, Πρόεδρος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών, Κοσμήτορας της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

8. Σπυροπούλου Αγγελική, Επίκουρη Καθηγήτρια, Σχολή Καλών Τεχνών, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

9. Κανελλοπούλου Μαρία, ηθοποιός.

Το έργο της επιτροπής

  • Kαταγραφή των παιδιών νηπιακής, σχολικής και μετασχολικής ηλικίας
  • Kαταγραφή των προσφύγων που θα μπορούσαν να εργαστούν ή να προσφέρουν εθελοντικά στις εκπαιδευτικές δομές και δράσεις, βάσει πιστοποιημένων επαγγελματικών προσόντων
  • Kαταγραφή συναφών πρωτοβουλιών από ελληνικούς και διεθνείς φορείς, η επιδίωξη της ανάπτυξης συνεργιών και η αποδελτίωση καλών πρακτικών και του ανθρώπινου δυναμικού.
  • Eκπαίδευση και η επιμόρφωση του προσωπικού που θα απασχοληθεί στις δράσεις.